ff een vraagie, als ik in mn auto rij en hij is gewoon warm gereden, als ik dan goed gas geef, dan loopt hij stationair bijna 2000 toeren...Is niet goed he? Wat zou dat kunnen zijn??
Kus Alize
Goh, je blijft aan het kussen hierClio-tje schreef:Eindelijk gevonden.... Ik snap er niet zoveel van en ik ben niet eens blond...![]()
ff een vraagie, als ik in mn auto rij en hij is gewoon warm gereden, als ik dan goed gas geef, dan loopt hij stationair bijna 2000 toeren...Is niet goed he? Wat zou dat kunnen zijn??
Kus Alize
Stefan S. schreef:Goh, je blijft aan het kussen hierClio-tje schreef:Eindelijk gevonden.... Ik snap er niet zoveel van en ik ben niet eens blond...![]()
Kus Alize![]()
ls je onder het stuur, net boven de pedalen het japje van het dash weghaald, met 2 torx boutjes, dan kun je de km-teller zien lopen. Volg em eventueel vanaf weer ie het interieur binnenkomt. Als je me eenmaal hebt gevonden volg je em steeds verder naar boven en dan zie je vanzelf drie draadjes uit de kabel komen. Bij mij was een van de drie, de massa, niet geod meer. Ff doorgelinkt naar de carros en klaar.
de snelheidssensor zit aan 't einde van je km-kabel.
Als die kabel dus kuren heeft, krijgt die sensor ook geen signaal, en gaat de computer je toerental omhoog gooien.
Als ie een keer zo hard draait, en je haalt 'm van contact af, en direct weer d'r op, zou 't ff weg moeten zijn.
Stappen motor niet lekker of smerig
een paar dingen wat het allicht kan zijn...probeer eerst het massa verhaal eenshier heeft mijn vriend ook last van gehad , het kan zijn dat de luchttoevoer verstopt zit...
het klepje is dan vet en blijft steken.
Oke, sorry hoor...Chris schreef:Alize, als je de volgende keer een topic aanmaakt, probeer dan in de titel het probleem kort te omschrijven, anders word het een onoverzichtelijke puinhoop hier.
Veel plezier op het forum verder.
Weet wat je op je hals haalt met al die (vrij)gezellige jongens hierClio-tje schreef:Mag dat niet dat??Stefan S. schreef:Goh, je blijft aan het kussen hierClio-tje schreef:Eindelijk gevonden.... Ik snap er niet zoveel van en ik ben niet eens blond...![]()
Kus Alize![]()
Stefan S. schreef:Weet wat je op je hals haalt met al die (vrij)gezellige jongens hierClio-tje schreef:Mag dat niet dat??Stefan S. schreef:Goh, je blijft aan het kussen hierClio-tje schreef:Eindelijk gevonden.... Ik snap er niet zoveel van en ik ben niet eens blond...![]()
Kus Alize![]()
![]()
Damn, dit wordt weer een heel lang topicClio-tje schreef:Stefan S. schreef:Weet wat je op je hals haalt met al die (vrij)gezellige jongens hierClio-tje schreef:Mag dat niet dat??Stefan S. schreef:Goh, je blijft aan het kussen hierClio-tje schreef:Eindelijk gevonden.... Ik snap er niet zoveel van en ik ben niet eens blond...![]()
Kus Alize![]()
![]()
Mag toch, ik ben een vrijgezellig meissie, duszz....haha
Heey, bedankt!! Ga ik proberen, en als ik ehm van t contact afhaal en daarna weer start is t weg ja! Maar toch is t vervelend... echt bedankt! xxxJasper16v schreef:even uit wat andere topics:
ls je onder het stuur, net boven de pedalen het japje van het dash weghaald, met 2 torx boutjes, dan kun je de km-teller zien lopen. Volg em eventueel vanaf weer ie het interieur binnenkomt. Als je me eenmaal hebt gevonden volg je em steeds verder naar boven en dan zie je vanzelf drie draadjes uit de kabel komen. Bij mij was een van de drie, de massa, niet geod meer. Ff doorgelinkt naar de carros en klaar.de snelheidssensor zit aan 't einde van je km-kabel.
Als die kabel dus kuren heeft, krijgt die sensor ook geen signaal, en gaat de computer je toerental omhoog gooien.
Als ie een keer zo hard draait, en je haalt 'm van contact af, en direct weer d'r op, zou 't ff weg moeten zijn.Stappen motor niet lekker of smerigeen paar dingen wat het allicht kan zijn...probeer eerst het massa verhaal eenshier heeft mijn vriend ook last van gehad , het kan zijn dat de luchttoevoer verstopt zit...
het klepje is dan vet en blijft steken.
met een search op stationair vind je meer topics van mensen met dezelfde problemen
Jij kent de voorgeschiedenis niet denk ikClio-tje schreef:Nou,nou....rustig he!! Jullie mannen hier hebben tenminste wel smaak!! RENAULT Rulezzz hahahaJasper16v schreef:on-topic? hier hebben we al een topic voor geloof ik? tis geen date site hier
Let op wat je zegt hoor...je kent ze nog niet hierClio-tje schreef:Nou,nou....rustig he!! Jullie mannen hier hebben tenminste wel smaak!! RENAULT Rulezzz hahahaJasper16v schreef:on-topic? hier hebben we al een topic voor geloof ik? tis geen date site hier
Nou, jij bent ook niet gezellig...Chris schreef:Heren, ik wil geen spelbreker zijn, maar toch doe ik het.
On topic aub, chatten doen we in het daarvoor bestemde topic.
Hoe oud was je ook alweer?(geintje)
Als ik goed gas geeft loopt hij wel meer dan 2000 toerenClio-tje schreef:Eindelijk gevonden.... Ik snap er niet zoveel van en ik ben niet eens blond...![]()
Kus Alize
Wat ben je ook een schatje he! Maare ik weet niet of ik kan komen...LotuzClioWilliams schreef:Er gaat wat afgezoend worden volgende maand bij De Meern. Zo word ik wel lid van de RTC.
Marcel B. schreef:
Ik heb het ook idd. Maar er lopen 3 kabeltjes. Welke van deze 3 is er niet goed dan?Steven schreef:Het zal trouwens dat massastekkertje wel zijn van die snelheidsmeter. Kep exact hetzelfde probleem al es eerder bij een 16v gezien.