Iets later om 10:40 op de Rijksstraatweg te Hellevoetsluis Marco Boerdam, Opel Corsa 2.0 16v Turbo. Hij zag me net inpakeren.
De Onbekende Renault.
-
Om 10:35 op de Groene Kruisweg, Rode Clio RS met V6(Elia) achterbumper en dito uitlaten.
Iets later om 10:40 op de Rijksstraatweg te Hellevoetsluis Marco Boerdam, Opel Corsa 2.0 16v Turbo. Hij zag me net inpakeren.
Hij stond geparkeerd. Aan de kant van wat flatjes aan een drukkere weg. Schuin tegenover is de achteringang van de NHTV. Neem aan dat je daar op kamers zit.Matthijs Bleu Sport schreef:Hahaa, dat was ik jaRemi schreef:Dat is um ja, erg mooi vind ik!Chris schreef:Die blauwe 5 is van Matthijs uit Zeeland studerend in Breda.Remi schreef:Anybody?Remi schreef:Vandaag in Breda gespot, 2 erg mooie auto's.![]()
1. Renault Clio Wiliams (GT-V?-65)
2. Renault 5GT Turbo (YD-31-PX)
Beide Williamsblauw van kleur met mooie gouden sloffiesIemand van de club toevallig?
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_vl9.JPG[/img]
Net op een smal paadje in Utrecht een 1916V phase1, blauw van kleur met een Bacardi stikker op de ruit.
Die williams is onbekend hier? Hij had motul stickertjes onder de verstralers..., zag je me rijden of stond hij langs de weg? thanx voor het compliment
!

5 Auto's, 10 Nummerplaten, en dan zo'n makkelijke onthoud je maar HALF Schandaligantoine schreef:Net in eindhoven, het leek wel een clio 16 v meeting. Binnen 500 mtr 5 verschillende clio's. Waaronder 1 rode, 1 groene ,1 zwarte, en 2 blauwe.
Ik heb een kenteken kunnen onthouden ..-hh-hf.

-
deze jongen vanmiddag gespot:
http://www.atectuningclub.nl/website/at ... enault&t=0
zeer mooi clio 16v met achterbergblok
hij staat ook bij ahoy binnen op 16/17 oktober. heb nog ff staan praten met hem.
tevens bij de brienenoordbrug RTC`er met een williams
http://www.atectuningclub.nl/website/at ... enault&t=0
zeer mooi clio 16v met achterbergblok
hij staat ook bij ahoy binnen op 16/17 oktober. heb nog ff staan praten met hem.
tevens bij de brienenoordbrug RTC`er met een williams
-
- Car: Renault Clio III RS
99-hh-hf Dacht ikRemi schreef:5 Auto's, 10 Nummerplaten, en dan zo'n makkelijke onthoud je maar HALF Schandaligantoine schreef:Net in eindhoven, het leek wel een clio 16 v meeting. Binnen 500 mtr 5 verschillende clio's. Waaronder 1 rode, 1 groene ,1 zwarte, en 2 blauwe.
Ik heb een kenteken kunnen onthouden ..-hh-hf.![]()
-
- Contacteer:
Vanmiddag om 15.50 op de Larserdreef in lelystad
komende vanuit de richting harderwijk:
Thungsten grijze GTE
15" 16v velgen
gele koplampjes
dame achter het stuur en een
hele lelijke gozer als passagier

Thungsten grijze GTE
15" 16v velgen
gele koplampjes
hele lelijke gozer als passagier

-
- Car: GTT
gisteren rond 13.00 reed er een zwarte gtt van rosmalen richting oss met 2 mannen erin
Vandaag op de A6 een zilvere Clio 3.0V6
Vanaf de 210 werd ik gelost
, daarvoor nog niet zo heel ernstig
die eikel snapte niet dat ik zo hard reed achter 'm aan reed om wat beter te kunnen kijken, knuppel

Vanaf de 210 werd ik gelost

die eikel snapte niet dat ik zo hard reed achter 'm aan reed om wat beter te kunnen kijken, knuppel
Mrtn = Maarten
ja die heb ik ook zien rijdenNegotiator schreef:Vanmiddag om 15.50 op de Larserdreef in lelystad
Thungsten grijze GTE
15" 16v velgen
gele koplampjes
hele lelijke gozer als passagier![]()
![]()
![]()

Ik ken geen grijze GTE in Lelystad met 16"?jj schreef:ja die heb ik ook zien rijdenNegotiator schreef:Vanmiddag om 15.50 op de Larserdreef in lelystad
Thungsten grijze GTE
15" 16v velgen
gele koplampjes
![]()
![]()
![]()

Staat er toch ook niet ?jeroen.k schreef:Ik ken geen grijze GTE in Lelystad met 16"?jj schreef:ja die heb ik ook zien rijdenNegotiator schreef:Vanmiddag om 15.50 op de Larserdreef in lelystad
Thungsten grijze GTE
15" 16v velgen
gele koplampjes
![]()
![]()
![]()

-
gisteren reed ik op mn tomos richting huis en toen kwam er een witte R5 gt turbo naast me rijden (wel op zn eigen weghelft
) ik heb het kenteken niet onthouden omdat het een extreem mooi 5je was
en er zat een vrouw(meisje) achter het stuur
is het een bekende van ons?

