remsysteem renault 19 1.4 E
-
Ik heb al een tijdje last van het op sommige momenten doortrappen bij het remmen. Heb al de remcilinders en remvoeringen aan de achterkant laten vervangen. Ook de remblokken aan de voorkant zijn recentelijk vernieuwd. Pas de laatste tijd hoor ik in de auto als ik op de rem trap het geleuid van ontsnappende lucht, waardoor het lijkt alsof ik soms meerdere keren moet remmen om de remdruk op te voeren. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Heb ik ook gehad en was bij mij i.i.g. een lekke hoofdremcilinder.De Lange 1972 schreef:Ik heb al een tijdje last van het op sommige momenten doortrappen bij het remmen. Heb al de remcilinders en remvoeringen aan de achterkant laten vervangen. Ook de remblokken aan de voorkant zijn recentelijk vernieuwd. Pas de laatste tijd hoor ik in de auto als ik op de rem trap het geleuid van ontsnappende lucht, waardoor het lijkt alsof ik soms meerdere keren moet remmen om de remdruk op te voeren. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
-
Dat zou dus beteken dat ik die hele hoofdcilinedr moet gaan vervangen? Enig idee wat hier de kosten van zijn??Steven schreef:Klinkt als ene lekke hoofdremcilinder
Bij het vervangen van de remcilinders en de remvoeringen achter hebben ze het hele systeem ontlucht dus dat kan het niet zijn.
ligt er natuurlijk ook aan wat je koopt...
sloopcilinder, nieuw? nieuwe leidingen nodig? Toen ik mijn slangen voor verving, waren de leidingen zo gaar, dat ik die ook ff heb vervangen. (dit zijn de kosten niet overigens)
sloopcilinder, nieuw? nieuwe leidingen nodig? Toen ik mijn slangen voor verving, waren de leidingen zo gaar, dat ik die ook ff heb vervangen. (dit zijn de kosten niet overigens)