hoi heb problemen met mijn cd speler.
ik rij met een twingo en mijn speler hapert als ik in een putje rij. t'is nochtans een goeie : een kenwood. heb je een oplossing of is er een beter merk
cd speler
Radio zit er scheef in he?
Hebben de meeste radio's last van...
CD wisselaar doet wonderen
Heb me wel eens laten vertellen dat Pioneer hier het minst tot geen last van heeft, maar of het waar is???

Heb me wel eens laten vertellen dat Pioneer hier het minst tot geen last van heeft, maar of het waar is???
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
-
- Über-Spammer
Ja, klopt, maar tegenwoordig zijn de meeste cd-spelers hier goed tegen gemaakt.Jacco Twingi schreef:Radio zit er scheef in he?
LEt goed op bij de aankoop, want in de inbouwhandleiding staat de maximale hoek vermeldt.
-
Ik zing meestal zelf een liedje in de auto. Nergens last van dus
.
FF zonder gekheid mijn sony mp-40 heeft over het algemeen nergens last van. Mijn oude sony daarin tegen was echt een ramp. FF checken in de winkel als je een nieuwe koopt.

FF zonder gekheid mijn sony mp-40 heeft over het algemeen nergens last van. Mijn oude sony daarin tegen was echt een ramp. FF checken in de winkel als je een nieuwe koopt.
Ik heb ook een probleempje met mijn mp-3 speler.....
Hij is gisternacht GEJAT!!! samen met mijn boxen en cd's!!:evil:
Hij is gisternacht GEJAT!!! samen met mijn boxen en cd's!!:evil: