BW 4 2004, 10 oktober 2004, Apeldoorn.
BW rijden heeft alles te maken met het beheersen van het voertuig. Op tijd remmen, gas geven en precies sturen zijn vaardigheden die getraind worden op een BW. Dit alles bij een ogenschijnlijke lage snelheid, echter, achter het stuur zit je hard te werken. De tijden worden elektronisch gemeten, zodat je kunt zien wat jouw vorderingen zijn en je kunt je meten met andere deelnemers.
Deze BW is de laatste van het jaar. Hier wordt het clubkampioenschap in de verschillende klassen beslist. Voor nieuwelingen de laatste gelegenheid om kennis te maken met het BW rijden. Rijd je niet mee, maar wil je zien hoe het eraan toe gaat, kom gerust kijken en maak een praatje met andere CRS&RTC leden.
BW4 van 2004 word op 10 oktober in Apeldoorn verreden. De inschrijving sluit om 10:30 en het inschrijfgeld is 15 euro. De vaste deelnemers weten dat Apeldoorn geen gelegenheid tot schuilen biedt. Een droge dag is dus gewenst.
Routebeschrijving:
Vanuit Hengelo: A1 afslag Apeldoorn-Zuid/Beekbergen, einde afslag li. ri. Beekbergen. Zie verder*
Vanuit Amersfoort: A1 afslag Apeldoorn-Zuid/Beekbergen, einde afslag links. ric. Apeldoorn. Ba 700m. li. ri. Beekbergen centrum
* Rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Deze BW is de laatste van het jaar. Hier wordt het clubkampioenschap in de verschillende klassen beslist. Voor nieuwelingen de laatste gelegenheid om kennis te maken met het BW rijden. Rijd je niet mee, maar wil je zien hoe het eraan toe gaat, kom gerust kijken en maak een praatje met andere CRS&RTC leden.
BW4 van 2004 word op 10 oktober in Apeldoorn verreden. De inschrijving sluit om 10:30 en het inschrijfgeld is 15 euro. De vaste deelnemers weten dat Apeldoorn geen gelegenheid tot schuilen biedt. Een droge dag is dus gewenst.
Routebeschrijving:
Vanuit Hengelo: A1 afslag Apeldoorn-Zuid/Beekbergen, einde afslag li. ri. Beekbergen. Zie verder*
Vanuit Amersfoort: A1 afslag Apeldoorn-Zuid/Beekbergen, einde afslag links. ric. Apeldoorn. Ba 700m. li. ri. Beekbergen centrum
* Rotonde driekwart, daarna eerste rechts. Links zie je enkele parkeerterreinen.
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
- Car: Megane
het zeg mij niet zo veel. Wat moet ik er precies bij voorstellen??
Rijden op een circuit? krijg je les of zo???
Rijden op een circuit? krijg je les of zo???
Het is ook pas de zoveelste 
Er wordt met pionnen een circuit uitgezet met slaloms en behoorlijk scherpe hoeken etc. Doel is zo snel mogelijk en geen pion te raken de baan te doorlopen. En daar moet je aardig voor werken. Je zal niet verder komen dan de 2de versnelling schat ik. Dat noemen ze 'behendigheidswedstrijd!' !

Er wordt met pionnen een circuit uitgezet met slaloms en behoorlijk scherpe hoeken etc. Doel is zo snel mogelijk en geen pion te raken de baan te doorlopen. En daar moet je aardig voor werken. Je zal niet verder komen dan de 2de versnelling schat ik. Dat noemen ze 'behendigheidswedstrijd!' !
-
- Moderator
- Car: Megane
aha oke wist ik niet.
Ik wil ook wel eens komen kijken!
Was ik ook al over aan het denken! Deal

-
- Über-Spammer
- Car: Renault 5 GT Turbo
Heeft die plek waar het word gehouden ook een adres? Want die routebeschrijving is voor mij niet zo duidelijk
Met een adresje kan ik ff een routeplanner raadplegen
Ik denk dat ik er ook bij zal zijn met de Polo (doe natuurlijk niet mee)

Ik denk dat ik er ook bij zal zijn met de Polo (doe natuurlijk niet mee)
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Waarschijnlijk ga ik nu ook meedoen. Kijken wat een onverlaagde 1.7 kan 

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
ben er waars ook wel...ff kijken wanneer me pa zijn verjaardag viert 

Heb de mijne ook wel bij hoorMrtn schreef:
wie gaatmaken dan??

