versnellingsbak?? clio16v

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
clio-sport

Eej luitjes

Ik heb dus wat plannetjes in me hoofd om me cliotjuh onder handen te nemen.
En als eerste wil ik me bak laten reviseren omdatie wat rumoerig is en dat wordt langzamer hand steeds erger.
Nu heb ik al een beetje rond zitten zoeken maar heb niet echt wat informatie kunnen vinden.
Misschien dat jullie me een beetje op weg kunnen helpen.
Van wat dit mij gaat kosten of eventuele adressen, internetsites. je kent ut wel.
Vast wel iemand die mij voor is geweest met dit
gebeuren alvast bedankt (Y)

ik hoor ut wel

greetz, Randolf
Bart V

Heb je de olie van de bak al eens ververst??
clio-sport

Bart V schreef:Heb je de olie van de bak al eens ververst??
Uh ja is pas gebeurd, maar het geluid is nog nie weg.
En ik ga me er een beetje aan iriteren aan dat geluid. dus vandaar het is nog niet egt noodzakelijk maar dan kan ik er een beetje rekening mee houden en als ik me clio tog onderhanden ga nemen wil ik graag dat alles goei is:)
Madmaus

Ik heb ook net een gereviseerde bak gekocht. Deze kost ongeveer tussen de 600 en 700 euro ligt eraan waar je het laat doen. Ik heb hem bij iemand op het forum laten doen. PM deze jongen anders ff http://www.renault-tuning.com/profile.p ... file&u=302

En als je die bak ook gemonteerd wilt hebben dan zal je al gauw richting de 1200 euro gaan.

Dus dit is een hoop geld en als het niet noodzakelijk is dan zou ik er lekker nog maar even mee wachten.

Succes,

Maurice
clio-sport

Madmaus schreef:Ik heb ook net een gereviseerde bak gekocht. Deze kost ongeveer tussen de 600 en 700 euro ligt eraan waar je het laat doen. Ik heb hem bij iemand op het forum laten doen. PM deze jongen anders ff http://www.renault-tuning.com/profile.p ... file&u=302

En als je die bak ook gemonteerd wilt hebben dan zal je al gauw richting de 1200 euro gaan.

Dus dit is een hoop geld en als het niet noodzakelijk is dan zou ik er lekker nog maar even mee wachten.

Succes,

Maurice
(Y) THX hier kan ik wat mee
Madmaus

Kijk hier ook ff naar, op de RTC-markt staat een gereviseerde.
http://www.renault-tuning.com/shwad.php?i=2373
300 eurotjes.

Groeten en succes
clio-sport

ik heb me laten vertellen da een bak olie toevoeging miss ook wel kan helpen. dat is een soort teflon goedje. heeft iemand hier ervaring meej.
voordat ik me dit weer laat aansmeren.

alvast bedankt (Y)
Frits Clio 16v

Ja dit KAN helpen, maar lang niet altijd. Moet je gewoon even proberen. Het kost niet veel en is zowieso niet schadelijk. Heb wel goede ervaringen gelezen van het merk Wynn's.

Gr, Frits
Madmaus

Ligt er natuurlijk aan wat er aan de hand is met je bak. Bij mij waren me tandwielen verrot, ik denk dat dat spul dan weinig zin heeft om erbij te doen.

Maar goed proberen kan geen kwaad.
clio-sport

[quote="Madmaus"]Ligt er natuurlijk aan wat er aan de hand is met je bak. Bij mij waren me tandwielen verrot, ik denk dat dat spul dan weinig zin heeft om erbij te doen.

Maar goed proberen kan geen kwaad.[/quot
me bak is wat rumoerig en idd voorzover het niet schadelijk is, is het het proberen wel waard.

thx iedergeval :)
Plaats reactie