Verder kwam ik er tijdens de kleine beurt achter dat mijn uitlaat doorgeroest is.... Dus moet op zoek naar een nieuwe..zit momenteel te kijken naar de K-tec uitlaat in jap stijl, een zeer mooi ding...maar moet nog ff sparen helaas..
maar ik hou jullie op de hoogte!
geluid is idd mooi,de diameter is 6cm van de demper,bij mij moest die dus aangepast worden aangezien de mc uitlaat maar 5cm is.ik weet niet wat de clio heeft,ik denk ook 5cm.dus wordt het een beetje bakken en braden,je moet het bocht over de achterbrug gebruiken voor de demper,van daar is het ff crea bea...
Renault Megane Coupé 2.0 16v Horsepower is how hard you hit the wall, Torque is how far you take the wall with you!
geluid is idd mooi,de diameter is 6cm van de demper,bij mij moest die dus aangepast worden aangezien de mc uitlaat maar 5cm is.ik weet niet wat de clio heeft,ik denk ook 5cm.dus wordt het een beetje bakken en braden,je moet het bocht over de achterbrug gebruiken voor de demper,van daar is het ff crea bea...
voor zover ik het begrepen heb is die uitlaat van Ktec vanaf de kat compleet voor de clio, dus dan hoef ik er toch niets aan te verspijkeren denk ik? al zal ej daar wel meer voor moeten betalen ben ik bang..
mag ik vragen wat jij voor jouw uitlaat betaald hebt? hij ziet er wel stoer uit!
zo'n otto racing dempertje heb ik ook onder me clio 1.4 hangen samen met een 1.2 middenpijpje
echt een machtige brom hoor had die demper trouwens op fullspeed gekocht voor 99 euries
R(ay)Si schreef:Volgens mij wordt er een andere Christian bedoeld
Vindt zeker een mooi uitlaatje, niet te duur! Zou JL-tuning is een belletje geven wat het zou moeten kosten!
Zou wel de k8 nemen Succes
Ja ik bedoelde ook de k8....
Heb JL al een mailtje gestuurd, maar heb al begrepen dat ze daar niet echt goed in zijn..maar ja, het heeft ook geen haast. zit momenteel nogal laag in de funds, en mn auto hoeft pas in april voor de APK dus tijd zat...
Heb net ff je achterlichies bewonderd
Zien er stoer uit!!
Ben geen fan van "echte" lexus-look lichten, maar deze smoke uitvoering is erg gaaf om te zien!
ok die uitlaat gaat nog even duren..zag vandaag mijn saldo en dat gaat nog wel ff duren...
maar zit wel te kijken voor een setje verlagingsveren...ik heb de keus uit: raceland --> 30-35mm verlaging voor 55 euro
of: Apex 35-40mm verlaging voor 85 euro...
iemand ervaring met raceland veren? kan dat? kwaliteit voor die prijs?
PaulRSi schreef:raceland --> 30-35mm verlaging voor 55 euro
of: Apex 35-40mm verlaging voor 85 euro...
iemand ervaring met raceland veren? kan dat? kwaliteit voor die prijs?
Staar je niet blind op de verlaging. die veren van raceland heb ik er ook onder gehad, en dat was ook 30 mm maar in werkelijkheid is mn auto weer omhoog gekomen nadat ik 16v veerpoten heb gemonteerd. dus raceland was bij mij meer dan 30 mm.
ik zou voor APEX gaan het is een gevestigde naam, ik heb goede ervaringen uit het verleden met ze (toen ik nog voor Scorpion Tuning werkte. Nooit moeilijk in geval van garantie. Zeker nu RS-Trade de verkoop importeur is. Als je ziet welke andere merken zij voeren (EBC, HiSpec, Denso en Supersprint) dan zul je merken dat ze voor kwaliteit staan.
En het is eerste montage materiaal bij JL-tuning, dus het moet goed zijn.
Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
ik heb vandaag mijn nieuwe headunit aangesloten...een pioneer DEH-P8400MP. Echt een superding man! alleen veel teveel opties die ik allemaal nog uit moet pluizen
foto's volgen nog!
