GTT project Paz. VERKOCHT!!

Vertel hier alles over je project.
Plaats reactie
purple thing

da is leuk. en zo'n volkswagen teken helpt toch altijd om de golf-rijder een beetje uit te dagen :smoke: :wink:
-PAZ-
Über-Spammer

jochem de haas schreef:Zo die is mooi geworden , ik ken hem nog in de oude staat toen ie van martijn was..

Ik vind 1 ding jammer (en das eigenlijk met al de mensen die de klep dicht maken )..... dat kenteken zit meteen altijd zo ongelofelijk kloten , sorry .

Voor de rest heel erug netjes

jah dat had ik ook toen ik de auto weer aan het opbauwen was, eigenlijk is ie veel mooier zonder kentekenplaat, maarjah ik denk dat dat ook wel weer de nodige problemen geeft als je zonder plaat gaat rijden 8) 8)
R5GTT. Drive it like you stole it
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Wat een machine!! Supermooi!! Jammer van dat VW embleem, maarja, gelukkig is elke mens anders. :)
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Steven
Car: M536

paz-maniac schreef:
jochem de haas schreef:Zo die is mooi geworden , ik ken hem nog in de oude staat toen ie van martijn was..

Ik vind 1 ding jammer (en das eigenlijk met al de mensen die de klep dicht maken )..... dat kenteken zit meteen altijd zo ongelofelijk kloten , sorry .

jah dat had ik ook toen ik de auto weer aan het opbauwen was, eigenlijk is ie veel mooier zonder kentekenplaat, maarjah ik denk dat dat ook wel weer de nodige problemen geeft als je zonder plaat gaat rijden 8) 8)
Ben het ook helemaal met Jochem eens, mijn idee voor de dichte-kleppenfreaks: verzink em in de achterbumper en dan niet zo laag hangen, maar haal een hap uit het achterste schuine gedeelte en hang de plaat dus 10 cm hoger. dan kun je de lampjes mooi bovenin de plaat doen zodat je ze van de zijkant niet ziet hangen.

Maargoed, hijs zo ook zeer mooi :)
Vos

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Clio 16v.....
Droes

Steven schreef:
paz-maniac schreef:

Ben het ook helemaal met Jochem eens, mijn idee voor de dichte-kleppenfreaks: verzink em in de achterbumper en dan niet zo laag hangen, maar haal een hap uit het achterste schuine gedeelte en hang de plaat dus 10 cm hoger. dan kun je de lampjes mooi bovenin de plaat doen zodat je ze van de zijkant niet ziet hangen.

Maargoed, hijs zo ook zeer mooi :)
tis natuurlijk ieder zijn mening, maar hoger hoeft niet, kblijf de rtc houders de schuld geven :p :)
ik heb ze niet en dit is het resultaat:
[img]http://users.telenet.be/droesken/Droes%20R5%203.jpg[/img]
mss heb je nu nog altijd dezelfde mening, kan zijn maarja :)
R(ay)Si

Zeer mooi (Y) Goed werk :worship:
Alleen nog maar VW!
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

tering vettt!!!! >-) :p
Bram

Ziet er echt mooi uit!!

Droes, komt het niet door die belgische ( kleine) platen die je hebt?
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

ik denk dat je effe op de vorige pagina mpet kijken bram :wink:
Droes

Bram schreef:Ziet er echt mooi uit!!

Droes, komt het niet door die belgische ( kleine) platen die je hebt?
weet niet of ze veel kleiner zijn.. :S
maar kbedoelde dat mijn plaat er ingewerkt zit.
-PAZ-
Über-Spammer

na een paar ritjes zaten er toch nog wat kinderziektes in de gtt, dus die vanmiddag nog maar even verholpen, dashboard verlichting viel af en toe uit, en de km teller deed het soms niet. dus dat ook nog maar even opgelost en verder al lekker wat kilometers gemaakt met de 5, hij loopt echt als een zonnetje. enigste minpuntje is dat ie soms niet echt snel aanslaat, dan moet je best lang starten voor die draait. daar moet van de week nog eens naar gekeken worden
Steven

Dat lange doorstarten bij warme motor is 5GTT-eigen, das omdat er dampbellen in de carb komen.
Ik meen trouwens dat de carbkoeler bij deze GTT stuk was, toen we er een jaar geleden mee op vakantie waren zat er wat kortsluiting in.
Je kan dit eens fixxen, maja echt heeel veel beter wordt het er niet van. Hij start dan alleen beter als die koeler net uit is.

