Rally Renault Clio Williams gekocht
Nadat ons team bijna 2 jaar in de Peugeot 205 Cup diverse rally's heeft gereden hebben we nu een Clio Williams gekocht. Als het allemaal gaat lukken zullen we er tijdens de Vierhouten Pallets Rally in Barneveld mee starten.
Hier alvast een foto:
[img]http://www.digilife.nl/digilifelog/imag ... G_5741.gif[/img]
Hier alvast een foto:
[img]http://www.digilife.nl/digilifelog/imag ... G_5741.gif[/img]
-
- Car: Renault Clio III RS
Gefeliciteerd, dit is een bekende auto voor vele van dit forum. De oude auto van marcel en tijn.
Kan je je ff voorstellen in het wie is wie topic?
Ik denk dat ik al weet wie je bent, maar de rest kent je nog niet.
Goeie zaak ! Het is jammer als zo'n auto stilstaat.
Dat zal ik binnenkort even doenantoine schreef:Gefeliciteerd, dit is een bekende auto voor vele van dit forum. De oude auto van marcel en tijn.

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Gaaf!
Veel succes ermee.

Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
-
Wel raar ,je stuurt een e-mail naar martijn en 2 weken later staat hier op het forum dat ze de clio hebben gekocht
De wagen stond er tijdens het ek rallycross iig goed bij. Al bekend wat de kleuren worden?

De wagen stond er tijdens het ek rallycross iig goed bij. Al bekend wat de kleuren worden?
Doet goed om te zien dat de auto bij een Rally liefhebber terecht is gekomen.
We weten dat er een heleboel potentiel in de auto zit.
Vorig seizoen hebben we bijna het hele seizoen 1e algemeen gestaan en we zijn N3 kampioen geworden.
helaas zijn we maar 2e geworden in het F2-kampioenschap.
We hebben een wereldseizoen gehad en heb met heel veel plezier gesleuteld aan deze auto.
Ik denk dat ik jullie dan ook zeker nog eens opzoek op het service terrein.
Ik sleutel nu voor Steven K. met de Clio RS.
Ik wens jullie een heleboel succes.
(en mocht je nog eens een vraag hebben met de Rally, de Clio ken ik van voor tot achter)
We weten dat er een heleboel potentiel in de auto zit.
Vorig seizoen hebben we bijna het hele seizoen 1e algemeen gestaan en we zijn N3 kampioen geworden.
helaas zijn we maar 2e geworden in het F2-kampioenschap.
We hebben een wereldseizoen gehad en heb met heel veel plezier gesleuteld aan deze auto.
Ik denk dat ik jullie dan ook zeker nog eens opzoek op het service terrein.
Ik sleutel nu voor Steven K. met de Clio RS.
Ik wens jullie een heleboel succes.
(en mocht je nog eens een vraag hebben met de Rally, de Clio ken ik van voor tot achter)
Alle plannen zijn globaal al bekend. Komend weekeinde gaat ons persbericht eruit. In de winter wordt de auto onder handen genomen. Wel willen we er in Barneveld al mee starten, zoals die nu is dus.antoine schreef:Wel raar ,je stuurt een e-mail naar martijn en 2 weken later staat hier op het forum dat ze de clio hebben gekocht![]()
![]()
![]()
-
Misschien is het wel leuk om met de clio naar de RTC jaarafsluitings meeting te komen
Ja, goed plan.antoine schreef:Misschien is het wel leuk om met de clio naar de RTC jaarafsluitings meeting te komen
Hm.. Wordt er dan ook een soort van test-parcours uitgezet ?antoine schreef:Ja, jij ook![]()
MET de clio
Of moeten we dan de meeting verplaatsen naar Bitburg

Bedankt voor de complimeneten allemaal
we gaan in Barneveld eerst de auto maar eens leren kennen
en daarna de boel uit elkar halen en alles eens opfrissen dus ik weet niet of ie nog rijd als de jaar afsluiting er is maar dat zien we dan wel
wellicht tot Barneveld
ja jij zoiezo uiteraard Steven
wellicht vanavond al in de meern
en daarna de boel uit elkar halen en alles eens opfrissen dus ik weet niet of ie nog rijd als de jaar afsluiting er is maar dat zien we dan wel
wellicht tot Barneveld
Je bent van harte welkom; doe je net alsof je mijn introducé bentantoine schreef:MartijnB schreef: wellicht vanavond al in de meern
Lijkt me interresant zo'n wegliggingsavond/cursus.

Martijn als in " Martijn broekhuizen" ?MartijnB schreef:Bedankt voor de complimeneten allemaal
wellicht tot Barneveld
Die idd Rick
ook ik ben dus van Pug naar renault over gestapt net als jij
-
En als ik. En als Patrick (Basic). Nou ja, die probeert wel, maar dat lukt nog niet zo.MartijnB schreef:Die idd Rick

Ik wist wel dat je ooit nog eens verstandig zou wordenMartijnB schreef:Die idd Rick