Ok mensen ff een kleine update voor wat ik de komende tijd van plan ben met mn bakkie:
donderdag de nieuwe veren ophalen. Heb toch gekozen voor de Raceland veren. Het scheelt wat geld, en mocht het allemaal niet bevallen en ik heb wat meer geld, dan ga ik toch voor een complete (schroef)set...Even kijken wanneer Frits tijd heeft om mee te helpen..dan kunnen we es lekker aan t hobbyen gaan!
Verder staat het volgende nog op mijn "to do" lijstje:
-De uitlaat natuurlijk, maar dat hoeft pas rond april geregeld te zijn...dus tijd zat
-Voorin zitten nu nog wat simpele 10cm speakers..deze gaan eruit en er komt een compo-setje in de deur..Vervolgens heb ik nog een mono-verterker(tje) nodig om dan mijn sub aan te sturen..
-Als de nieuwe ice gekocht is en erin zit, ga ik de kofferbak mooi afwerken, met wat neon erin enzo..heb al wat ideetjes...
-O ja moet ook nog snel de roest op t scherm linksachter weg laten werken, voor dit erger wordt..
DUS: kent iemand een goed bedrijf om mijn roest weg te laten werken? (plus eventueel goede spuiter) in de regio Oss???
ok mensen goed nieuws van t waarborgfonds...krijg binnen 10 werkdagen 229,82 op mijn rekening gestort ter vergoeding van de kapotte achterlichtunit
Uiteindelijk nog meegevallen hoelang t allemaal geduurd heeft!!
Geven ze zoveel geld voor een kapot achterlicht?!?
Of was je bumper ook kapot?
Er heeft bij mij ook iemand tegenaan gezeten terwijl hij geparkeerd stond. Daardoor is m'n bumper een beetje beschadigd, kan ik dat nu vergoed krijgen via het waarborgfonds??
Clio Baccara 16v schreef:Geven ze zoveel geld voor een kapot achterlicht?!?
Of was je bumper ook kapot?
Er heeft bij mij ook iemand tegenaan gezeten terwijl hij geparkeerd stond. Daardoor is m'n bumper een beetje beschadigd, kan ik dat nu vergoed krijgen via het waarborgfonds??
Gr, Frits.
lamp kapot en lak van de bumper beschadigd..
als je 2 getuigen hebt dat je de auto heel geparkeerd hebt en dat ie beschadigd was bij terugkomst dan zou t moeten kunnen..dan moet je wel aangifte doen (of al gedaan hebben) bij de plisie en er moet een expert naar gaan kijken..dus als je t al gerepareerd hebt dan gaat t niet meer..
Ik zou anders gewoon even je verzekeringsmaatschappij bellen. Die weten precies hoe t zit
En getuigen, ja eigenlijk niet maar dat lijkt me niet zo moeilijk... Hoe checken ze dat?
Gr, Frits.
bij mij kregen mijn vriendin en een vriendin van ons een getuigenformulier thuis..die moesten ze invullen en opsturen. En volgens mij moest in de aangifte ook staan dat er getuigen bij waren, maar dat weet ik niet zeker..
In ieder geval bedankt
En ik zie je vast wel een keer op de FNO in Beuningen
(ik kom alleen maar heel af en toe omdat ik bijna altijd moet werken op vrijdagavond...)
Gr, Frits.
Laatst gewijzigd door Frits Clio 16v op zo 3 okt 2004 21:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Clio Baccara 16v schreef:Ja ik heb het al op de site lezen: klik
In ieder geval bedankt
En ik zie je vast wel een keer op de FNO in Beuningen
(ik kom alleen maar heel af en toe omdat ik bijna altijd moet werken op vrijdagavond...)
Gr, Frits.
veel succes met het geld claimen!!!!
Hopelijk tot snel in beuningen! ik ben er zo goed als elke keer bij! wil je auto wel es in t echt zien...
leren interieur=
ok mensen..zondag samen met frits mn nieuwe veren eronder zetten...dat moet gaan lukken!
alleen heb ik nieuwe voorbanden nodig..en mn auto moet duidelijk uitgelijnd worden (rechtervoorband zo scheef als een ..) maar nou ben ik er nog niet helemaal uit welke bandjes ik eronder wil hebben (195/45/15) maar welk merk..wat raden jullie aan? Toyo proxes T1-s of r? of Goodyear eagle F1? of dunlop sp9000? ik weet t echt niet... misschien iets heel anders?