Hoe bedoel je dat precies? Hij zit vast aan de bevestigingsbouten, dus niet aan het bewegende deel van de as.sander o schreef:Nummer 2 is een extra stabilisator voor de achteras.

Hoe bedoel je dat precies? Hij zit vast aan de bevestigingsbouten, dus niet aan het bewegende deel van de as.sander o schreef:Nummer 2 is een extra stabilisator voor de achteras.
Op de site van de STER staan ook altijd een heleboel reclames, gesorteerd op adverteerder enzoMartijn *Baccara* schreef:Ik ben op zoek naar de nieuwe reclame van de Mégane II. Dat is de reclame waarin de nadruk op de achterkant van de Mégane ligt. Met Google vond ik niets, maar misschien dat iemand hier het weet?
een "roadbox" noem je zoiets, en by the way een "roadbox" werd volgens mij standaard bij een cabrio geleverd.Riël schreef:Joost (DoubleYou) schreef:Dus toch phase1. De dichte versie is dan de coupe. Scheelt weer vele euri's, en je hebt dezelfde look. Cabrio's werken alleen in de zonnige gebieden. En dat is hier niet
Megane Coupé Cabriolet ph1. Ph2 heeft ook wat chroom voorlangs en iets ander front. De dichte achterbank is een speciale achterbankkist, die zit er origineel ook niet.
dan moet je ff op marktplaats kijken daar stonden er vorige week zo een stuk of 4 te koopJeroen schreef:Yep, en daarom zijn veel cabriorijders er naar op zoek.
Oftewel, neen.
Een roadbox werd er niet standaard bijgeleverd, en zijn erg duur.
Nu niet eeng-force schreef:dan moet je ff op marktplaats kijken daar stonden er vorige week zo een stuk of 4 te koopJeroen schreef:Yep, en daarom zijn veel cabriorijders er naar op zoek.
Oftewel, neen.
Een roadbox werd er niet standaard bijgeleverd, en zijn erg duur.
tja hahahahaha fase 1 megane 2.0 16v.Arie van de Hoek schreef:Ik als dealer zeg : "alleen bij de dealer de juiste spullen".![]()
Zeg eens wat je nodig hebt kwa bekleding en ik zoek het ff op voor je.
Tijd voor een kentekenMadmaus schreef:tja hahahahaha fase 1 megane 2.0 16v.Arie van de Hoek schreef:Ik als dealer zeg : "alleen bij de dealer de juiste spullen".![]()
Zeg eens wat je nodig hebt kwa bekleding en ik zoek het ff op voor je.
Blauwachtig met groene stiksel erdoorheen!!
Heb je daar wat aan
Het is niet mijn auto maar ik hoor net dat het een 97ter is!
Scheiße import !!!! "kenteken onbekend".Madmaus schreef:Hij is alleen import kenteken is van 2000
67-hk-db
Ik zal het aan hem vragenArie van de Hoek schreef:Scheiße import !!!! "kenteken onbekend".Madmaus schreef:Hij is alleen import kenteken is van 2000
67-hk-db
Ik zeg : "Tijd voor een chassisnummer !!!!"
Als het goed is zouden dit de onderdeelnummers moeten zijn :Madmaus schreef:even voor de duidelijkheid,
het gaat om blauwe bekleding, met groene stiksel streepjes erdoor heen!
Groetjes,
Maurice