Ik weet niet zeker of ik RJ. Heb namelijk vakantie

jef is niet de lenard die wij kennenjef schreef:hoi!Concretegrinder schreef:-Lennart 19 16v
Heb jij een 16v? nee toch? mits je een andere hebt gekocht....?
Hey Lex vakantie is de reden om juist wel te komen.Lex schreef:Heee, we hebben weer een nieuwe lijstjes bouwer.
Ik weet niet zeker of ik kom RJ. Heb namelijk vakantie.
Nee joh, jij doet het goed !!! Ik zie iemand op de lijst die JIJ er op hebt gezet maar die op vakantie is. Nee, jij doet het beter.............Robert-Jan schreef:Ik vond dat Chris het lijstje bouwen niet goed deed nu heb ik de taak maar overgenomen.
André ter Velde schreef:Nee joh, jij doet het goed !!! Ik zie iemand op de lijst die JIJ er op hebt gezet maar die op vakantie is. Nee, jij doet het beter.............Robert-Jan schreef:Ik vond dat Chris het lijstje bouwen niet goed deed nu heb ik de taak maar overgenomen.
JE WOONT TOCH VLAKBIJ OF NIET?R5 gtt girl schreef:he er staat in het lijstje dat ik met mn brommer kom, maar die is vrijdag de hele dag aan het rondrijden door scheveningen met een vriendin van mij, dus met wie van jullie mag ik meerijden
nope! maar ik had wel gelijk heheP@TB@D schreef:jef is niet de lenard die wij kennenjef schreef:hoi!Concretegrinder schreef:-Lennart 19 16v
Heb jij een 16v? nee toch? mits je een andere hebt gekocht....?
André ter Velde schreef:Tja, ik wil wel, maar ik moet natuurlijk weer via één of andere donkere parkeerplaats in een eng donker bos terug. Tja, dan haken ze snel af........
Ja hoor ............. heb ik dat.......... eeuuuhhh ..............Bitchje schreef:André ter Velde schreef:Tja, ik wil wel, maar ik moet natuurlijk weer via één of andere donkere parkeerplaats in een eng donker bos terug. Tja, dan haken ze snel af........![]()
Maak me gek....
![]()