Bmw rijder slaat mijn ruit in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
*Stephan_RSI*

Remi schreef:
Frits schreef:
Remi schreef:
*Stephan_RSI* schreef: Ps. RTC knokploeg?? Animo voor? :wink: :D
I'm in Stefan :wink:

Nu alleen nog een paar snelle zwarte auto's vinden :gun:
Een BMW of zo 8) 8)
Allemaal Renault Méganes Coupé-Cabriolets, zwarte natuurlijk, geblindeerd dakraam :wink:, al moeten die dan wel even bij AC Schnitzer langs, die weten er vast wel raad mee :smoke:

5.7l Corvette blok lijkt me ook wel gaaf :D
Zwarte civics natuurlijk met groene neon eronder ;) (2F2F)
Bram (vospower)

Volgens mij zijn die allemaal gecrashed in de film dus zal moeilijk worden :wink: :lol:
Matijs
Contacteer:

pttm schreef:...met een vuistslag dwars door mijn bestuurdersruit...
Effe spuit elf he, maar AUW?!?!?
Remi

le mouton noir (sandy) schreef:
Foeke schreef:
Remi schreef:

ik heb altijd een "vriend"
in de auto altijd handig :wink:
voor zulk volk

Ps. RTC knokploeg?? Animo voor? TUURLIJK :D

Renault-Terror-Corps strikes back (Y)
OKE moet maar weer, btw heb ook een zwarte auto :D :D
overbodig misschien,maar ik ook :wink:
En laat ik nou net toevallig een zwarte auto op het oog hebben. We hebben een toekomst :)
Tri$16v

Matijs schreef:
pttm schreef:...met een vuistslag dwars door mijn bestuurdersruit...
Effe spuit elf he, maar AUW?!?!?
Valt wel mee :)
ChrisClio16V

Sleutels een keertje kwijt geweest? :D
Remi16v

Remi schreef:
Foeke schreef:
Remi schreef:

voor zulk volk

En laat ik nou net toevallig een zwarte auto op het oog hebben. We hebben een toekomst :)
HAhahaa!Ps Stephan niet 2f2f maar The fast and the furious (deel 1) :D
Hahaha sorry!Moest even gezegt worden :lol:
Tri$16v

ChrisClio16V schreef:Sleutels een keertje kwijt geweest? :D
nee was een wedde dat... op een auto sloop :D
twingoturbo

Remi16v schreef:
Remi schreef:
Foeke schreef:
Remi schreef:

voor zulk volk

Pak die gozer maar aan, hij denkt dat ie altijd beter weet! :p

le mouton noir (sandy)
Contacteer:

twingoturbo schreef:
Remi16v schreef:
Remi schreef:
Foeke schreef:
Remi schreef:

voor zulk volk

Pak die gozer maar aan, hij denkt dat ie altijd beter weet! :p

wel goed quoten he' :lol:

Pak die gozer maar aan, hij denkt dat ie altijd beter weet!
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

:D Hahaha sorry!Moest even gezegt worden :D
Peter @ Malta
Contacteer:

Beetje aan de late kant, maar dit is inderdaad te bizar voor woorden. Hoewel ik denk dat je er nog relatief goed vanaf bent gekomen: als iemand dwars door je ruit heenslaat, is er iets niet helemaal goed in zijn bovenkamer.

Verder denk ik dat we gewoon een paar zwarte Espaces met 3,5 liter motor voor het Renault SWAT team nodig hebben. Dikke bull bar voorop, geblindeerde ruiten en een paar lui in zwart pak.

- Peter
twingoturbo

le mouton noir (sandy) schreef::D Hahaha sorry!Moest even gezegt worden :D
Moet jou ook ff aanpakken zie ik!

:D
ronald clio

Dit voorval is echt te bizar voor woorden! Dit is echt niet normaal meer... :(
Die gasten sporen niet!!
Powaqqatsi

Peter @ Malta schreef:Verder denk ik dat we gewoon een paar zwarte Espaces met 3,5 liter motor voor het Renault SWAT team nodig hebben. Dikke bull bar voorop, geblindeerde ruiten en een paar lui in zwart pak.

- Peter
Zwarte Safrane BiTurbo's met bull bars zoals de Franse gendarmerie vroeger had. (Y)
Rémi clio ph3

Tja somige mensen tikken idd niet helemaal normaal.
Paar jaar geleden was dat ook het geval in maastricht. Toen werden vier jongeren in een auto er door twee kampjoekels op aangesproken (en geslagen) dat ze 50 reden waar 50 is toegestaan. Dat ze maar eens even mee naar hun kamp kwamen omdat te regelen.
Die jongeren natuurlijk niet gek en er vandoor. Toen zijn die kampjoekels er achter aan gegaan en hebben hun aangetikt terwijl ze 180 over de provinciale weg reden in Vilt. Gevolg: auto van die jongeren tegen een boom geklapt en drie doden |: . Die jongeren hebben tijdens de hele achtervolging in kontakt gestaan met de politie, die al onderweg was om een wegverspering te maken, maar helaas :@ .
Het aller trieste is: uiteindelijk krijg je dan zo'n veroordeling dat die ééne kamphaan onder invloed de boel heeft zitten opjennen en dat zijn vrouw (die reed) misbruikt werd in hun relatie....
One clio to rule them all
Remi

