Alles over de regiomeetings op donderdagavond of vrijdagavond.
Nieuwe topics mogen alleen door moderators aangemaakt worden. PM 1 van de mods hier om er 1 aan te laten maken.
~Haas~ schreef:owja...enneh...wat betreft die foto's, ik ontken alles!!
Die bovenste is met carnaval afgelopen jaar, de onderste paar dagen eerder. Ennuh, dat meisje met die volle mond ernaast, das me vriendin Ennuh..twas brood hoor
brood....daar is die big smile van jou iets te groot voor
p.s. mailtje gehad? al enig idee of je die dempers en veren snel gaat bestellen? dan weet ik of ik op jouw veren wacht of misschien toch zelf bestel
HEb om 07.30 met martijn afgesproken. dus dan zal ik rond 07.00 bij jou moeten zijn. Tis +- 2 uur rijden en wil niet te laat zijn.
Sebastiaan is een maat van me. hij is wel vaker mee geweest. maar ik geloof niet dat je hem kent.
GR.Frits
Als je eerst merijn op gaat halen, lijkt t me handiger als ik met je meerijd richting Oss, dan gaan we gewoon over Eindhoven, anders rijd je een heel stuk om
~Haas~ schreef:owja...enneh...wat betreft die foto's, ik ontken alles!!
Die bovenste is met carnaval afgelopen jaar, de onderste paar dagen eerder. Ennuh, dat meisje met die volle mond ernaast, das me vriendin Ennuh..twas brood hoor
brood....daar is die big smile van jou iets te groot voor
p.s. mailtje gehad? al enig idee of je die dempers en veren snel gaat bestellen? dan weet ik of ik op jouw veren wacht of misschien toch zelf bestel
mail gehad idd..moet nog ff wat meer info aanvragen, maar kom er ook vandaag achter dat mijn schokker LV lek is, dus.. Ik laat t je zsm weten
HEb om 07.30 met martijn afgesproken. dus dan zal ik rond 07.00 bij jou moeten zijn. Tis +- 2 uur rijden en wil niet te laat zijn.
Sebastiaan is een maat van me. hij is wel vaker mee geweest. maar ik geloof niet dat je hem kent.
GR.Frits
Als je eerst merijn op gaat halen, lijkt t me handiger als ik met je meerijd richting Oss, dan gaan we gewoon over Eindhoven, anders rijd je een heel stuk om
Dan doen we het andersom. mij maakt het niet veel uit. Laten we dan afspreken bij het eerste tankstation na afslag beuningen. daarna merijn ff op pikken en door naar limboland.
en als je dit weekend een leenschokbreker nodig hebt moet je ff langs komen. of bellen.
GR.Frits
Dan doen we het andersom. mij maakt het niet veel uit. Laten we dan afspreken bij het eerste tankstation na afslag beuningen. daarna merijn ff op pikken en door naar limboland.
en als je dit weekend een leenschokbreker nodig hebt moet je ff langs komen. of bellen.
GR.Frits
Strak plan, maar gewoon in beuningen afspreken dan? Rijden we daarna naar de A50? Weet niet echt een tankstation na beuningen eigenlijk...
Wat betreft die schokdemper, hij loopt niet leeg ofzo, hij is alleen wat vettig..dus hij blijft er voorlopig nog ff onder. Als ik weer loon heb, mogen er nieuwe komen, weet alleen dus nog steeds niet welke..
FF wachten op antwoord van merijn, en dan spreek ik alles def. af. Als merijn zelf rijdt is het onzin om over eindhoven te rijden toch?? En dan kunnen we ook wat zeggen over tijden.
Frits schreef:FF wachten op antwoord van merijn, en dan spreek ik alles def. af. Als merijn zelf rijdt is het onzin om over eindhoven te rijden toch?? En dan kunnen we ook wat zeggen over tijden.
bartuitlauwe schreef:Ik wil ook wel meerijden naar limboland.
Ik hoor de tijden en eventuele plaats nog wel.
Alles komt hier in het topic te staan, dus dat komt wel goed.
En wat mij betreft ga ik op tijd weg dan ben ik misschien wel aan de vroege kant in maastricht, maar liever een half uur te vroeg als te laat. dus reken er op dat ik er rond 10.00 uur wil zijn.
bartuitlauwe schreef:Ik wil ook wel meerijden naar limboland.
Ik hoor de tijden en eventuele plaats nog wel.
Alles komt hier in het topic te staan, dus dat komt wel goed.
En wat mij betreft ga ik op tijd weg dan ben ik misschien wel aan de vroege kant in maastricht, maar liever een half uur te vroeg als te laat. dus reken er op dat ik er rond 10.00 uur wil zijn.
Mag ook om 7.45u, kunnen we nog ff rustig in de auto stappen en op weg gaan, anders wordt t meteen zo'n race. Wil wel relax naar maastricht rijden, niet constant 130/140 of harder ofzo...
Mag ook om 7.45u, kunnen we nog ff rustig in de auto stappen en op weg gaan, anders wordt t meteen zo'n race. Wil wel relax naar maastricht rijden, niet constant 130/140 of harder ofzo...
Zit nu ook nog wel wat tijd in hoor. je rijdt er vanaf hier ongeveer 2 uur over. en om 10.30 moeten we daar zijn.....