overzicht aansluitingen tussen carburateur, turbo etc.

Alles over de motor, turbo, computer, chiptuning
Plaats reactie
micheldeman
Contacteer:

Heeft er iemand voor mij een overzicht (tekening) van hoe turbo, carburateur en onstekingsunit aan elkaar gekoppeld zijn en dan heb ik het voorol over de slangkoppelingen (voor vervroeging ontsteking, wastegate, waterkoeling, etc). Dus niet de uitlaat, inlaat, luchtfilter, etc. Zou wel erg bizar zijn als je dat niet zou weten.... Het probleem dat ik heb is dat ik alle units heb om mijn peugeot 304 om te bouwen naar turbo, maar dat ik de onderdelen niet zelf van de donor renault 5 GTT heb afgehaald, dus niet weet hoe alle slangetjes met elkaar verbonden waren. Het gaat trouwens over phase I.
jnjansen_r5gtturbo

Hoi Michel

Ik zie nu dat je steeds een nieuw topic aanmaakt voor je vragen mbt je project peugeot 304 + turb'.
Mij lijkt het handiger om dit alles in 1 topic te doen zodat het wat overzichtelijker blijft en ook interessanter voor toekomstige lezers om je project te volgen.
(miss dat een moderator al de losse topics aan elkaar kan knopen?)

Ik zal ff kijken of ik wat voor je kan betekenen mbt tot het aansluiten van al die slangetjes.
Moet ik ff wat scannen uit het werkplaatshandboek.

Volgens mij had ik hem al eens ingescanned:
Is wel phase II!

[img]http://picserver.mirror.twistspace.com/ ... 3039//7q85[/img]

zal kijken of ik ook iets kan vinden wat meer betrekking heeft op de aansluiting v/d ontsteking
Laatst gewijzigd door jnjansen_r5gtturbo op wo 29 sep 2004 12:58, 1 keer totaal gewijzigd.
micheldeman
Contacteer:

Bedankt voor je tip. Ik zal er rekening mee houden.
Als je wat voor me in kan scannen, zou ik dat heel erg waarderen en hopelijk binnekort kunnen belonen met foto's van de status van het project :-)
e-mail: m.de.man@zonnet.nl

nu met wat foto's:
http://micheldeman.000freehosting.com/
Laatst gewijzigd door micheldeman op ma 4 okt 2004 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.
micheldeman
Contacteer:

micheldeman schreef:Bedankt voor je tip. Ik zal er rekening mee houden.
Als je wat voor me in kan scannen, zou ik dat heel erg waarderen en hopelijk binnekort kunnen belonen met foto's van de status van het project :-)
e-mail: m.de.man@zonnet.nl
Je was me net voor...
Plaats reactie