Je doet er weinig aan, dus wen er maar aan :)
-PAZ-
Über-Spammer

dat van de warme start weet ik, en carbkoeler werkt gewoon weer, maar het is soms ook als ie al afgekoelt is dus naar mijn idee moet het gewoon te verhelpen zijn
Steven

Wat is allang afgekoelt? Alle GTT's waar ik tot nu toe in gereje heb moet je na een uurtje of 3 nog ff doorstarten. Verschilt wel iets per GT, maar de meeste hebben het wel.
Er valt weinig aan te doen en zo'n groot probleem ist niet...

Je kan je carbkoeler misschien aansluiten op je CV, dat zodra je de deur opengooit de carbkoeler ff laat lopen todat je em start.
-PAZ-
Über-Spammer

ik wil nog een paar extra meters monteren op men dash, turbodruk en olie temp. autostyle heeft er wel een paar, maar hoe zit het met de kwaliteit van dat spul??, wat zijn verder goede merken??
Daniël W.
Car: 5TL-T

Ik zou geen autostyle (kl0te-)meters kopen...VDO is net zo duur en 3x zo goed. Je kan ook gaan voor Autometer, Equus etc...
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Roy
Moderator

Ik heb al 3 jaar autostyle meters en ze doen het nog perfect. Ik had juist met vdo problemen.
5 GT Turbo '88 GT5
Roy
Moderator

5 GT Turbo '88 GT5
Daniël W.
Car: 5TL-T

@roy: waar heb jij je kachelbediening nou heen verhuisd? dashboardkastje ofzo? ziet er wel strak uit (zonde van die meters maargoed dat is mening :p (Y) )
::.. Renault 5 TL '86 C1E C1J B18FT ..::
Criticism comes easier than craftsmanship
Roy
Moderator

Waarom zonde van die meters? Iedereen zit altijd te zeiken op autostyle maar ze maken prima spul van goede kwaliteit. :)

Kachel is naar beneden verhuisd :)
5 GT Turbo '88 GT5
Florus

Jammer dat de turbodruk meter van autostyle maar tot 1.5 bar gaat :p
Roy
Moderator

Boven de 1,5 bar geeft ie ook nog aan :wink:
5 GT Turbo '88 GT5
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Florus schreef:Jammer dat de turbodruk meter van autostyle maar tot 1.5 bar gaat :p
meeste mensen rijden niet boven de 1,5bar :D
Steven

Idd Fleuro, laat eens zien dat jij meer dan 1,5 bar gaat draaien :p
Haas
Car: Megane RS

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: (als late reactie op je foto's :D)
Florus

Steven schreef:Idd Fleuro, laat eens zien dat jij meer dan 1,5 bar gaat draaien :p
Als m'n williams verkocht is,wordt het tijd om inkopen te gaan doen,eerder niet :wink: .
pierre

Steven schreef:Idd Fleuro, laat eens zien dat jij meer dan 1,5 bar gaat draaien :p
in mijn fietsbanden zit 3 bar, rijd ik elke dag op. :D
Haas
Car: Megane RS

pierre schreef:
in mijn fietsbanden zit 3 bar, rijd ik elke dag op. :D
dan zijn houten net zo comfortabel ;) :lol:
-Ray-
Contacteer:

something like this?

[img]http://home.wxs.nl/~emmel049/112-1211_IMG.JPG[/img]
Immer wieder die verdammte Holländer
Jan gtt5

Netjes waar komen deze meters+houder vandaan.

gr jan..
jeroen.k

Zo'n houder heb ik nog wel liggen voor 10 euro :) is universeel :)
Tino
Erelid - RvT
Car: R5 Gt Turbo Phase 1

jeroen.k schreef:Zo'n houder heb ik nog wel liggen voor 10 euro :) is universeel :)
RTC markt please...
.:: TurboPowerr ::.
jeroen.k

U right, bedacht me in ene dat ik die had. Hoef ze verder niet perse te koop te zetten :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Als je geld teveel hebt zou ik voor Autometer gaan. :D

Effe als indicatie:
[img]http://www.bccp.nl/shop1/media/4441m.jpg[/img]

€159,--

:beer:
Plaats reactie