Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
hmm ja bowlen zonder drank...weer es wat anders tenzij we t in oss doen natuurlijk, dan kan ik fietsen
wat mij betreft is iedereen (van de FNO) welkom hoor...
femmie schreef:eh ... rob, degene die met bowlen voor paal staat dat ben ik
Maar het lijkt me inderdaad een keer leuk, als wij vrouwen ook meemogen natuurlijk
MAg ik dan bij jou in de groep. wordt ik hopenlijk alsnog niet laatste
Maar het lijkt me inderdaad een keer leuk, als wij vrouwen ook meemogen natuurlijk
Dan liever niet op een vrijdag, en als er dan toch vrouwen mee mogen, neem dan al je vrijgezelle vriendinnen ook mee, dan komt de FNB/L crew ook.
Ach Frits...pak toch gewoon een paar pilsjes, komt t allemaal goed
Breng jij me naar huis dan??
hmmm....altijd lastig ja....dan maar laatse en één na laatste worden (ben ook niet zo'n ster....)
Ferdy schreef:ik zeg nix dan,
afgelopen woensdag gaan bowlen in Malden,
hoogste score 175
maar wel bijna helemaal zonder bier,
anders ga je scheef bowlen
bij mij is t dus echt andersom..ik begin scheef..pak een paar pilsjes dan gaat t recht...maar ferdy jij gaat maar lekker met rob op 1 baan...dan pakken de amateurs de andere baan
robclio16V schreef:Even ter uwer info, ik sta momenteel 199,68 gemiddeld hier in Den Bosch.
En wat is het max wat je normaal kan gooien?? Want 200 klinkt leuk. maar dat red ik in 2 potjes nog niet.
Het hoogste wat je kan gooien is 300 in 1 game, maar dat heb ik zelf nog nooit gehaald. Zal ook wel nooit gebeuren.
Mijn persoonlijke hoogste score is dacht ik iets van 268 ofzo.
PaulRSi schreef:hmm ja bowlen zonder drank...weer es wat anders tenzij we t in oss doen natuurlijk, dan kan ik fietsen
wat mij betreft is iedereen (van de FNO) welkom hoor...
dikke tol...als je iemand irriteert, steken ze je lek!