Weet je dat zeker ? Vandaar dat DTP de leverancier niet aan kan geven ? NIet dat ik dat weten wilde maar dan hadden ze hier sneller kunnen zijn.Allartino schreef:die sandtler schijven (ik heb ze ook) komen gewoon uit de OMP fabriek.
[Grotere Remmen]
da mooi maar volgens my passen er ook nog gewoon nog 285 mm schyven MET klauwen onder je auto met 15 inchpazmaniac schreef:260mm ferodo ds 2500 blokken, 16v remzadels
en et past allemaal net binnen mijn 15 inch velgen,

groter past inderdaad niet dan 285 of je moet met 16 inch gaan ryden en dan kan er max 310 mm onder
marcel
Zijn er overigens ook mensen die zonder de kunstof disks rijden acher ? Zitten achter je schijf.
Ik moet er nog even 1 hebben voor rechts als iemand die toevallig heeft liggen

,oldskool schreef:da mooi maar volgens my passen er ook nog gewoon nog 285 mm schyven MET klauwen onder je auto met 15 inchpazmaniac schreef:260mm ferodo ds 2500 blokken, 16v remzadels
en et past allemaal net binnen mijn 15 inch velgen,
![]()
![]()
groter past inderdaad niet dan 285 of je moet met 16 inch gaan ryden en dan kan er max 310 mm onder
marcel
bij mijn velgen gaat dat dus niet, maar maakt niet zo veel uit, denk dat ik nu opzich ook wel al remvermogen genoeg heb, en ik vin het er wel stoer uit zien, hele velg vol met remschijf

R5GTT. Drive it like you stole it
-
Yep, die van mij braken af toen ik eea aan het demonteren was....lekker weggelaten. Geen idee waar ze voor dienen....vuiligheid/remstof weghouden oidMatthijs schreef:Zijn er overigens ook mensen die zonder de kunstof disks rijden acher ? Zitten achter je schijf.
ja hoor, er staat op de "sandtler" schijven gewwon een teken van OMP ingeslagen en daarnaast een hoop info en nummers van sandtler....Matthijs schreef:Weet je dat zeker ? Vandaar dat DTP de leverancier niet aan kan geven ? NIet dat ik dat weten wilde maar dan hadden ze hier sneller kunnen zijn.Allartino schreef:die sandtler schijven (ik heb ze ook) komen gewoon uit de OMP fabriek.
5GTT & clio II 1.6 16v
Mhhhhhh dat scheelt zeker nogal wat. De groeven op de foto's van OMP zijn alleen wat anders, maar das maar een foto..... vergelijk maar eens met die van Cat. Jah foto's zeggen nietsAllartino schreef:ja hoor, er staat op de "sandtler" schijven gewwon een teken van OMP ingeslagen en daarnaast een hoop info en nummers van sandtler....Matthijs schreef:Weet je dat zeker ? Vandaar dat DTP de leverancier niet aan kan geven ? NIet dat ik dat weten wilde maar dan hadden ze hier sneller kunnen zijn.Allartino schreef:die sandtler schijven (ik heb ze ook) komen gewoon uit de OMP fabriek.

Probleem opgelost 
OMP scheelt letterlijk de helft dus dan maar wachten tot half september

waar heb je die dan besteld? de helft is wel erg veel!
Altijd als ik iets koop (na lang zoeken), zie ik hetzelfde product in de weken erna steeds goedkoper worden
alsof ze in de aanbieding gaan omdat ik ze toch al heb

Altijd als ik iets koop (na lang zoeken), zie ik hetzelfde product in de weken erna steeds goedkoper worden

5GTT & clio II 1.6 16v
Op sandtler/OMP wel hoorAllartino schreef:waar heb je die dan besteld? de helft is wel erg veel!
Altijd als ik iets koop (na lang zoeken), zie ik hetzelfde product in de weken erna steeds goedkoper wordenalsof ze in de aanbieding gaan omdat ik ze toch al heb
![]()

da's nog ruim voordat je ze nodig hebt toch ?Matthijs schreef:Probleem opgelost
anyway, back on topic, dit ging dacht ik over grotere remmen.....
there is no spoon.
Ow ? Wanneer zou ik ze nodig moeten hebben dan ? VertelTijn schreef:da's nog ruim voordat je ze nodig hebt toch ?Matthijs schreef:Probleem opgelost
anyway, back on topic, dit ging dacht ik over grotere remmen.....