-
- Car: renault 5 gt turbo
- Contacteer:
wanneer: vandaag
waar: Onderwijsboulevard te Den Bosch
tijd: omstreeks 12:30
wat: renault 19 16v ph1
kleur: blauw
bijzonderheden: rtc-stikker op de zij-skirt. einddemper van duitse makelij
waar: Onderwijsboulevard te Den Bosch
tijd: omstreeks 12:30
wat: renault 19 16v ph1
kleur: blauw
bijzonderheden: rtc-stikker op de zij-skirt. einddemper van duitse makelij
-
hij staat te koop voor de liefhebber die te ver weg woont maar er toch eentje zoekt kan altijd voor je kijken.jnjansen_r5gtturbo schreef:Vandaag om ongeveer 16:00 gespot, bij autoslager in Spijkenisse een mooie witte 5 GT Turbo fase 2,
met zowel rechts als links een zij uitlaat, was helaas niet met mijn eigen auto, maar met de Vel Satis.
[img]http://picserver.org/view_image.php/R1N ... erver.jpeg[/img]
-
Remi16v schreef:In de buurt van geldermalsen!!!
Een Megane CC in RS uitvoering!!??
Eerlijk waar volgens mij bestaan die niet maar zat allemaal origineel RS spul op!![]()
Wat een ding!18 inch!!
Dit is toch de nieuwste 2liter 16v TURBO? of heb ik het verkeerd?
Vanmiddag op de (grote/kleine???) haarsekade in Gorinchem:
Blauwe Mégane Coupé
Kenteken: NV-JB-??
Lexus achterlichten
Stond volgens mij meganecoupe.nl oid op de achterraampies...
En een stukkie terug bij de BMW dealer stond ook een blauwe Mégane Coupé, alleen verder weinig van gezien...
Blauwe Mégane Coupé
Kenteken: NV-JB-??
Lexus achterlichten
Stond volgens mij meganecoupe.nl oid op de achterraampies...
En een stukkie terug bij de BMW dealer stond ook een blauwe Mégane Coupé, alleen verder weinig van gezien...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
Vanochtend rond 08:25 een gifgroene 5 GTT met nog te spuiten bumpers gezien bij het tankstation op de Boyleweg parallel aan de Groene Kruisweg in Spijkenisse. Misschien dat diegene mij nog in z'n achteruitkijkspiegel gezien heeft, want ik reed er niet ver achter.
-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
Klopt zie ik ook regelmatig in spijkcity rijden, is geen bezoeker van deze site. Volgende keer er maar ff achteraan en een stikker geven.LotuzClioWilliams schreef:Vanochtend rond 08:25 een gifgroene 5 GTT met nog te spuiten bumpers gezien bij het tankstation op de Boyleweg parallel aan de Groene Kruisweg in Spijkenisse. Misschien dat diegene mij nog in z'n achteruitkijkspiegel gezien heeft, want ik reed er niet ver achter.
.:: TurboPowerr ::.
-
Vanmiddag rond 13:30 op de a12 richting Arnhem (10 min. ervandaan). Een clio 16v of williams (in ieder geval willie-blauw).
Volgens mij een ph.2 en het kenteken eindigde op 54.
Ik zag hem maar heel even omdat ik aan de andere kant reed.
Gr, Frits.
Volgens mij een ph.2 en het kenteken eindigde op 54.
Ik zag hem maar heel even omdat ik aan de andere kant reed.
Gr, Frits.
Is dat niet die 5 die een vorig jaar op marktplaats stond? Das dan geen GT Turbo dacht ik. Is geloof ik een bekende van Edwin Renaultloos.Tino schreef:Klopt zie ik ook regelmatig in spijkcity rijden, is geen bezoeker van deze site. Volgende keer er maar ff achteraan en een stikker geven.LotuzClioWilliams schreef:Vanochtend rond 08:25 een gifgroene 5 GTT met nog te spuiten bumpers gezien bij het tankstation op de Boyleweg parallel aan de Groene Kruisweg in Spijkenisse. Misschien dat diegene mij nog in z'n achteruitkijkspiegel gezien heeft, want ik reed er niet ver achter.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
Een 5je met GTT look dan. 

Nee dat was een GTX maar die is al lang naar de sloop gegaan hoor