Maar ik weet bijna wel zeker dat ie goed terecht gaat komen

Dus na vandaag ben ik renault-loos.
Veel plezier! Owja enne die zooi er niet te lang op laten zitte he, anders ist geen bling bling meer straksMonica schreef:Zo, ik ga ff velgjes reinigen!!!
En blinken zal het!
Een bouwbedrijf in de buurt?? Vraag maar naar een goed stuk steigerpijp, ofMonica schreef:Ze zijn nog niet van de auto af. Mijn vader heeft me ff geholpen, maar hij krijgt de bouten ook niet met de sleutel eraf. Zo kan ik het ook, met een luchthamer de boel aandraaien.
(Sta je met een platte band in the middel of nowhere aan je bouten te raggen, niet echt vrouw-vriendelijk)
Als je er een topic over gaat maken dan wel jaMonica schreef:Heb nog garantie van 3 maand bij Garage....duzzzzz
Ook moet ik nog ff naar die man toe, omdat het gedeelte van mijn antenne dat in de spiegelkap zit flink geoxideerd is(waardoor ook beroerde ontvangst). Laat ik dus ff fixen.
Gr.M.
P.s. ff algemeen; de veranderingen die ik ga/wil aanbrengen op mijn autootje, MOET ik die in het topic, techniek- projecten posten??
Jij gelijkMonica schreef:De velgen heb ik nou eenmaal bij aankoop (lees: anderhalve week geleden) zo smerig afgeleverd gekregen.
Ja, de buitenkant maken ze wel optisch schoon, maar de binnenkant niet (en dat is voor wel een paar millimeter geleden).
Dus helaas moet ik wel hardnekkiger spul hebben, en dan bijhouden![]()
Het is gewoon voor jezelf (en natuurlijk voor onsMonica schreef:Ik snap de meerwaarde van een topic (denk ik) nie echt.
Ik heb al leer...Nickster schreef:Misschien iets voor iemand hier...
Heb er zelluf hellaas de knaken nie vor op het moment...![]()
![]()
![]()
http://www.marktplaats.nl/markt/autodiv ... 50%26m%3D0
En daar komt het bekende woordje alweer.......Jacco Twingi schreef:Jippie![]()
Mn nieuwe motorkap zit erop
(We gaan nu booskijkend & logoloos door t leven)
Gelijk maar ff gaas in de gaten gepropt![]()
En nieuwe ruitensproeiers erop gezet...
Ook maar ff bezig geweest met mn nieuwe middenconsole, die schiet ook al aardig op
Heb ook de AutoStyle booskoekers maar een Twingo lamp is rond dus je kan gewoon draaien en je hoeft ze helemaal niet warm te maken gaat gewoon zo al.. btje goede kit of lijn ertussen en ze zitten erop..Royalty schreef:Jacco, onze doe-het-zelver![]()
Heb je toevallig pics van je deurpaneel? Ben erg benieuwd hoe dat eruit ziet! Je pioneer speakers zijn 100W max, i presume? Weet je het serie/model nummer toevallig?
Ga denk ik toch maar voor de opplak booskijkers. Waar kan ik alleen van die echte 'evil'(schuine/duitse style) blends halen? Bij de auto-style hebben ze alleen rechte....
Grtz