Maar ik wilde ze op weg naar Frankrijk even inremmen eigenlijk

voor schijven van omp kan je ook even informeren bij
http://www.autosportcompany.nl die hebben ook omp schijven en die leveren normaal gezien zeer snel.
heb daar zelf ook al een aantal dingen bestelt en alleen maar goede ervaringen mee

http://www.autosportcompany.nl die hebben ook omp schijven en die leveren normaal gezien zeer snel.
heb daar zelf ook al een aantal dingen bestelt en alleen maar goede ervaringen mee

R5GTT. Drive it like you stole it
Daar staat de bestelling ookpazmaniac schreef:voor schijven van omp kan je ook even informeren bij
heb daar zelf ook al een aantal dingen bestelt en alleen maar goede ervaringen mee![]()

Ik heb uiteindelijk de gehele OMP set besteld, dat is alleen even wachten !
Goede zaak idd.
Overigens gezien dat zij de URL http://www.biesheuvelautosport.nl hebben ?
zal zekerant1 schreef:Ook leuk .Ik heb de type n.Remt zeeeer behoorlijk

Kan iemand me ff zeggen of clio 16v remmen passen in standaard 13'ers op m'n GTT? Ik rij normaal altijd met 15'ers rond maar hier in belgenland is de keuring(apk) het probleem; enkel originele wielmaten zeggen ze daar.
En ik heb geen zin om elk jaar mijn remmen weer om te bouwen, het is nu al erg genoeg. Ps: welke remblokken zou ik me aanschaffen? Green spul of Ferodo? en zijn ze allebij dustfree? yow 

nee, minimaal 14 inch....
Immer wieder die verdammte Holländer
Met 13" Mattigs is past 't net blijkt 't, ptrgte rijdt met 16v remmen met 13" velgen.KennyGTT schreef:Kan iemand me ff zeggen of clio 16v remmen passen in standaard 13'ers op m'n GTT? Ik rij normaal altijd met 15'ers rond maar hier in belgenland is de keuring(apk) het probleem; enkel originele wielmaten zeggen ze daar.En ik heb geen zin om elk jaar mijn remmen weer om te bouwen, het is nu al erg genoeg. Ps: welke remblokken zou ik me aanschaffen? Green spul of Ferodo? en zijn ze allebij dustfree? yow
-
Ik heb zelf ook greenstuff gehad en nooit ergens problemen mee. Heb van anderen wel eens van kromme remschijven gehoord en scheurtjes in de schijf, toen ze die blokken van greenstuff hadden gemonteerd.
Het scheelt in elk geval wel in de remstof, maar zou greenstuff nu niet meer monteren. Het verschil in remvermogen in verhouding tot normale blokken is namelijk minimaal.
Zou eerder ferrodo nemen.
Het scheelt in elk geval wel in de remstof, maar zou greenstuff nu niet meer monteren. Het verschil in remvermogen in verhouding tot normale blokken is namelijk minimaal.
Zou eerder ferrodo nemen.
Renault 5 GT Turbo Bestel Phase II 89'er (project)
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
Renault 5 GT Turbo Phase I (sloop)
Audi 80 met GTI motor
lijkt me sterk, overal wordt gezegd dat 16v remmen passen vannaf 14"Riël schreef:Met 13" Mattigs is past 't net blijkt 't, ptrgte rijdt met 16v remmen met 13" velgen.KennyGTT schreef:Kan iemand me ff zeggen of clio 16v remmen passen in standaard 13'ers op m'n GTT? Ik rij normaal altijd met 15'ers rond maar hier in belgenland is de keuring(apk) het probleem; enkel originele wielmaten zeggen ze daar.En ik heb geen zin om elk jaar mijn remmen weer om te bouwen, het is nu al erg genoeg. Ps: welke remblokken zou ik me aanschaffen? Green spul of Ferodo? en zijn ze allebij dustfree? yow
Toch past 't, niet allermakkelijkst, maar het gaat.
verlossing:haan schreef:lijkt me sterk, overal wordt gezegd dat 16v remmen passen vannaf 14"Riël schreef:Met 13" Mattigs is past 't net blijkt 't, ptrgte rijdt met 16v remmen met 13" velgen.KennyGTT schreef:Kan iemand me ff zeggen of clio 16v remmen passen in standaard 13'ers op m'n GTT? Ik rij normaal altijd met 15'ers rond maar hier in belgenland is de keuring(apk) het probleem; enkel originele wielmaten zeggen ze daar.En ik heb geen zin om elk jaar mijn remmen weer om te bouwen, het is nu al erg genoeg. Ps: welke remblokken zou ik me aanschaffen? Green spul of Ferodo? en zijn ze allebij dustfree? yow
deze mijnheer heeft er per kant nog eens 25 mm spoorverbreding bij geplakt, anders pasten de mattigs (ET20) niet...
trekt wel lekker door, die 13 duimers...
jammer dat de stuurprecizie HELEMAAL vervalt met ET20 en nog eens 25 mm erbij...das dus officieel iets van eeuuhh...ET-5 ??? uitgaande van 36 offset???

het is geen aanrader trouwens...want met een dikke 2 liter motor moeten de originele schijven en blokken toch ECHT vervangen worden door een "upgrade" kitje...