De Onbekende Renault.
vanmiddag op de randweg achter, naast en voor me, dezelfde clio 1.4? FD-NH-44 ofzo, met alien bumper, logo zonder kap, booskijkers, lexus achterlichten en naar mijn mening te kleine velgen. ging strak voor zich uitkijkend langs me, mijn duimpje werd niet gezien...
Immer wieder die verdammte Holländer
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
He die witte is een oude bekende,ik heb +/- 4 jaar geleden gevraagd of de eigenaar hem toen wou verkopen..Lex schreef:Deze Chrisje:Chris schreef:Zojuist gespot in een woonwijk van Nieuwegein een witte GTT phase2, met een origineel kenteken uit 1988 beginnend met een T.
Voorkant lag goed in elkaar, en de rest van de wagen zag er zeer verwaarloosd uit, logisch staat daar namelijk al een paar jaar stil. De eigenaar gaat hem tzt opknappen, heeft hem al 11 jaar. De wagen was verder zeer laag en er zaten stalen 1916V velgen onder.
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/5GTWalter.JPG[/img]
Normaal staan deze er ook nog:
Megane Coupe
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/Megane.JPG[/img]
19 16v
[img]http://www.priyantha.nl/rtc/upload/1916vcarport1.JPG[/img]
En nog een paar Renaults maar die zal ik je besparen
Als het goed is zit hier een devil inox onder?
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
-
Vandaag gespot op het Koning Willem I College in Den Bosch
Lichtblauwe clio, phase 2 met spinners
Er zaten zilvere RTC stickers aan de zijkant.
Wie o Wie...
Lichtblauwe clio, phase 2 met spinners
Er zaten zilvere RTC stickers aan de zijkant.
Wie o Wie...
-
ja er rijden er zat rond alleen mijn vrienden groep zijn er al zeker tien. of mischien een keer met z`n alle naar een meeting in collonneJohn (1916VCabrio) schreef:ja iedereen moet dat voor zich zelf weten maar zou wel leuk zijn weer een schiedammer erbij. misschien wel tijd voor een meeting in schiedam. rijden toch zat renaultjes rond?

vandaag gespot bij tankstation total in schipluiden een blauwe clio 16v kenteken RL-??-?? rond 18.00uur met een RTC sticker op de achterruit en originele velgen. ik heb hem nog even gezegd dat hij een mooie auto heeft
volgens mij had hij getankt. iemand van hier??
gr. Arnoud

gr. Arnoud
Die club van jou met Ramon en de hele Renault-gang van Schiedam is zeker wel groot.5gt8vturbo schreef:ja er rijden er zat rond alleen mijn vrienden groep zijn er al zeker tien. of mischien een keer met z`n alle naar een meeting in collonneJohn (1916VCabrio) schreef:ja iedereen moet dat voor zich zelf weten maar zou wel leuk zijn weer een schiedammer erbij. misschien wel tijd voor een meeting in schiedam. rijden toch zat renaultjes rond?

Die blauwe 5 is van Matthijs uit Zeeland studerend in Breda.Remi schreef:Anybody?Remi schreef:Vandaag in Breda gespot, 2 erg mooie auto's.![]()
1. Renault Clio Wiliams (GT-V?-65)
2. Renault 5GT Turbo (YD-31-PX)
Beide Williamsblauw van kleur met mooie gouden sloffiesIemand van de club toevallig?
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_vl9.JPG[/img]
Net op een smal paadje in Utrecht een 1916V phase1, blauw van kleur met een Bacardi stikker op de ruit.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Op de vluchtstrook ergens op de snelweg richting Zierikzee i.e.g. richting zeeland ofzo (weet ik waar ik zat) als ik me niet vergis, een zwarte GTTurbo rond half 10? Met mensen erbij
Rond elf uur stond ie daar helemaal alleen ...

