Ik heb trouwens die test van hierboven gedaan, lachuh!!!

Hoef jullie de uitslag niet te vertellen denk ik !!!
Groetjes Jinka
Merijn schreef:Are you gay?
Doe de test... Ik ben benieuwd naar de uitslag!
http://www.snackfoam.pwp.blueyonder.co.uk/gaytest1.html
bij jou ook alMerijn schreef:Ik was duidelijk niet gay, zei die...
deur van 3 bij 3 cm, ong 3 mm diep, vooraan bij het scharnier,ter hoogte van de stootstrip. Verder is hij echt goed, geen roest, wel wat gebruikssporen zoals en enkel klein dutsje. Voor 25 euro mag ze/hij m hebben, incl ruit enz. Alleen, ik heb m nog niet vrij he, hij hangt nog in mijn auto. Weet niet wanneer je m nodig hebt? Zo snel mogelijk neem ik aan...Merijn schreef:hahaha... Maakt niet uit, man.
Maareh, hoe zit het met die deur? Wat moet je ervoor hebben en hoe groot is die deuk?
wies daJohan schreef:ik zie dat armando ook weer op 't forum zit.
Nou, wanneer is niet zo'n probleem. Als het maar geen maanden gaat duren.~Haas~ schreef:deur van 3 bij 3 cm, ong 3 mm diep, vooraan bij het scharnier,ter hoogte van de stootstrip. Verder is hij echt goed, geen roest, wel wat gebruikssporen zoals en enkel klein dutsje. Voor 25 euro mag ze/hij m hebben, incl ruit enz. Alleen, ik heb m nog niet vrij he, hij hangt nog in mijn auto. Weet niet wanneer je m nodig hebt? Zo snel mogelijk neem ik aan...Merijn schreef:hahaha... Maakt niet uit, man.
Maareh, hoe zit het met die deur? Wat moet je ervoor hebben en hoe groot is die deuk?
bij deze een dealMerijn schreef:Nou, wanneer is niet zo'n probleem. Als het maar geen maanden gaat duren.~Haas~ schreef:deur van 3 bij 3 cm, ong 3 mm diep, vooraan bij het scharnier,ter hoogte van de stootstrip. Verder is hij echt goed, geen roest, wel wat gebruikssporen zoals en enkel klein dutsje. Voor 25 euro mag ze/hij m hebben, incl ruit enz. Alleen, ik heb m nog niet vrij he, hij hangt nog in mijn auto. Weet niet wanneer je m nodig hebt? Zo snel mogelijk neem ik aan...Merijn schreef:hahaha... Maakt niet uit, man.
Maareh, hoe zit het met die deur? Wat moet je ervoor hebben en hoe groot is die deuk?Ik wil 'm voor 25 euro wel van je overnemen in ieder geval.
Rob's werk, betrouwbaar???Ferdy schreef:kan ik mooi zien of het een beetje te vertrouwen is
ja die foto hing ook nog in mijn hoofd ja!Marcel B. schreef:Rob z'n werk is net zo betrouwbaar als z'n kop*
* Zie ardennen foto-topic![]()
Hé Rob (of merijn) is dit geen idee om op je motorkap te laten airbrushen?
slecht hoor...ik vind dat je wel je prioriteiten moet kennen hoor...Merijn schreef:Rory pijpt voor geld, daarom was 'ie er niet!