GTT project Paz. VERKOCHT!!
-
da is leuk. en zo'n volkswagen teken helpt toch altijd om de golf-rijder een beetje uit te dagen

jochem de haas schreef:Zo die is mooi geworden , ik ken hem nog in de oude staat toen ie van martijn was..
Ik vind 1 ding jammer (en das eigenlijk met al de mensen die de klep dicht maken )..... dat kenteken zit meteen altijd zo ongelofelijk kloten , sorry .
Voor de rest heel erug netjes
jah dat had ik ook toen ik de auto weer aan het opbauwen was, eigenlijk is ie veel mooier zonder kentekenplaat, maarjah ik denk dat dat ook wel weer de nodige problemen geeft als je zonder plaat gaat rijden

R5GTT. Drive it like you stole it
Ben het ook helemaal met Jochem eens, mijn idee voor de dichte-kleppenfreaks: verzink em in de achterbumper en dan niet zo laag hangen, maar haal een hap uit het achterste schuine gedeelte en hang de plaat dus 10 cm hoger. dan kun je de lampjes mooi bovenin de plaat doen zodat je ze van de zijkant niet ziet hangen.paz-maniac schreef:jochem de haas schreef:Zo die is mooi geworden , ik ken hem nog in de oude staat toen ie van martijn was..
Ik vind 1 ding jammer (en das eigenlijk met al de mensen die de klep dicht maken )..... dat kenteken zit meteen altijd zo ongelofelijk kloten , sorry .
jah dat had ik ook toen ik de auto weer aan het opbauwen was, eigenlijk is ie veel mooier zonder kentekenplaat, maarjah ik denk dat dat ook wel weer de nodige problemen geeft als je zonder plaat gaat rijden![]()
Maargoed, hijs zo ook zeer mooi

tis natuurlijk ieder zijn mening, maar hoger hoeft niet, kblijf de rtc houders de schuld gevenSteven schreef:Ben het ook helemaal met Jochem eens, mijn idee voor de dichte-kleppenfreaks: verzink em in de achterbumper en dan niet zo laag hangen, maar haal een hap uit het achterste schuine gedeelte en hang de plaat dus 10 cm hoger. dan kun je de lampjes mooi bovenin de plaat doen zodat je ze van de zijkant niet ziet hangen.paz-maniac schreef:jochem de haas schreef:Zo die is mooi geworden , ik ken hem nog in de oude staat toen ie van martijn was..
jah dat had ik ook toen ik de auto weer aan het opbauwen was, eigenlijk is ie veel mooier zonder kentekenplaat, maarjah ik denk dat dat ook wel weer de nodige problemen geeft als je zonder plaat gaat rijden![]()
Maargoed, hijs zo ook zeer mooi

ik heb ze niet en dit is het resultaat:
[img]http://users.telenet.be/droesken/Droes%20R5%203.jpg[/img]
mss heb je nu nog altijd dezelfde mening, kan zijn maarja

-
- Moderator
- Car: Megane
tering vettt!!!!

-
- Moderator
- Car: Megane
ik denk dat je effe op de vorige pagina mpet kijken bram 
na een paar ritjes zaten er toch nog wat kinderziektes in de gtt, dus die vanmiddag nog maar even verholpen, dashboard verlichting viel af en toe uit, en de km teller deed het soms niet. dus dat ook nog maar even opgelost en verder al lekker wat kilometers gemaakt met de 5, hij loopt echt als een zonnetje. enigste minpuntje is dat ie soms niet echt snel aanslaat, dan moet je best lang starten voor die draait. daar moet van de week nog eens naar gekeken worden
Dat lange doorstarten bij warme motor is 5GTT-eigen, das omdat er dampbellen in de carb komen.
Ik meen trouwens dat de carbkoeler bij deze GTT stuk was, toen we er een jaar geleden mee op vakantie waren zat er wat kortsluiting in.
Je kan dit eens fixxen, maja echt heeel veel beter wordt het er niet van. Hij start dan alleen beter als die koeler net uit is.
Je doet er weinig aan, dus wen er maar aan
Ik meen trouwens dat de carbkoeler bij deze GTT stuk was, toen we er een jaar geleden mee op vakantie waren zat er wat kortsluiting in.
Je kan dit eens fixxen, maja echt heeel veel beter wordt het er niet van. Hij start dan alleen beter als die koeler net uit is.
Je doet er weinig aan, dus wen er maar aan

Wat is allang afgekoelt? Alle GTT's waar ik tot nu toe in gereje heb moet je na een uurtje of 3 nog ff doorstarten. Verschilt wel iets per GT, maar de meeste hebben het wel.
Er valt weinig aan te doen en zo'n groot probleem ist niet...
Je kan je carbkoeler misschien aansluiten op je CV, dat zodra je de deur opengooit de carbkoeler ff laat lopen todat je em start.
Er valt weinig aan te doen en zo'n groot probleem ist niet...
Je kan je carbkoeler misschien aansluiten op je CV, dat zodra je de deur opengooit de carbkoeler ff laat lopen todat je em start.
ik wil nog een paar extra meters monteren op men dash, turbodruk en olie temp. autostyle heeft er wel een paar, maar hoe zit het met de kwaliteit van dat spul??, wat zijn verder goede merken??
Ik zou geen autostyle (kl0te-)meters kopen...VDO is net zo duur en 3x zo goed. Je kan ook gaan voor Autometer, Equus etc...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
5 GT Turbo '88 GT5
@roy: waar heb jij je kachelbediening nou heen verhuisd? dashboardkastje ofzo? ziet er wel strak uit (zonde van die meters maargoed dat is mening
)

::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
-
- Über-Spammer
meeste mensen rijden niet boven de 1,5barFlorus schreef:Jammer dat de turbodruk meter van autostyle maar tot 1.5 bar gaat

dan zijn houten net zo comfortabelpierre schreef:in mijn fietsbanden zit 3 bar, rijd ik elke dag op.Steven schreef:Idd Fleuro, laat eens zien dat jij meer dan 1,5 bar gaat draaien

Immer wieder die verdammte Holländer
Als je geld teveel hebt zou ik voor Autometer gaan. 
Effe als indicatie:
[img]http://www.bccp.nl/shop1/media/4441m.jpg[/img]
159,--

Effe als indicatie:
[img]http://www.bccp.nl/shop1/media/4441m.jpg[/img]
159,--