Chris schreef:Paz, dit is je eerste GT toch? Hoe kwam je erbij om er één aan te schaffen en hem gelijk zo radicaal te restaureren?!
dit is niet mijn eerste men turbo, maar men tweede. toen ik net men rijbewijs gehaalt had kocht ik men eerste auto, een gt turbo ook een rode fase 2. ik heb hier toen een jaar in gereden maar toen sloeg het noodlot toe, bedrading brande uit vanaf ventilator tot achter de klokken. ene omdat ik toen nog opschool zat en het financieel niet zo heel breed had is de gtt niet meer gemaakt mede ook omdat motor en turbo ook toe waren aan een revisie. kheb toen op men stage plaats een citroen ax 1.0 gekocht en daar ongeveer 1 jaar mee rond gereden. toen die niet meer te redden was heb ik op men werk een alfa 33 1.7 16v gekocht, die heb ik nu nog maar die gaat weg als de 5 rijd klaar is.
na men eerste gt turbo ben ik altijd fan gebleven van geblazen motoren, en de combinatie klein, wendbaar en snel vind ik gewoon super
en men buurjongen had er ook 1 toen, daar hebben we nog eens een t3 opgezet met 1.6 bar, wat ging da ding hard

.
maar om terug te komen op mijn gtt, ik ben er altijd gek van gebleven en omdat ik de alfa beu was d8 ik koop gewoon weer een gtt en maak hem helemaal zoals ik het wil. ik werk zelf in een garage, men maatje is auto spuiter dus dat maakt het allemaal wat makelijker. en wij zijn hier in de buurt met een hele groep die eigenlijk altijd bezig zijn met autoŽs of het nu autocross is of tuning, of het racen op circuit dagen. dus hulp is er altijd genoeg als het eens tegen zit