Dat ga 'k dan ook zeker doenpaz-maniac schreef:heb een deel bekeken, maar verder nog nix vernieuwd ofzo, wel hier en daar wat draden voorzien van een zekering. je ventilator draden zijn origeneel niet gezekerd dus dit is echt wel een aanrader.

Dat ga 'k dan ook zeker doenpaz-maniac schreef:heb een deel bekeken, maar verder nog nix vernieuwd ofzo, wel hier en daar wat draden voorzien van een zekering. je ventilator draden zijn origeneel niet gezekerd dus dit is echt wel een aanrader.
Maak eens een foto aub thijs.~thijs~ schreef:ik weet nie hoe de draden van een ventilator op eengtt zitten, maar op een clio kan je een zekering van een 25 er tussen gooien! gewoon plug en play
He Pierre, regel dat nou eens via de PM of Mail, en niet zo opzichtig over het forum.pierre schreef:graag wel vooraf betalen, achteraf is geen succes met jou, ik wacht nog steeds op 15 euro.
dat geeft geen problemen hoor,dat hebben we gister nog even na gekekenHooliead schreef:Hoe ga je nu trouwens die strip terug plaatsen op je achterklep?
die is nu strak dus je kunt hem er niet meer op schuiven zeg maar
[edit] vreemd typfoutje verholpen
slijp je van die strip dan een stuk af? of krijg je het er toch nog tussen gefrot?paz-maniac schreef:dat geeft geen problemen hoor,dat hebben we gister nog even na gekekenHooliead schreef:Hoe ga je nu trouwens die strip terug plaatsen op je achterklep?
die is nu strak dus je kunt hem er niet meer op schuiven zeg maar
[edit] vreemd typfoutje verholpen
paz-maniac schreef:die kregen we er gewoon tussen, is even prutsen maar het gaat, waar een wil is is een weg
zagen ze er maar zo gaaf uit toen ze nieuw waren dus met booskijkers sloten weg strakke klepCalle schreef:Hering de t@ring, dus zo zagen ze er uit toen ze nieuw waren, mooi hoor!![]()
Gelukkig niet zegHooliead schreef:zagen ze er maar zo gaaf uit toen ze nieuw waren dus met booskijkers sloten weg strakke klepCalle schreef:Hering de t@ring, dus zo zagen ze er uit toen ze nieuw waren, mooi hoor!![]()
Idd, ik vind booskijkers, luchthappers en strak gemaakte achterkleppen ook niet mooier dan het origineel, maar ik kan niet ontkennen dat dit 5-je er weer ongelooflijk strak bijstaat.Steven schreef:Gelukkig niet zegHooliead schreef:zagen ze er maar zo gaaf uit toen ze nieuw waren dus met booskijkers sloten weg strakke klepCalle schreef:Hering de t@ring, dus zo zagen ze er uit toen ze nieuw waren, mooi hoor!![]()