Eyeuh pttm hoe ver is de zaak inmiddels?
Rémi clio ph3

Die gasten zijn veroordeeld, ik weet niet meer precies hoeveel maar het viel wel wat tegen, n.a.v. het gepleegde misdrijf :( . Ik bedoel, ze hebben drie jongen mensen bewust de dood in gejaagd, dus dan is geen enkele straf genoeg! :evil:
One clio to rule them all
Remi

Typisch Nederlands hè zo'n te lage straf :(
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Ja mensen t is even stil geweest, maar er zijn ontwikkelingen.

Ik ben enkele dagen terug gebeld door een agent die de zaak op zich genomen heeft(??) Volgende week moet ik op 't politie bureau komen om een aanvulllende verklaring af te leggen. Ik zal dan meteen gaan proberen mijn schade te verhalen HEEFT IEMAND HIER ERVARING MEE?? (volgens mij had ik er al ergens iets over gelezen)

Het schijnt dat er meerdere getuigen zijn geweest van het voorval en die hebben zich gelukkig achteraf alsnog bij de politie gemeld.

ECHTER DE PERSOON IN DE RENAULT MEGANE BREAK ZIT DAAR VOLGENS MIJ NIET BIJ, KENT IEMAND DIE OF HEEFT IEMAND IETS OPGEVANGEN??? pm ME DAN EVEN.

De agent meldde me dat nadat ik de aanvulllende verklaring heb afgelegd, het :"heerschap in de bmw" aan de beurt zou zijn. Klinkt goed maar eerst zien en dan pas geloven

Greetzz PTTM
pierre

het afleggen van een verklaring noemt men een proces verbaal.

Een afschrift hiervan kan door de verzekeringsmij. opgevraagd worden om de schade te kunnen verhalen.

Het kan al met al nog wel enige tijd gaan duren, stel je daarop in.
Getuigen zullen het proces kunnen bespoedigen, maar als het lang duurt bel de verzeringsmij regelmatig op over de voortgang, anders beland het op een stapel.
limburgio

pttm schreef::( Tsja dit verzin je echt niet...... wat mij vannacht is overkomen.

Ik was klaar met werken, in de buurt van Breda en reed met mijn safrane de a59 op richting breedjeda. Ik reed rustig(110) want de levenssapjes van mijn saffie waren nog koel.
Na een kilometertje of wat stonden er op de matrix borden pijlen naar de linker baan waar je door wegwerkzaamheden maar 90 kilometer per uur mocht rijden (respect :worship: aan onze wegenbouwers dus ik probeer me daar dan netjes aan te houden).

Goed, ik keek netjes of ik naar links kon, gaf richting aan en wisselde van strook, bovendien verminderde ik vaart. Zie ik plots op een kilometertje of wat twee felle spotjes opduiken, vollop werd er geseind en geknippert, dacht eerst dat t de wouten waren, voordat ik ook maar kon reageren werd ik rechts ingehaald (vind ik op zich geen probleem he pttm!!! pedal to the metal maar het is hoe je dat doet).
De bmw word vol naar links gestuurd en meneer duikt echt VOL in de ankers. Om een aanrijding te voorkomen moest ik vol in de abs naar rechts sturen. (bizar gevoel trouwens)
Ik had onderwijl een keer met mijn groot licht geseind (zo van he eikel chill is even).
Nee toen was meneer echt kompleet over de rooie, groot licht aan, op me inrijden en me weer rechts proberen in te halen. Aangezien ik ten koste van alles wilde voorkomen dat die bmw weer voor me zou komen te rijden heb ik verhindert dat hij me rechts inhaalde. Maar helaas even verderop gaat de a59 over in de a16 via een heerlijke klaverblad achtige bocht. Even lette ik niet op en meneer knalde via de vluchtstrook langs me heen, haalde tevens nog een megane in en parkeerde zijn bmw toen midden op de weg...............................................................
Iedereen vol in de ankers, was zo verbouwereerd, wat was dit............. na een seconde of 15 vlogen de portieren open en kwamen er twee personen op me af gerend.
Ik was gelukkig nog net op tijd met de centrale vergrendeling..............meneer stond aan mijn deur te sjorren schopte tegen mijn portier en toen.........met een vuistslag dwars door mijn bestuurdersruit.................tsja mensen wat moet je dan, maar een ding weg wezen, gelukkig kon ik over de vluchtstrook weg de a16 op! heb mijn alarmlichten aangezet en heb gas gegeven. Ik zag in mijn spiegels dat de bmw weer achter me aankwam, heb echt heel hard gereden (+_230 op de teller)tsja ik heb de bmw weggereden! Terwijl ik gezandstraald werd door glas.

