als ik vrij ben kom ik ook, ik zal ook de rest van mijn vrienden vragen hebben we gelijk een grote groep (of is dit iets voor alleen leden?) dan moeten ze maar snel lid worden
5gt8vturbo schreef:als ik vrij ben kom ik ook, ik zal ook de rest van mijn vrienden vragen hebben we gelijk een grote groep (of is dit iets voor alleen leden?) dan moeten ze maar snel lid worden
Mocht de Rotterdam crew nog groeien is het misschien een idee om bij de shell net voorbij Gouda samen te komen en door te rijden samen met de Zoetermeer-equippe
Als wij dan inmiddels een GTT hebben (wat er aan zit te komen) dan gaan we ook zeker mee! (als jullie het natuurlijk niet erg vinden om er nieuwelingen bij te hebben )
5gt8vturbo schreef:wij komen dan waarschijnlik met een renault of 5 a 10 wordt nog gezellie
Ik rij met jou cluppie mee.
Ik kom met m'n zus mee met de Twingo
tof. wij beginnen vanaf garage boxen vijflsuizen in vlaardingen iedereen die van af daar al mee wil rijden is vanharte welkom. daarna zullen wij doorrijden naar de andere punten, waarschijnlijk gaan wij weer als een slang over de weg
@ leon hoezo de linker baan er passen makelijk 4 auto`s naast elkaar op een drie baans weg we own the road
5gt8vturbo schreef:tof. wij beginnen vanaf garage boxen vijflsuizen in vlaardingen iedereen die van af daar al mee wil rijden is vanharte welkom. daarna zullen wij doorrijden naar de andere punten, waarschijnlijk gaan wij weer als een slang over de weg
Ehm... Kan je mij ff een routebeschrijving pm-en?
Woon in Vlaardingen (West), maar zou echt niet weten waar die garageboxen Vijfsluizen zijn
wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
patricia + edwin - twingo
thomas - clio
daniel - ? waarschijnlijk clio maar welke?
andre? - 5 gt turbo
bitchje? - megane coupe
5gt8vturbo schreef:wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
thomas - clio
andre? - 5 gt turbo
bitchje? - megane coupe
en daarna door naar de bp en shell
Zet mij er ook maar bij met mijn twingo vanaf spijkenisse!!(als dat goed is dan he)
Dit is (bij akkoord)de planning. Wij rijden om 12:05 stipt uit Zoetermeer weg en kunnen dan tussen 12:20 en 12:30 met jullie aansluiten op het parkeerterrein van de Shell net voorbij Gouda.
De vraag is:
1. gaan jullie dat redden?
2. is het handig om met een van jullie ff contact te houden om evt ff te bellen als wij of jullie aankomen bij de Shell zodat we weten waar de ander uithangt en hoe laat die aan gaat komen.
en oh ja mocht er om watvoor reden dan ook een te grote vertraging zijn dan lijkt het me handig als gewoon elke groep voor zich doorrijdt, maar dat zien we tzt wel. (hoop dat het niet nodig is)
Zo rijden we dus om 12:30 weg en zijn we rond 1 uur in de meern.
wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
Leon - 5 gt turbo (als die rijd)
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
thomas - clio
andre? - 5 gt turbo
bitchje? - megane coupe
wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
thomas - clio
andre? - 5 gt turbo
bitchje - megane coupe
Bitchje schreef:wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
Kevin(twinny) Twingo
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
thomas - clio
andre? - 5 gt turbo
bitchje - megane coupe
De vraag is:
1. gaan jullie dat redden?
2. is het handig om met een van jullie ff contact te houden om evt ff te bellen als wij of jullie aankomen bij de Shell zodat we weten waar de ander uithangt en hoe laat die aan gaat komen.
Bitchje schreef:wij gaan trouwens met:
vanaf Spijkenisse:
pascal - 5gt turbo
jeanette - 5 sl 1.7
Kevin(twinny) Twingo
bij vijsluizen:
michel - 5gt turbo
mundo - 5gt turbo
thomas - clio
daniel - cupauto 2.0 16v
andre? - 5 gt turbo
bitchje - megane coupe
en daarna door naar de bp en shell
ja hoor dat redden we makkelijk je kan dan wel met mij contact houden dan pm ik je nummer wel ff voordat iedereen me hier gaat bellen ben ook zo popi . nee ff zonder gekheid moet dan alleen ff een begin tijd hebben bij spijkenisse en hoe laat ze vertrekken bij de bp dan kan ik iedereen waarschuwen dat ze klaar staan bij vlaardingen
Ik denk dat ik op eigen gelegenheid ga. Ajax - Feyenoord wordt op dezelfde dag gespeeld (van 12:30 tot 14:15) en die wedstrijd wil ik wel graag zien eigenlijk. Ik zou dan rond 15:00 op de meeting aanwezig kunnen zijn. Zijn de meesten dan eigenlijk nog wel aanwezig?