Owwwww wat moet ik nou doen, willie of gtt
ik weet het niet meer.
ik wil geen bergen geld aan onderhoud kwijt zijn.
en ik weet niet wat leuker rijdt, ik heb nog niet in een gtt gereden. ik ben in de war over wat ik moet kiezen
Basic schreef: keuze wordt weer wat makkelijker
zeg je dat omdat ze lekkerder rijden?
Ik heb beide gehad en het rijdt allebei heel verschillend. Een 5je is meer een scheurbak, terwijl de Williams toch wat meer auto is, qua comfort en zo. Een gerestaureerd 5je hoeft niet veel meer te kosten wat onderhoud betreft, maar je zal goed moeten zoeken voordat je een goeie vind. En een goede 5 is ook kostbaar.
Eigenlijk zijn de 2 auto's helemaal niet met elkaar te vergelijken.
Basic schreef:Owwwww wat moet ik nou doen, willie of gtt
ik weet het niet meer.
ik wil geen bergen geld aan onderhoud kwijt zijn.
en ik weet niet wat leuker rijdt, ik heb nog niet in een gtt gereden. ik ben in de war over wat ik moet kiezen
Lekker rustig doorsparen en dan koop je over zo'n 10 maanden mijn Williams. Dan spaar ik ook nog even door en ga ik kijken of ik weer wat nieuwers kan kopen. En Clio Sport uit 2000 bijvoorbeeld. Heb er nu een aantal zien rijden en vind dat toch ook wel een heel mooi wagentje.
Merijn schreef:Wil je er zo snel alweer vanaf dan?
Dan heb ik een jaar in m'n Williams gereden en is er weer aardig wat nieuwsgierigheid naar een andere wagen gegroeid. Ik ben heel laat aan m'n rijbewijs begonnen en heb kennelijk wat in te halen. Het lijstje van wagens die ik graag nog zou willen hebben, wordt steeds langer.
Basic schreef:haha zo lang kan ik niet wachten mark
Je weet niet wat je aan je voorbij laat gaan. En hoe langer je erop moet wachten, hoe blijer je bent als je 'em dan eindelijk hebt. Dus gewoon een maandje of 10 geduld hebben. Da's zo voorbij.
Ja, zo'n uitgeklede RS (soort van Rallye) lijkt me ook niet verkeerd. Maar qua uiterlijk gaat m'n voorkeur toch uit naar de versie uit 2000. Vind ik net wat mooier (front lijkt nog enigszins op de originele Clio). En 172 pk is ook wel voldoende.
Maar laten we niet teveel afdwalen. Het ging tenslotte over de Williams.
Ik rijd doordeweeks korte stukjes binnen de bebouwde kom en in de weekenden meer snelwegkilometers. In totaal zo'n 350 km per week. Daarbij kom ik tot nu toe uit op zo'n 1 op 10,8. Valt best mee eigenlijk.
Overigens vind ik het originele stuur weer iets te groot en te glad. Achteraf stom dat ik m'n OMP stuurtje verkocht heb. Had ik nu alleen een naaf hoeven te kopen en dan was ik klaar geweest.