Wassah's projectje - Nieuwe Gtt IC gescheurd

Vertel hier alles over je project.
Wassah
Contacteer:

Het mooie is het politie bureau zit pal achter me. Kan als ik bij mijn auto sta in twee keer gooien met een bout bij hun een ruit ingooien :lol: , alle gekheid op een stokje de wijkagent is een goeie vent, zeer tolerant en behulpzaam. Zijn gedachte "het is jullie entree niet de mijne".
Wassah
Contacteer:

Volgende probleem: kortsluiting op de carb koeler, denk tenminste dat het dat is, is deze gewoon weg te laten ?? of heeft deze nog een andere functie dan het alleen tegengaan van een gasbel hij werkt immers nu ook niet. Eveneens gelijk maar een nieuwe startmotor en dynamo gekocht btw.
Steven
Car: M536

Je kan em weglaten, op de eerste fase 1 GTT's zat dat ding niet eens. Alleen als ie warm is moet je ff wat langer doorstarten, maja valt te overleven :)
-Ray-
Contacteer:

Wassah schreef: Eveneens gelijk maar een nieuwe startmotor en dynamo gekocht btw.
(Y)

belde je hierom vanmiddag?
Immer wieder die verdammte Holländer
Wassah
Contacteer:

Belde omtrent het wel of niet weglaten van die koeling bende, en ja ook om ff het een en ander maar dat komt nog wel een keer,
Wassah
Contacteer:

Weer wat nieuws, begin inmiddels ook een geheel vervanger te worden. Maar goed de pomp wil niet aanslaan, het relais klikt ook niet, nou is helaas electrishit niet mijn sterkste kant, een beetje hulp zeer gewaardeerd. Had al het een en ander gevonden in de search maar word er niet wijzer van.
Riël
Über-Spammer

Stekkers op onstekingsunit eens goed nakijken, en onder het dash aan ALLE stekkers frunniken :) Grote kans op slecht contact ergens, als voor de rest alles goed zit.
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Jochem de Haas
Über-Spammer
Contacteer:

Oef als ik julie zo op straat zie ben ik toch blij dat wij een grote schuur hebben ( sorry ) en niet meer op straat hoeven te klooien ( wat we wel gedaan hebben ).

Veel suc6
Wassah
Contacteer:

Gisteren na een stevige trap op het pendaal vanuit stilstand, mezelf rokend getordeerd (ofzo) tot in de derde maar nu raar lopen afslaan. Begrijp er weinig van geen variatie in druk, onderdruk en turbo druk gelijk aan eerder. Oliedruk ook netjes, maar toch afslaan wat kan/moet ik doen, anders geen fnnh voor mij. Carb bij draaien hij reed vanmorgen al iets beter maar geen gas is afslaan, wederom HELP!
Menno

Check toch nog eens alle vacuumslangetjes rond ede carb en inlaatspruitstuk enzo, en vervolgens stationair nog even afstellen.
rev it like a rental
Roy
Moderator

Co2 schroef verloren? :)
5 GT Turbo '88 GT5
Steven
Car: M536

Het was de grote stationairsproeier aan de zijkant van de carb, das ff telefonisch opgelost :)

alleen heeft ie nu nog wat kuurtjes af en toe.
Wassah
Contacteer:

In iig bedankt natuurlijk, moet maar is aan een nieuwe carb, word al naar gezocht. Krijg hem maar niet mooi ronkend.
pierre

beetje wasabi in de tank doet wonderen. :~ :s
GerryTT

Heb nog wel een paar carb's liggen dus hoor het wel
Wassah
Contacteer:

Carb voor de zoveelste keer gereinigd, hij is nog net niet op een flow-bank geweest, lijkt me opzich okee, MAAR hij blijft wazig lopen, hij zuigt geen valse lucht heb inmiddels mijn hele motor geraakt met remmenreiniger en nergens een reactie kan er iets van een klep zijn versprongen, het lijkt wel een boxer moter inmiddels, vreemd soortig geronk.
conclusie Hilfe bitte
Wassah
Contacteer:

Wat ik me net bedenk het zou ook zijn dat hij licht pingelt, bij belasting schommelt de motor erger dan normaal, hij bouwt een tiende van het normale vermogen op. Wat kan/moet ik doen bdp sensor reinigen en wat nog meer??
Abel
Über-Spammer

heb je al nieuwe bougies er in gezet? heb je de oude bougies bekeken wat voor kleur die hebben?? moet een beetje koffie met melk kleur zijn als alles goed is
bij te arm is die wit en bij te rijk zwart. olie lekage naar de cylinders is ook zwart maar iets vettig