Gespot
Maandag rode 5gt turbo bij Arnhem(vlakbij Velperbroek) Kenteken begon met BY. (mooie kar trouwens).
Bij Beverwijk nog een rode 5gt turbo gezien nummer niet zo snel kunnen zien.
Terneuzen 7.20uur Williams
gezien bij de sluizen met vrij nieuw kenteken.
Maandag rode 5gt turbo bij Arnhem(vlakbij Velperbroek) Kenteken begon met BY. (mooie kar trouwens).
Terneuzen 7.20uur Williams

Gisteren op weg naar Purmerend, reed de hele tijd een cremekleurige Renault 8 voor me met zeer mooie rooie bekleding.
Ding ging niet bijster snel, maar had wel leuk geluidje in zich en zag er nog goed uit.
Blauw kenteken met ES erin.
Wie o wie?
Ding ging niet bijster snel, maar had wel leuk geluidje in zich en zag er nog goed uit.
Wie o wie?
Steven schreef:Gisteren op weg naar Purmerend, reed de hele tijd een cremekleurige Renault 8 voor me met zeer mooie rooie bekleding.
Wie o wie?

Bedoelde je deze soms?Steven schreef:Gisteren op weg naar Purmerend, reed de hele tijd een cremekleurige Renault 8 voor me met zeer mooie rooie bekleding.
Wie o wie?
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0bgAXA0ch ... 5512314270[/img]
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0bgDxAkoh ... 5515495728[/img]
Dat is waarschijnlijk de auto van Basbroem,JW 21T schreef:Gespot
Terneuzen 7.20uur Williamsgezien bij de sluizen met vrij nieuw kenteken.
Laatst gewijzigd door Alleycat op za 25 sep 2004 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Er rijd ook nog een rode GTT met grijskenteken rond in arnhem, ken je die ook mario??Alleycat schreef:Dat is waarschijnlijk de auto van Basbroem, kameraad van me....JW 21T schreef:Gespot
Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
Dat is um ja, erg mooi vind ik!Chris schreef:Die blauwe 5 is van Matthijs uit Zeeland studerend in Breda.Remi schreef:Anybody?Remi schreef:Vandaag in Breda gespot, 2 erg mooie auto's.![]()
1. Renault Clio Wiliams (GT-V?-65)
2. Renault 5GT Turbo (YD-31-PX)
Beide Williamsblauw van kleur met mooie gouden sloffiesIemand van de club toevallig?
[img]http://www.renault-tuning.com/type/4_vl9.JPG[/img]
Net op een smal paadje in Utrecht een 1916V phase1, blauw van kleur met een Bacardi stikker op de ruit.
Die williams is onbekend hier? Hij had motul stickertjes onder de verstralers...
vandaag in harderwijk gespot
nieuw type clio
licht groen metalic en 16 inch
rtc stikker op zij achterruitjes
stond op de parkeerplaats boulevart
stond naast hem , toen ik weg ging stond ie er nog steeds dus heeft denk ik mijne niet gezien
nieuw type clio
licht groen metalic en 16 inch
rtc stikker op zij achterruitjes
stond op de parkeerplaats boulevart
stond naast hem , toen ik weg ging stond ie er nog steeds dus heeft denk ik mijne niet gezien
Een hele rotte?Frits schreef:Er rijd ook nog een rode GTT met grijskenteken rond in arnhem, ken je die ook mario??Alleycat schreef:Dat is waarschijnlijk de auto van BasbroemJW 21T schreef:Gespot
Gr.Frits
Laatst gewijzigd door Alleycat op za 25 sep 2004 21:20, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Contacteer:
Net in uitgeest bij een pizzaria
een blauwe megane coupe met williams stickers op de zijkant.
een blauwe megane coupe met williams stickers op de zijkant.

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Niemand van hier?Riël schreef:Op de vluchtstrook ergens op de snelweg richting Zierikzee i.e.g. richting zeeland ofzo (weet ik waar ik zat) als ik me niet vergis, een zwarte GTTurbo rond half 10? Met mensen erbijRond elf uur stond ie daar helemaal alleen ...
net op de kampervest naast me bij het stoplicht een grijze op het ook standaard GTT effe een duimpie opgestoken en een duimpie terug gehad
-Ray- (gok ikjj schreef:net gespot op de a9
thungsten grey renault 5 gtt
geblindeerde achterramen
kan zo snel geen rtc kenmerken zien
kwam de weg op draaien van af shell station
was rond 13:55

Alleen nog maar VW!
nee was ray niet anders had ik me oude velgen wel herkentR(ay)Si schreef:-Ray- (gok ikjj schreef:net gespot op de a9
thungsten grey renault 5 gtt
geblindeerde achterramen
kan zo snel geen rtc kenmerken zien
kwam de weg op draaien van af shell station
was rond 13:55)
zaten zilvere 5 spaaks onder