Renault 5 GTX

Post hier al je vragen over de Renault 5. Oer5/Alpine/GTE/GTX/GT Turbo
Mrtn
Car: R5GTT

Dorus666 schreef:Hee allemaal, kent hier iemand een zekere daniel wildenburg?
Ik heb namelijk via internet een stuur bij hem besteld en er wordt maar niets geleverd?
Die ken ik wel ja, is ook actief op de het forum, is alleen met vakantie volgens mij. ffies geduld dus :)

en over de benzine, m'n 1700spi rijdt op 95, gaat prima, maar de Volvo1700 rijdt op 98, doet niets anders dan horten en stoten op 95...

even uitproberen wat je het lekkerst vind rijden :)
Mrtn = Maarten
Martijn
Über-Spammer
Contacteer:

Dorus666 schreef:hey gasten welke benzine tanken jullie in een GTX; 95 of super?
Ik tank(te) in m'n GTX en Baccara 95. Nooit enig verschil gemerkt, en ik houd altijd het verbruik bij.
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
Waznab

Mijn GTX-je zoop ook gigantisch, maar nadat ze de carb hebben nagekeken en opnieuw hebben afgesteld ben ik 30% zuiniger gaan rijden, scheelt een slok op n borrel zeg maar. Rijdt trouwens op 95 zonder brokken.

Groetjes :)
Dorus666
Contacteer:

de mine liep 1:7, blijkt de carb gaar te zijn. en hij lek koel vloeistof dus kan nog ff niet rijden.
ik hoop dat ik vanavond de nieuwe carb er op kan zetten samen met men monteur zal heel veel schelen in benzine verbruik en dan start ie warmer ook beter denk ik.
Martijn.

waarschijnlijk is ie zoveel gaan lopen toen de gozer van de kwikfit de CO had bijgesteld !

toch fijn dat je er nog blij mee bent :P
Martijn.

bwahahahaha..leuk allemaal hoe er allemaal gepraat word over afraggen van zo'n mooi GTX'je, autotje is altijd netjes warm gereden, en natuurlijk wel eens lekker doorgetrapt maar dat wou ook lekker met die bak , heb er zelf half jaar zonder echte problemen ingereden ding liep als een zonnetje ,maar jah zo'n 19 16v tegen het lijf lopen is een kans die je moet grijpen.

En 2 auto's onderhouden word toch wat te duur :P
Dorus666
Contacteer:

hee mensen, men auto is op het moment nogal dorstig.
hij zuipt benzine, 1:7 ongeveer, weet iemand hoe ik het verbruik omlaag kan krijgen??
Die nieuwe carb zit er ondertussen op maar dat maakte niets uit voor het verbruik.
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Minder gas geven :wink:

En nu serieus. Hebben ze de CO wel goed afgesteld?? Blijft je choke hangen? Lekt ie ergens benzine.

Gr.Frits
Patrick L.

ik zou de carb. eens goed laten afstellen, moet makkelijk 1:10 kunnen halen bij trappen.
Plaats reactie