(volgens mij)

kleppen staan allemaal mooi gesteld? benziene druk is ok?
Wassah
Contacteer:

Dat is het wazige alles is schoongemaakt en nu net 1500 max km uit, nieuwe bougies verdeler rotor etc. dus begrijp het niet echt, maar ga het doen.
Wassah
Contacteer:

Het is langzaam aan naar mijn zin aan het gaan na een tijdje van financiele malaise(ofzo), gaat het rustig aan zijn gangetje stoelen zitten erin, Zaten in eerste instantie gepopnageld op veertien plaatsen was niet zo stevig, universele frames gekocht stalen U-frames gehaald en zagen en slijpen maar, resultaat zo vast als een huis. Motor begint te doen wat hij moet doen. Zit alleen nog steeds met een carb die niet doet wat ik wil, maargoed das weer wat anders. Wielen gehad van mijn zwager, foto's volgen heb webspace maar ben handiger in real-life dan digitaal.
Bram

Afbeelding

Afbeelding

Op verzoek van wassah even 2 foto's geplaatst.

Gaat de goede kant op met je bakkie zo he :)
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Goed bezig, man! :D
Abel
Über-Spammer

mooie bak zo ;)

ik ben opzoek naar het kabeltje maar door de verbouwing ligt niet alles op de juiste plek meer. dus zit nog in de molen :wink:
José

Zondag met Wout e.a. naar het circuit geweest, maar niet voordat we wat foto's van het 5je genomen hadden:

[img]http://members.chello.nl/f.meijer18/wou ... kant_2.jpg[/img]

[img]http://members.chello.nl/f.meijer18/wou ... kant_2.jpg[/img]

Heeft 'ie het beestje toch niet voor niets gewassen :)
Laatst gewijzigd door José op di 5 apr 2005 18:30, 1 keer totaal gewijzigd.
~thijs~
Contacteer:

he is dat die van Wouter?? ziet er tjil uit (Y)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Mooi ding inderdaad! Volgens mij ben ik hem nog nooit op een meeting tegen gekomen?!
~thijs~
Contacteer:

noord holland meetings issie wel geweest
Wassah
Contacteer:

Tja ben een stille jongen ben overal wel is geweest meer een stille genieter dan actief, foto's zijn goed genomen je ziet niet dat de lak op meerdere plaatsen in puin ligt. helaas maar word verholpen.
Florus

Wassah
Contacteer:

Een redelijke update van de status, mijn oude zwarte heeft een ongelukkige situatie meegemaakt. De mannen in het blauw waren bezig met een flitspaal waardoor mijn voorganger niet meer door oranje durfde te rijden (zucht) en besloot vol op zijn rem te springen waarop vervolgens zijn abs in slaat dus ik en mijn vijfje in de problemen links vangrail rechts auto's en tja toen zat ik erachterin. Niet hard maar wel net hard genoeg voorste balken naar binnen. :@ Na lang wikken en wegen besloten de auto te verkopen, toch een van de moeilijkste beslissingen ooit met bloed zweet en tranen op straat de motor meermalen eruit gehad kosten nog moeite gespaard en dan moet ze weg.

Vervolgens even gespaard en rondgekeken. Waarna ik een andere vond.

Bijgewerkte carb, big bore downpipe alles mooi onder de kap weinig tot geen roest en een kraantje aan de binnenkant. Uit een soort van angst gelijk een big brake kit gemonteerd. Hier de foto's van marktplaats eigen foto's volgen.

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... orkant.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... ijkant.jpg[/img]

[img]http://www.priyantha.nl/rtc-upload/albu ... enkant.jpg[/img]
Abel
Über-Spammer

is dit de oude van Stefijn?
Bram

Hey Wouter. Vette shit dat je weer een gt hebt!! Heb deze te koop zien staan en vond hem er netjes uitzien :). Ik hoop dat je met deze een stuk meer geluk hebt dan met je vorige 5..
Ivo
Über-Spammer

Nee dat was de TV-09-RH, was zondag nog in N'gein :)
Chris
Erelid - Moderator - RvT

Nette GT! (Y) Veel plezier ermee! 8)

Had hem ook al op Speurders zien staan.

Had de vorige eigenaar toevallig vroeger een hele dikke 1916V phase1?

Dit is de oude van Steffijn Abel:

[img]http://www.5gt.nl/images/9c08d54b8bc02a ... 00x300.jpg[/img]
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
Thierry

Mooie wagen hoor :worship:
Plaats reactie