Doe het dan wel goedCorniels schreef:Topic over leidse del met der tomos

ships dacht ik je net 10dennisvr schreef:le mouton noir (sandy) schreef:geeft nie joh ,danChris schreef:Die heb ik volgens mij niet meer, zal wel ff kijken.
pak ik ze vandeweek wel bij dennis mee
ik weet van nix
is goedle mouton noir (sandy) schreef:ships dacht ik je net 10dennisvr schreef:le mouton noir (sandy) schreef:geeft nie joh ,danChris schreef:Die heb ik volgens mij niet meer, zal wel ff kijken.
ik weet van nix
euro door je neus te boren![]()
je hoort me wel op je msn volgende week
okay Ddennisvr schreef:is goedle mouton noir (sandy) schreef:ships dacht ik je net 10dennisvr schreef:le mouton noir (sandy) schreef:geeft nie joh ,danChris schreef:Die heb ik volgens mij niet meer, zal wel ff kijken.
ik weet van nix
euro door je neus te boren![]()
je hoort me wel op je msn volgende week
ben vanavond echt niet thuis
volgende week heb ik het ook redelijk druk. dus msn maar even
Jinka schreef:Jaaaaaaaaaaaaahhh, het is weer nodig vanavond!!!
Het weer is niet om over naar huis te schrijven en de zon maakt plaats voor dikke natte druppels, dus:
Wie o wie meld zich aan om vanavond het zonnetje in Leiden te zijn?????
Vrijwilliger 1:Hugo
Vrijwilliger 2:Hugo![]()
Vrijwilliger 3:Hugo![]()
enz....
ik was er welHugo-R21 schreef:De mac heeft weer eens wat! Wij naar Hillegom kan je daar niet Chippen!!!! En het weer was ook niks en de opkomst? Heb niemand gezien van de vaste klanten wel deze:
1 Zwarte Clio 3-DRS 1.6-16V Sasja Trompert
2 Gele Clio 2.0-16V
3 Blauwe Coupe fase II van Raicing Leiden
4 Donker groene Clio nieuwe type die nog lid MOET worden
5 Blauwe Clio 16V Of willie?
6 Ik heb me zelf nog ff gezien
Tot volgende week!!!!!!!
nee een andere renaultJacco Twingi schreef:Damn, da was geen beste dag zeg...
Paaltje in de weg?
Blij dat ik een date had
. . . . . . . . .Jacco Twingi schreef:HMMMZZZ, ook nog een clublid?le mouton noir (sandy) schreef:nee een andere renault
le mouton noir (sandy) schreef:ik kan nu beter niks zeggenJacco Twingi schreef:HMMMZZZ, ook nog een clublid?le mouton noir (sandy) schreef:nee een andere renault![]()
Alleen jammer dat ze niet bestaat en er geen witte Tomos is te zien.R5 gtt girl schreef:moniek met tomos of auto