Qua beschrijving is die idd. wel precies, je kunt ook de MC-Drive als eind punt nemen, dan kom je dus bij zuid de snelweg af maar i.p.v. dat je rechts naar de MC-Donalds gaat, ga je links en dan de rotonde 3/4 (links) en dan de eerste richts en presto je bent er. Of we verzamelen gewoon bij de Mc-Donalds kan ook.Chris schreef:Geen idee Martijn. Ik geloof dat dat terrein van Philips is. Misschien dat Douwe je antwoord kan geven.
Route is inderdaad wazig, maar is wel juist.
Adres MC-drive: Lange Amerikaweg 72.
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
sportcommissie gemaild.dennisvr schreef:weet iemand hier iets meer over? Demperloze GTT. Wat vinden ze daarvan?dennisvr schreef:hmmz ik kom denk ik helaas niet langs de sportcommisie met de GTT
we horen het wel

daar kijkt de wet niet naar hoor, of het druk omgeven is of niet...maar goed, we merken het wel. Het zal toch wel gezellig worden denk ikDouwe schreef:Het is een afgelegen terrein waar zeker op zondag geen mens komt dus lijkt me sterk dat ze bezwaren hebben

't is het terrein van phillips oftewel geen openbare weg~Haas~ schreef:daar kijkt de wet niet naar hoor, of het druk omgeven is of niet...maar goed, we merken het wel. Het zal toch wel gezellig worden denk ikDouwe schreef:Het is een afgelegen terrein waar zeker op zondag geen mens komt dus lijkt me sterk dat ze bezwaren hebben

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Ik zal de digitale versie wel online zetten van het regelement.Hallo Dennis
ik zal proberen je vragen te beantwoorden ,je eerste vraag is gelijk de moeilijkste bedoel je waaraan de auto,s moeten voldoen ,of is het waaraan de leden van de sportcommisie aan moeten voldoen
Wat betreft waar aan de auto,s moeten voldoen als ze in klasse 1 willen rijden ze moeten standaard motor hebben uitlaat en luchtfilter zijn vrij ,banden moeten een normale weg aanduiding hebben bv 185/60/13 en geenrace maten zoals 205/58/15 verlagen mag ook maar tot een bepaalde hoogte al het ander is klasse twee dwz verlaagd tot op de grond ,slicks en opgevoerd
In de bw info zijn het voornamelijk art 41t/m 43
ik heb tevens de digi versie meegestuurd
mvg Johan van Loenen
sportcommissie Club Renault Sportives
----- Original Message -----
Subject: Fw: Vraag met betrekking tot de BW's
>
> ----- Original Message -----
> From: "Dennis van Remortel" <>
> To: <s>
> Sent: Sunday, September 26, 2004 12:44 PM
> Subject: Vraag met betrekking tot de BW's
>
>
> > Ik heb een vraag met betrekking tot de behendigheidswedstrijden van
> > de CRS.
> >
> > Wat zijn eigenlijk exact de vereisten van de sportcommissie? Hoe zit
> > het bijvoorbeeld met een open uitlaat systeem? Is er misschien een
> > digitale versie van het regelement voorhanden?
> >
> > Met vriendelijke groet
> >
> > Dennis van Remortel
> > InternetCoordinator Renault Tuning Club
> >
>
Laatst gewijzigd door dennisvr op di 24 jul 2007 12:23, 3 keer totaal gewijzigd.
Beetje jammer vorige keer was het ook al zo'n magere opkomst
Is toch een leuke kans om eens je vaardigheden te testen en op te poetsen, hardrijden kan iedereen maar je auto goed onder controle hebben is weer heel wat anders