Vragen, opmerkingen, te koop gespot, alles mag je hier neerzetten.
Wie houd de onderstaande auto binnen de RTC!!
http://www.autoonline.nl/dut/detail.asp ... d=37344205
Zo'n bedrag finacier je al voor slechts 200 Euro per maand, boeteloos aflossen..

Jep, hij is nog wel van hem, zie aanbieder..Roy schreef:Henk zn oude auto???
Zonde. Erg mooie turbo
Je mag 'm ook ruilen tegen een bestelbus. Roy, rij jij niet in zo'n bus?Chris schreef:Jep, hij is nog wel van hem, zie aanbieder..Roy schreef:Henk zn oude auto???
Zonde. Erg mooie turbo
Hij houd zijn Renaults niet lang tegenwoordig, zijn 1916V cabrio zag ik ook al te koop staan.
Aan de andere kant, wel snel geld verdienen, remember de aankoopprijs van dit 5je...
Ben ik ook wel benieuwd naarMaik (WOOFER) schreef:Wat heeft hij aan zijn Dikke Turbo gedaan dan?
Ook die kleur. Ben namelijk op zoek naar de kleurcodeejk schreef:Hee, zo eentje heb ik ook. Hoop dat ie 'm verkoopt voor die prijs, ook goed voor de marktwaarde van die van mij haha.
Erik
Rudo schreef: Je mag 'm ook ruilen tegen een bestelbus. Roy, rij jij niet in zo'n bus?Zou je baas het erg vinden als die ingeruild wordt?
Pas een nieuwe transporter gekregenChris schreef:Rudo schreef: Je mag 'm ook ruilen tegen een bestelbus. Roy, rij jij niet in zo'n bus?Zou je baas het erg vinden als die ingeruild wordt?
Die boessies zijn in ieder geval niet nieuw, dus kwa prijs worden ze het wel eens!
wil je een van een rode auto (hoofdzakelijk blauwe bekleding) of van een blauwe auto (merendeels rode bekleding)Riël schreef:Heeft er iemand niet zo'n mooie foto van het blauw-rode interieur van een 1?
JA!Hooliead schreef:ben ik heel slecht als ik zeg dat ik het interieur niet zo mooi vind (zacht uitgedrukt)
Een heel boek ...Riël schreef:Heeft er iemand niet zo'n mooie foto van het blauw-rode interieur van een 1?