Verder zullen jullie t wel begrijpen, politie, carglass, ziekenhuis e.d. Ben er echt zo kapot van wat een gekken heb je op de wereld.

GREETZ Hessel [/u][/i][/b]
als je rijgedrag hetzelfde is als je koopgedrag dan kun je dat wel aan de hand krijgen :)
pierre

pttm ook al ? was pttm ontevreden ?
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

limburgio schreef:
pttm schreef::( Tsja dit verzin je echt niet...... wat mij vannacht is overkomen.

Ik was klaar met werken, in de buurt van Breda en reed met mijn safrane de a59 op richting breedjeda. Ik reed rustig(110) want de levenssapjes van mijn saffie waren nog koel.
Na een kilometertje of wat stonden er op de matrix borden pijlen naar de linker baan waar je door wegwerkzaamheden maar 90 kilometer per uur mocht rijden (respect :worship: aan onze wegenbouwers dus ik probeer me daar dan netjes aan te houden).

Goed, ik keek netjes of ik naar links kon, gaf richting aan en wisselde van strook, bovendien verminderde ik vaart. Zie ik plots op een kilometertje of wat twee felle spotjes opduiken, vollop werd er geseind en geknippert, dacht eerst dat t de wouten waren, voordat ik ook maar kon reageren werd ik rechts ingehaald (vind ik op zich geen probleem he pttm!!! pedal to the metal maar het is hoe je dat doet).
De bmw word vol naar links gestuurd en meneer duikt echt VOL in de ankers. Om een aanrijding te voorkomen moest ik vol in de abs naar rechts sturen. (bizar gevoel trouwens)
Ik had onderwijl een keer met mijn groot licht geseind (zo van he eikel chill is even).
Nee toen was meneer echt kompleet over de rooie, groot licht aan, op me inrijden en me weer rechts proberen in te halen. Aangezien ik ten koste van alles wilde voorkomen dat die bmw weer voor me zou komen te rijden heb ik verhindert dat hij me rechts inhaalde. Maar helaas even verderop gaat de a59 over in de a16 via een heerlijke klaverblad achtige bocht. Even lette ik niet op en meneer knalde via de vluchtstrook langs me heen, haalde tevens nog een megane in en parkeerde zijn bmw toen midden op de weg...............................................................
Iedereen vol in de ankers, was zo verbouwereerd, wat was dit............. na een seconde of 15 vlogen de portieren open en kwamen er twee personen op me af gerend.
Ik was gelukkig nog net op tijd met de centrale vergrendeling..............meneer stond aan mijn deur te sjorren schopte tegen mijn portier en toen.........met een vuistslag dwars door mijn bestuurdersruit.................tsja mensen wat moet je dan, maar een ding weg wezen, gelukkig kon ik over de vluchtstrook weg de a16 op! heb mijn alarmlichten aangezet en heb gas gegeven. Ik zag in mijn spiegels dat de bmw weer achter me aankwam, heb echt heel hard gereden (+_230 op de teller)tsja ik heb de bmw weggereden! Terwijl ik gezandstraald werd door glas.

Verder zullen jullie t wel begrijpen, politie, carglass, ziekenhuis e.d. Ben er echt zo kapot van wat een gekken heb je op de wereld.

GREETZ Hessel [/u][/i][/b]
als je rijgedrag hetzelfde is als je koopgedrag dan kun je dat wel aan de hand krijgen :)
Hee limburgio,

ja ik heb een gat in mijn hand, maar wat heeft dat met mijn rijgedrag te maken, IK SNAP JE ECHT NIET!!!!

PTTM
Hessel
Über-Spammer
Contacteer:

Gisteren op bezoek geweest bij de politie, een ijverige agent nam een aanvullende verklaring op!

De bmw rijder zit voor een half jaar in t buitenland....... zal toch niet gevlucht zijn :D :D :D :D :D .
Wel balen dat vervolging nu langer op zich laat wachten :@ , ik hou jullie op de hoogte!!

Hessel

-------------------------------------------------
over justitieel gebrabbel gesproken!!

Dit bericht (inclusief eventuele bijlagen) is slechts
bestemd voor de (rechts)persoon aan wie het is gericht en kan
informatie bevatten die persoonlijk is en niet openbaar mag
worden gemaakt krachtens wet- of regelgeving of overeenkomst.
Indien een ander dan de geadresseerde dit e-mail bericht
ontvangt of anderszins in handen krijgt, is hij niet
gerechtigd tot kennisneming, verspreiding openbaar maken of
vermenigvuldigen daarvan.HUH? (S)
Hessel; trotse oom van Fedde van Dreveldt
Plaats reactie