kenteken vergeten op te schrijven..

Dat is de auto van Gijs (Goose) maar die heb ik al een tijd niet meer op het Forum gezien. Volgens mij staat die ook al een tijd stil.Allartino schreef:gezien vandaag (en eerder al ) in utrecht op de nic. ruychaverstraat, een rode GTT ph2 met gele strepen over de rechterkant. clubstickers op de achterste zijruiten.
kenteken vergeten op te schrijven..
[img]http://picserver.org/view_image.php/G0J4541QOH7W/p.jpeg[/img]Madmaus schreef:Zaterdag gespot
Gele clio 2.0 RS
gele RTC stickers op de achterruiten
nummerbord niet gezien.
Hij stond bij het een kartbaan. Vlakbij Den Haag
Deze heb je zeker gespot.Estranged schreef:Gespot een Williams Blue R19 16v met gouden spaakvelgen, striping en tri-bal renault logo op voorraam, soort nep willie
verder met gouden letters Vive le sport in 't goud onder de 16v emblemen op voorspatborden
reed van leeuwarden richting dokkum, lekkere sound.
zag er strak uit.![]()
bekend hier??
Gaaf karretje wel die van je zus!! ook naar wezen kijken
Die Polo was echt goed kort, en die Ronnie maar lachen voorin.Ivo8hoven schreef:Gisteravond rond 20.30 uur op de A net voor de Viaanse brug:
Renault Scenic II Expression Luxe
Bleu Ottoman
kenteken eff vergeten.....
omdat die mafkees ons afsneed, moest vol in de ankers om er niet achterop te klappen (met pappie's nieuwe speeltje).......t@ring naast me klapte ze zo op elkaar....
![]()
Wij hadden wel iets massel, en wel eef wakker geschrokken, gelukkig goed afgelopen
Niet gezien, reed de hele tijd een auto tussen ons inChris schreef:Arex, was het een ingevoerd kenteken? Zoja, die stond een tijdje geleden te koop op MP.
Peter, was het de mijnes? Die stond* namelijk vanmiddag nog in Alphen.
* Hopenlijk nu nog..
Is dat deze?John (1916VCabrio) schreef:vandaag gespot in schiedam licht blauwe 5 gtt met renault achterop de achterkant op de vlaardingendijk. en 2 5's gespot een gele en een grijze in de film ali g
Is Ramon, hij woont op de Vlaardingerdijk.injotwingo schreef:Is dat deze?John (1916VCabrio) schreef:vandaag gespot in schiedam licht blauwe 5 gtt met renault achterop de achterkant op de vlaardingendijk. en 2 5's gespot een gele en een grijze in de film ali g
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/HPIM0715.jpg[/img]
is een vriend van mij (raymondo)heb hem al vaak verteld dat hij lid moet worden,Edwin16v schreef:Is Ramon, hij woont op de Vlaardingerdijk.injotwingo schreef:Is dat deze?John (1916VCabrio) schreef:vandaag gespot in schiedam licht blauwe 5 gtt met renault achterop de achterkant op de vlaardingendijk. en 2 5's gespot een gele en een grijze in de film ali g
[img]http://home.planet.nl/~wess0151/HPIM0715.jpg[/img]
Is geen lid overigens.
He, die ken ik dat is de auto van mijn buurmanChris schreef:Zojuist gespot in een woonwijk van Nieuwegein een witte GTT phase2, met een origineel kenteken uit 1988 beginnend met een T.
Voorkant lag goed in elkaar, en de rest van de wagen zag er zeer verwaarloosd uit, logisch staat daar namelijk al een paar jaar stil. De eigenaar gaat hem tzt opknappen, heeft hem al 11 jaar. De wagen was verder zeer laag en er zaten stalen 1916V velgen onder.
Deze Chrisje:Chris schreef:Zojuist gespot in een woonwijk van Nieuwegein een witte GTT phase2, met een origineel kenteken uit 1988 beginnend met een T.
Voorkant lag goed in elkaar, en de rest van de wagen zag er zeer verwaarloosd uit, logisch staat daar namelijk al een paar jaar stil. De eigenaar gaat hem tzt opknappen, heeft hem al 11 jaar. De wagen was verder zeer laag en er zaten stalen 1916V velgen onder.