De volgende vragen zijn ongetwijfeld al eens gesteld hier, maar ik kom net kijken hier en de zoekfunctie geeft teveel antwoorden om allemaal door te lezen

De volgende vragen hebben betrekking op mijn clio II fase I 1.6 16V uit '99.
Mijn auto is zwart metallic. Nu ben ik van plan van die Lexus look achterlichten aan te schaffen, alleen welke kleur vinden jullie nu het beste passen bij zwart metallic: de chrome of de zwarte uitvoering...iemand eventueel foto's.
Ik heb op dit forum gelezen dat Devil de uitlaat is voor Renault. Nu ben ik op zoek naar zo een uitlaat, het liefst eentje met een enkelvoudige uitgang van een cm of 10. Zelf kom ik uit Krommenie, Zaanstad, Noord-Holland. Iemand enig idee waar ik Devil leverancier kan vinden hier in de buurt. Iemand anders nog een leuk idee voor een model uitlaat, eventueel met foto's????.
Als laatste zag ik in het Autostyle boek een open luchtfilter systeem van Sparco. Dit systeem vervangt het luchtfilter. Op dit moment zit er nog het orginele luchtfilter op welke 'afgeschermde' koude lucht aanzuigt vanaf het gedeelte rechtsonder bij de motor, gezien in de kijkrichting als je voor de auto staat en kijkt in de richting van de achterklep. Nu weet ik dat een openluchtfilter het best werkt als deze 'afgeschermd' is van warme lucht, zoals het nu eigenlijk al is. Mijn vraag is dus nu of het nieuwe openluchtfilter in dit afgeschermde orginele gebied zit of komt hij meer open te hangen in de buurt van de motor en dan de kans loopt warme lucht aan te zuigen. Iemand enig idee, of andere oplossigen eventueel met foto's????.
Alvast bedankt voor eventuele reacties en een prettig weekend verder.
Marco