Kom misschien binnenkort wel es ff een kijkje nemen! Ben heel benieuwd naar de auto!!
dat nog niet Rick
een keer een goedkoop slopertje zou niet weg zijn in dat geval
een keer een goedkoop slopertje zou niet weg zijn in dat geval
Persbericht
[img]http://www.digilife.nl/digilifelog/imag ... y_logo.jpg[/img]
DigiLife rallyteam verruilt 1ste plaats in 205 Cup voor Renault Clio
Rijder Martijn Broekhuizen en navigator Peter Lammers waren al langer op zoek naar een ander rallywapen. Na diverse mogelijkheden te hebben onderzocht, heeft dit team gekozen voor een Renault Clio Williams. Afgelopen week is de koop gesloten en zoals het er nu naar uitziet zal het team tijdens de Vierhouten Pallets Nederland Rally al starten met deze auto. Dat zij de huidige eerste plaats in de 205 Cup en kans op een beker laten varen, nemen zij voor lief.
'Na drie jaar actief te zijn geweest in de 205 Cup is het tijd om de volgende stap te zetten. Qua budget past deze auto goed bij ons team. Het is in de rallywereld geen hele grote stap om na een Peugeot 205 GTI in een Clio Williams te gaan rijden, maar ons team boekt hiermee zeker vooruitgang', aldus rijder Martijn Broekhuizen.
De Renault Clio Williams (N3), van voormalig eigenaar Marcel Cats, beschikt over een F16 2.0 16V Williams motor die 185Pk levert. Verder is de auto voorzien van een OMP chromobilideen rolkooi met gelaste geperforeerde platen tussen de kooi en de carosserie voor maximale veiligheid en stijfheid. Dit pittige rallybommetje behaalde in het verleden uitstekende resultaten.
[img]http://www.digilife.nl/digilifelog/imag ... s/clio.jpg[/img]
De auto zal door Midnight Motorsport onder handen worden genomen om op 16 oktober te kunnen starten in Barneveld tijdens de Vierhouten Pallets Nederland Rally. 'Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken, dan staat de vertrouwde Peugeot 205 GTI als backup startklaar', aldus navigator Peter Lammers.
In de komende winter wordt de auto optisch veranderd door GT Reclame te Amersfoort. Een andere kleur en een nieuw design zullen het resultaat zijn.
De strategie voor 2005 moet nog worden bepaald, maar professionalisering van het team en het nader tot elkaar brengen van de rallypartners is een van de doelen. Het team draagt vanaf heden de naam 'DigiLife rallyteam'.
Voor het seizoen 2005 zal het DigiLife rallyteam binnenkort de plannen presenteren. De nieuwe auto zal dan tevens te bezichtigen zijn.
Meer informatie en actuele ontwikkelingen over het DigiLife rallyteam kunt u vinden op http://rally.digilife.nl
[img]http://www.digilife.nl/digilifelog/imag ... y_logo.jpg[/img]
DigiLife rallyteam verruilt 1ste plaats in 205 Cup voor Renault Clio
Rijder Martijn Broekhuizen en navigator Peter Lammers waren al langer op zoek naar een ander rallywapen. Na diverse mogelijkheden te hebben onderzocht, heeft dit team gekozen voor een Renault Clio Williams. Afgelopen week is de koop gesloten en zoals het er nu naar uitziet zal het team tijdens de Vierhouten Pallets Nederland Rally al starten met deze auto. Dat zij de huidige eerste plaats in de 205 Cup en kans op een beker laten varen, nemen zij voor lief.
'Na drie jaar actief te zijn geweest in de 205 Cup is het tijd om de volgende stap te zetten. Qua budget past deze auto goed bij ons team. Het is in de rallywereld geen hele grote stap om na een Peugeot 205 GTI in een Clio Williams te gaan rijden, maar ons team boekt hiermee zeker vooruitgang', aldus rijder Martijn Broekhuizen.
De Renault Clio Williams (N3), van voormalig eigenaar Marcel Cats, beschikt over een F16 2.0 16V Williams motor die 185Pk levert. Verder is de auto voorzien van een OMP chromobilideen rolkooi met gelaste geperforeerde platen tussen de kooi en de carosserie voor maximale veiligheid en stijfheid. Dit pittige rallybommetje behaalde in het verleden uitstekende resultaten.
[img]http://www.digilife.nl/digilifelog/imag ... s/clio.jpg[/img]
De auto zal door Midnight Motorsport onder handen worden genomen om op 16 oktober te kunnen starten in Barneveld tijdens de Vierhouten Pallets Nederland Rally. 'Mocht dit om welke reden dan ook niet lukken, dan staat de vertrouwde Peugeot 205 GTI als backup startklaar', aldus navigator Peter Lammers.
In de komende winter wordt de auto optisch veranderd door GT Reclame te Amersfoort. Een andere kleur en een nieuw design zullen het resultaat zijn.
De strategie voor 2005 moet nog worden bepaald, maar professionalisering van het team en het nader tot elkaar brengen van de rallypartners is een van de doelen. Het team draagt vanaf heden de naam 'DigiLife rallyteam'.
Voor het seizoen 2005 zal het DigiLife rallyteam binnenkort de plannen presenteren. De nieuwe auto zal dan tevens te bezichtigen zijn.
Meer informatie en actuele ontwikkelingen over het DigiLife rallyteam kunt u vinden op http://rally.digilife.nl
We hebben eerst even rustig ingereden en toen even 'pedal to the metal'. Superwagen! Martijn zal er de komende weken veel in rijden om te wennen aan de auto. Supergeluid ook 
Ik heb een klein stukje video, zal kijken of ik dat morgen online krijg.

Ik heb een klein stukje video, zal kijken of ik dat morgen online krijg.