Vraag aan Dateq of iemand anders die me kan helpen

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
Plaats reactie
plieshout

Ik heb in een topic gelezen dat Dateq stofhoezen in z'n velgen heeft zitten om (hoe raad je het zo) het remstof van z'n velgen te houden. Nu is het het zo dat ik zo ongeveer elke week me velgen aan het boenen ben en da's niet jofel (kan me tijd wel beter besteden)!

Vraag 1: Werkt dit echt?
Vraag 2: hoe houden de remblokken zichzelf eronder? ze raken immers hun grootste koeling kwijt.
Vraag 3: where in godsname koop je die dingen?
Vraag 4: Als je dit allemaal kunt beantwoorden kun je misschien ook wel een grove richtprijs afgeven?

Mijn dank is ENORM! :worship: :worship:
de groenten,
Moi.
Steven
Car: M536

Een andere tip is als je je velgen hebt schoongemaakt eens met de cleaner erdoorheen en daarna met gewone wax de velgen inpoetst. Zo kun je ze voor een tijdje gewoon simpel met water schoonspuiten.

Wel om de zoveel tijd herhalen ;)
pierre

cleanen met cleaner en in de wax zetten, Steven heeft gelijk.

6maal per jaar moet voldoende zijn.
plieshout

Welk merk en type cleaner/wax kan ik het beste gebruiken voor m'n velgen?

Werkt die cleaner ook in de hoeken waar de zooi er nu niet meer uitkomt met normale velgenreiniger?
Sven 5 A T (VLIEGTEUG)
Contacteer:

ik gebruik altijd cartech
dat is profesioneel poetsmiddel
die velgenreiniger is ook een stukje agressiever als het bocht dat je bij de normale shops koopt
daarna idd behandelen met wax
cartech kan je via diverse autobedrijven en dealers kopen
Ik ben niet gek, ik ben een VLIEGTUIG 3x5at ,R12 Break
pierre

plieshout schreef:Welk merk en type cleaner/wax kan ik het beste gebruiken voor m'n velgen?

Werkt die cleaner ook in de hoeken waar de zooi er nu niet meer uitkomt met normale velgenreiniger?
ja, je moet wel aan het werk, dus alle hoekjes handmatig met cleaner reinigen.
als je niet ga zweten doe je hiet niet goed.
4 wielen ben je ongeveer een uur mee bezig inclusief waxen.
eenmaal goed gereinigd heef vuil er minder vat op.
-PAZ-
Über-Spammer

om men werk gebruiken we producten van auto glym, die hebben ook speciaal spul om je velgen mee te reinigen dat werkt echt super, daarna even een bescherm laagje erover en bling bling :) , maarja als je een beetje sportief rijd zullen je velgen wel altijd wel wat zwart worden. maar regelmatig schoon maken voorkomt wel dat het remstof zich in vreet in de lak van je velgen
R5GTT. Drive it like you stole it
Plaats reactie