heb drie keer kapotte koelleidingen gehad (teveel druk denk ik), witte rook uit uitlaat, idem uit olievuldop op kleppendeksel. Gisteren een klein stukje op de snelweg en dikke witte wolken achter mij.
Bij thuiskomst zat de binnenkant van de motorkap vol met olie. Turbo zag er schoon uit. Toch ook kapotte turbo of perst ie de olie vanwege de te hoge druk door kapotte koppakking ergens anders uit? enig idee?
lekke koppakking, turbo misschien ook lek?
Kijk eens bij de peilstok of daar niets uitgekomen is? Dan is je koppakking i.e.g. behoorlijk naar de haaien. Wat ie waarschijnlijk ook wel is. Turbo zou ik me nog niet druk om maken.
als je teveel druk in koelsysteem hebt kan je er 9 van 10 keer vanuit gaan dat je koppakking rot is. en als ik je verhaal/klachten zo lees dan zou ik gewoon de cilinderkop deraf halen.
R5GTT. Drive it like you stole it