hoi ik ben jochem en heb 2 turbo's.
daar zit een verhaal achter ,ik heb in het begin een zilvere die ik na een tijdje wilde gaan opknappen ( roest ,braak schade)
eerst maar eens spullen kopen dat loopt lekker op als je bezig bent maar het is je liefde dus vooruit. moter eruit nieuwe startmoter ,koppeling,waterpomp,stuurhoezen,motersteunen,schokdempers en nog wat dingen .het zit er weer in en ja hij start (altijd belangrijk ) op naar de spuiter .ik wist dat ie wat rotte delen had dorpels natuurlijk en de bodem een beetje(veel) maarja ik moest en zou hem op knappe ,zilvergrijse zie je niet veel in ned en ik vind het (sorry) de mooiste standaard kleur .dus het leeg strippen begon , nog wat nieuwe onderdelen raam,bumper,sierlijsten ,nieuwe sloten,enz ik liep al leeg .en toen kwam het, extra lasnaden oeps ! het was dus gewoon en schadehok ,van twee eentje gemaakt JIPPIE !!!! maar dan niet .het was netjes gedaan maar de tands des tijds had het verneukt .wat doe je dan stoppen of door gaan ? ik ging toch maar door , fout nog een roest plek bij het ophangpunt van mn achterbrug.dit ging te ver .ik had met een vriend van me chris een blue sport gekocht ,en dan moest die maar gaan dienen voor mn project , maar dat vond ik toch ook wel weer zonde want het blijft een blue sport en een nette.dat ging niet door dus ik moest wat anders en dat kwam in vorm van een polo uit 98 die ik kon overnemen van pa ,net effe wat anders maarja .het gevoel bleef kriebelen maar het geld was op (polo) .op een dag samen met chris de slooperijen weer eens afstruinen naar donor 5 jes komen langs het garage bedrijf van zijn oom en wat denk je net uitgezet(de moter ) van een net in geruilde 5, donders meteen kijken en ja het was wel wat ,phase 2, parelmoer ,en geen roest ,alleen achterklep en de rest getectyleerd orgineel ned eerst eigennaar wel omgekeurd van grijs naar geel maar in 90 dus een mooi kenteken ,het was allemaal perfect was het niet dat mn geld op was ,shit
toch maar niet gedaan .spijt spijt spijt ,3 weken later gebeld hij was er nog toch maar ingepakt voor een mooie prijs .ik heb een schuur gehuurd met een andere vriend om zijne (een blue sport ) opteknappen hij heeft er net weer een en om mijne uit elkaar te halen en helemaal op nieuw te tectyleren enz en zilver te spuiten en het blok om te bouwen ik wil het goed doen dus het zal wel even duren voor jullie het resultaat zien op de meetings van de club, groetjes jochem
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
- Bas
- Bestuurslid
- Car: Clio IV RS
Zo...
Een heel verhaal. Maar 't meeste klinkt bekend whahaa

Een heel verhaal. Maar 't meeste klinkt bekend whahaa

Avant j'étais schizophrène, maintenant nous allons mieux.
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
'84 R11 Turbo 'KZ' | '84 R11 Turbo 'LD' | ''87 R11 Turbo 'Maxi'| '85 R11 Automatic | '03 Clio 1.5 dCi 'RS'
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
ja ik moet om 6 uur beginnen dus we kenne wel wat gaan doen .die 5 ophalen ,denk einde van de maand, bij je oom dan . en die zilvere dinsdag ff over rijden ? als ie nog start en ik niet hoef te zwemmen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
nee pas aan het einde van de maand of nog later .moet eerst die zilvere uit elkaar halen
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
gerda zei heel wat anders tegen mij : je moest nog veel leren ! dat ritme gevoel was helemaal niets en euh over de rest heb ik het maar niet
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
jeetje nu raad je het laatste ook nog het geen wat ik niet wou verklappen aan iedereen op het internet .
groetjes makkelijk he ,ff bellen als je het niet begrijpt
groetjes makkelijk he ,ff bellen als je het niet begrijpt
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
das gewoon maar wel gezellig hoor chrissie