Zoals jullie weten deugt er iets niet met mijn verlaging, dus ik zoek voorbeelden van 5'jes met 35-40mm verlaging en het liefst 14 inch velgen.
Help me ff uit de brand.
Gezocht!!! Foto's van 35-40mm verlaagde GTT/GTE's
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
iemand?
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Ik zal morgen eens een fatsoenlijke foto van mijn auto maken, is 45mm verlaagd met standaard velgen.
Ik heb de mijne verlaagd gehad met -35 veren van Apex en degene die bij me gele Koni's hoorden.
Dat was ongeveer de soortgelijke hoogte die jij nu hebt. je kunt dan iets van 2 cm tussen de band en spatbordverbreder zien.
Tis trouwens ook zo dat ik sinds ik de koni's en nieuwe toprubbers+lagers heb ie een stukkie hoger staat dan met originele dempers en rubbers+lagers met dezelfde veren.
Dussss... Meet je dorpelhoogte trouwens eens? dus van dorpelrand tot grond.
Dat was ongeveer de soortgelijke hoogte die jij nu hebt. je kunt dan iets van 2 cm tussen de band en spatbordverbreder zien.
Tis trouwens ook zo dat ik sinds ik de koni's en nieuwe toprubbers+lagers heb ie een stukkie hoger staat dan met originele dempers en rubbers+lagers met dezelfde veren.
Dussss... Meet je dorpelhoogte trouwens eens? dus van dorpelrand tot grond.
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ga ik morgen even meten, alleen is ie achter nog niet verlaagdSteven schreef: Dussss... Meet je dorpelhoogte trouwens eens? dus van dorpelrand tot grond.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/zijkant.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/schuin.jpg[/img]
[img]http://home.wanadoo.nl/dakingtm/schuin.jpg[/img]
ja lekker he?

De achterkant is wel meer verlaagd dan de voorkant, meer richting 60mm denk ik.


De achterkant is wel meer verlaagd dan de voorkant, meer richting 60mm denk ik.
Laatst gewijzigd door Marcel J. op di 28 sep 2004 20:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Ik krijg zelfs een login schermpje voor homedrive. Lijkt me niet helemaal te kloppen...
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Die had ik ook, en lijkt hetzelfde te zijn.MJ schreef:sorryvoor is 3.5 Apex, achter is "iets" meer...
raar, dan waren mijn oude veren wel erg ingezakt

Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
-
- Über-Spammer
- Berichten: 12075
- Lid geworden op: zo 31 aug 2003 15:41
- Locatie: Fryslân
- Contacteer:
Ziet er wel onwijs uit!Matijs schreef:ja lekker he?![]()
De achterkant is wel meer verlaagd dan de voorkant, meer richting 60mm denk ik.
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Alsof je bergop rijdt ja
(dont hit me)

(dont hit me)

Achter was mijn witte ook 65mm verlaagd, die heb ik gister weer ruim 30mm omhoog gegooid. Dit omdat er geen drempel meer normaal mee te pakken was.
De auto lag precies horizontaal, gemeten aan de dorpeluiteinden, probleem is alleen dat de achterkant opeens errug stug wordt bij een bepaalde verlaging. Het is dan net of er geen motor voorin ligt aan gewicht, zoals ie gaat deinen voor. Niet prettig
Nu hebben de vrouwen thuis ook een autootje die ze kunnen pakken, scheelt mij weer taxien
De auto lag precies horizontaal, gemeten aan de dorpeluiteinden, probleem is alleen dat de achterkant opeens errug stug wordt bij een bepaalde verlaging. Het is dan net of er geen motor voorin ligt aan gewicht, zoals ie gaat deinen voor. Niet prettig

Nu hebben de vrouwen thuis ook een autootje die ze kunnen pakken, scheelt mij weer taxien

Mrtn = Maarten
Ik kan nog 1 cm verlagen tov van voor, maar niet zo'n zin meer in.
Bovendien als ik em nog lager wil krijg ik nauwelijks die rechterdemperbout erin. Ik moet echt iemand van 90 kilo op die achterbrug laten staan anders krijg ik die bout niet langs de tank.
Bovendien als ik em nog lager wil krijg ik nauwelijks die rechterdemperbout erin. Ik moet echt iemand van 90 kilo op die achterbrug laten staan anders krijg ik die bout niet langs de tank.
Ja hij is net iets te ver he? Scheelt niet veel, maar ik heb wel al in de planning staan om hem weer 1 a 2 cm omhoog te zetten (ook ivm het stuitergedrag dat Maarten omschrijft, hoewel dat deinen van de voorkant met gele Koni's wel meevalt).Riël schreef:Alsof je bergop rijdt ja![]()
(dont hit me)
