RTC kartavond 30 oktober 2004
-
- Moderator
- Car: MB
Hallo Leden,
Zoals we al vaker gedaan hebben is er ook dit jaar weer een kart avond. In principe zal deze plaats gaan vinden op zaterdag avond 30 oktober aanstaande. De baan zal in huizen zijn en het betreft dus een van de twee banen van de broertjes Coronel http://www.coronel.nl/huizen_karting/index.html(in heb op het moment contact over de details). Ik heb gekozen voor Huizen omdat het op de eerste plaats redelijk goed bereikbaar is vanuit heel Nederland en op de tweede plaats is het een nette baan.
Wat ik van jullie graag zou willen weten!
Als je zin hebt om mee te gaan moet je even je naam posten, maar aub. geen lijstjes maken. Deze zal ik bijhouden.
Daarnaast zal er waarschijnlijk gekozen worden voor het rijden van drie losse heats. Dit omdat een arrangement in verhouding duurder is. Daarnaast vind ik dat we uiteindelijk toch komen voor het karten en niet voor de brieffing vooraf (die wel allen al eens gehad hebben). De prijs zal dan komen op 30 a 35 euro per persoon.
Dus: heb je zin in een leuk avondje, meld je dan nu aan! (dit is een members-only meeting)
Zeker
- Tom
- Ray
- Ray(si)
- Steven
- Bitchje
- Jacco
- Chris
- Ivo
- Lex
Misschien
- Rudo
- Riël
- Martijn
- Ronnie
- Jappe
- Jochem
Zoals we al vaker gedaan hebben is er ook dit jaar weer een kart avond. In principe zal deze plaats gaan vinden op zaterdag avond 30 oktober aanstaande. De baan zal in huizen zijn en het betreft dus een van de twee banen van de broertjes Coronel http://www.coronel.nl/huizen_karting/index.html(in heb op het moment contact over de details). Ik heb gekozen voor Huizen omdat het op de eerste plaats redelijk goed bereikbaar is vanuit heel Nederland en op de tweede plaats is het een nette baan.
Wat ik van jullie graag zou willen weten!
Als je zin hebt om mee te gaan moet je even je naam posten, maar aub. geen lijstjes maken. Deze zal ik bijhouden.
Daarnaast zal er waarschijnlijk gekozen worden voor het rijden van drie losse heats. Dit omdat een arrangement in verhouding duurder is. Daarnaast vind ik dat we uiteindelijk toch komen voor het karten en niet voor de brieffing vooraf (die wel allen al eens gehad hebben). De prijs zal dan komen op 30 a 35 euro per persoon.
Dus: heb je zin in een leuk avondje, meld je dan nu aan! (dit is een members-only meeting)
Zeker
- Tom
- Ray
- Ray(si)
- Steven
- Bitchje
- Jacco
- Chris
- Ivo
- Lex
Misschien
- Rudo
- Riël
- Martijn
- Ronnie
- Jappe
- Jochem
Laatst gewijzigd door Tom op za 2 okt 2004 17:45, 6 keer totaal gewijzigd.
Ex GT Turbo, Ex Clio Williams
lache! denk dat een groot deel van het Terror Squad West ook wel aanwezig is 

Immer wieder die verdammte Holländer
Ik wil ook wel mee, zet me even o.v.b, geef volgende week uitsluitsel. LEkker potje sturen is wel rielax 

ik ga niet naar tiesto...dus tsja, kartavond...is op zich wel gezellig he
Ik houd me nog ff vrij van beslissing, eerst kijken of ik zeker kan 

dik verkopen geen optie? geen vraag naar op marktplaats ofzo?Merijn schreef:Nee, ik heb er dikke pegels voor neer gelegd.Tom schreef:dat concert ja....(zeker gratis kaartjes van een telefoon ofzo)
tsja, TIC is ook wel vet op zich hoor!!
Nou, ik wil wel weer eens in zo'n ding scheuren hoor
Count me in

Count me in

-
- Über-Spammer
ook enig idee voor begin en eindtijden. vanuit hier is het ongeveer 2 uur rijden naar Huizen
, en terug dus ook

en zoveel mogelijk carpoolen, des te gezelliger wordt het hè steve??? 

Immer wieder die verdammte Holländer
Als dikke str*nt de berg op...me oma geeft dan een etentjeSteven schreef:Jaaah komen, kunnen weer slap ouwehoereh~Haas~ schreef:ik ga niet naar tiesto...dus tsja, kartavond...is op zich wel gezellig heIk houd me nog ff vrij van beslissing, eerst kijken of ik zeker kan

zei toch ook dat ik mijn best ging doenSteven schreef:Ow vooral oma's kun je prima naar doordeweeks verhuizen, ik had het ook voor mekaar

echt, de animo is diep beneden peil...

daar heb je een puntR(ay)Si schreef: De toertocht was toch ook niet druk![]()