De Onbekende Renault.
-
- Contacteer:
Op donderdag rond 17.15 uur zag ik over de Helderseweg idrv de Kanaalkade in Alkmaar een paarse Renault Laguna met grijze RTC stikkers op de achterste zijruiten. Ik het kenteken zat een cijfercombinatie "80"
Ik heb nog wat F7R onderdelen liggen
-
- Contacteer:
Iwi kan niet missen...
Toch?
Toch?

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Contacteer:
Vanavond rond uurtje of half 7 ofzo een Rooie Clio RS met RTC kentekenplaathouders (leuk scrabbelwoord
) gespot in Nieuwegein. Zag t een beetje laat, maar klonk wel lekker die motor
. Kenteken begon geloof ik met 65 ofzo.

* Stefan T-SPORT *
en de rooie van Gerjo 
-
- Contacteer:
Das toch nie in de buurtSteven schreef: Nee in Befferwaik rijd nog een blauwe met geblindeerde ruiten enzo.
hekmaaal in beverwijk..

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
Gisteravond rond 24:00 (gok ik) in Arnhem vlak voor het willemsplein. Een donkere clio 16v, verlaagd, andere velgen en gele koplampen. Op de zijkant in ieder geval geen RTC stickers (kentekenplaat niet gezien).
Iemand van hier?
Gr, Frits.
Iemand van hier?
Gr, Frits.
-
Gister in Vlissingen , duitse stijl Clio blauw 16v , stond in parkeergarage en later naast me voor de open brug. Moest nodig gewassen worden
, op achterruit een tekst in de trend van Böze Oncle of zo , boze oom in het duits in ieder geval..
ik was in de Renault 4 F4
Eerder gespot op de zaterdag bij de pomp langs de a6 , ook clio 16v dan zwart , leuke auto , wel roest bij de deur rond het slot. Ook daar met de F4
hoorde ze nog zeggen dat is een race vier

ik was in de Renault 4 F4

Eerder gespot op de zaterdag bij de pomp langs de a6 , ook clio 16v dan zwart , leuke auto , wel roest bij de deur rond het slot. Ook daar met de F4

hoorde ze nog zeggen dat is een race vier
-
Gespot tijdens de 80 vd Langstraat
Een clio V6 zilver metallic en even later
bij kaatsheuvel een 3 dagen oude zwarte clio sport.
We hebben hem op deze site gewezen en zal zeker snel komen kijken. En natuurlijk hebben we her en der nog wat stickers weggeplakt, dus waalwijk en omgeving hangen vol!!
foto's volgen!!
Een clio V6 zilver metallic en even later
bij kaatsheuvel een 3 dagen oude zwarte clio sport.
We hebben hem op deze site gewezen en zal zeker snel komen kijken. En natuurlijk hebben we her en der nog wat stickers weggeplakt, dus waalwijk en omgeving hangen vol!!
foto's volgen!!
Echt waar? Ik was daar mountainbiken, ik had nog gezegd, tuter maar als ik zwaai haha! Ik zat op camping Benelux...Merijn schreef:Dat kan best wel eens kloppen!Wat deed jij in la Roche??? Wij zaten daar op de camping! Was effe een biertje komen drinken, man!
Volgend jaar beter haha!
-
Ha leuk dat waren wij, Ik in mijn 5 GT Turbo en Dick in zijn RS, kwam jij toevallig "uit" die berg zetten met je mountainbike?Bennie schreef:Gisteren in de Ardennen in La Roche, 2 van de tourtocht neem ik aan: een Gele Clio RS een een meen ik paarse 5 gtt...
Nee, wij wilden net oversteken bij die brug... Jammer dak er nie voor was gesprongenjnjansen_r5gtturbo schreef:Ha leuk dat waren wij, Ik in mijn 5 GT Turbo en Dick in zijn RS, kwam jij toevallig "uit" die berg zetten met je mountainbike?Bennie schreef:Gisteren in de Ardennen in La Roche, 2 van de tourtocht neem ik aan: een Gele Clio RS een een meen ik paarse 5 gtt...

-
Welke brug
heb er zoveel gezien?
Ik zal je wel niet bewust hebben gezien anders had ik zekers ff getuutert of nog beter ff gepsssssst

Ik zal je wel niet bewust hebben gezien anders had ik zekers ff getuutert of nog beter ff gepsssssst
Vandaag rond 19.00 op de A58 tussen afslag Rucphen en St willebrord een blauwe gtt met gouden velgen. Kon geen RTC kenmerken zien omdat ik parallel reed.
Vandaag in de werkplaats bij Bochane Zeist:
Renault Clio 1.8 16V
PB-SH-62
Rood
Witte 15" velgen, dikke RVS eind demper, Rode Sparco kuipstoelen, RTC stickers op motorkap, en achter zijruitjes....
Wel een opvallende auto om te zien....
Renault Clio 1.8 16V
PB-SH-62
Rood
Witte 15" velgen, dikke RVS eind demper, Rode Sparco kuipstoelen, RTC stickers op motorkap, en achter zijruitjes....
Wel een opvallende auto om te zien....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Robert R19 in een Oenema truck rond 3 uur vlakbij de mac in H'veen
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Wie stond er ongeveer 5 minuten geleden tegenover Videoland in Malden met een witte 5gtt ph II? Kenteken BY-79-VT met RTC stickers op de achterruitjes?
-
- Contacteer:
das het broertje van roy~Haas~ schreef: BY-79-VT.....

see you soon @ proline!
-
Deze GT stond afgelopen vrijdagmiddag ook bij renaultdealer Coppes in Bergharen. Gozer was daar om onderdelen te halen.~Haas~ schreef:Wie stond er ongeveer 5 minuten geleden tegenover Videoland in Malden met een witte 5gtt ph II? Kenteken BY-79-VT met RTC stickers op de achterruitjes?
-
Vanochtend gespot voor het station van Groningen:
- Renault Clio 16v
- Kleur: zwart
- Staat: redelijk
- Bijzonderheden: zat een Triple X sticker op de achterruit
- Renault Clio 16v
- Kleur: zwart
- Staat: redelijk
- Bijzonderheden: zat een Triple X sticker op de achterruit
zo juist gespot een zilvergrijze 5gt turbo bij het tuincentrum in montfoort kenteken yp-45-rg.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Vandaag gespot in Woerden: witte GT Turbo, TV-52-JX, rood gespoten skirts, R19 grille, 3 spaaks velgen. Skirts waren zo te zien recentelijk gespoten.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
-
Deze dus...Marcel dLC schreef: Deze GT stond afgelopen vrijdagmiddag ook bij renaultdealer Coppes in Bergharen. Gozer was daar om onderdelen te halen.
[img]http://images.madkow.nl/by79vt.jpg[/img]