Het is een Estafette uit 78 die al een poosje stilstaat. Er zit een 1.3 revisie blokje in die er nu zo'n 3000 km op heeft staan. De carroserie is aardig hard wat zeldzaam is met estafettes , (uberhaubt met renoos ) Er zit een camper interieurtje in wat er ook helemaal uitgehaald kan worden zodat de auto op grijs kenteken kan blijven staan. Ik hou jullie op de hoogte
Laatst gewijzigd door ~thijs~ op wo 23 nov 2005 17:39, 11 keer totaal gewijzigd.
Zelf vind ik t echt wijs als iemand zo'n auto helemaal strak en clean maakt en optisch tuned, ik weet het is misschien tegen de regels in maar toch Dikke velgies deronder
Hoe zijn jouw plannen of hou je die nog even voor je??
@ Riel. Officieel moet een camper op camper kenteken staan, maar bij deze zit het hele interieur los waardoor het zeg maar een bedrijfsbus is die "gebruikt" wordt als campeerbus. het zit allemaal een beetje vaag in elkaar. Ben iig nu het goedkoopste uit
over het optisch tunen e.d. heb ik nog niet echt nagedacht alleen over alpine turbo velgen moet alleen nog effe kijken of het past. ik heb eerst andere dingen aan me hoofd zoals het ding APK gekeurt krijgen e.d.
Grappig ding, hier in de straat staat ook een estafette, blauw. Die persoon rijdt die auto helemaal op, om vervolgens zijn net gebouwde kitcar cabrio als standaard auto te nemen
~thijs~ schreef:@ Riel. Officieel moet een camper op camper kenteken staan, maar bij deze zit het hele interieur los waardoor het zeg maar een bedrijfsbus is die "gebruikt" wordt als campeerbus. het zit allemaal een beetje vaag in elkaar. Ben iig nu het goedkoopste uit
Wat muts je nou? Dat ding is toch gewoon +25 belastingvrij?
Errug gaaf overigens, die estafettes, een paar 'kenissen' van me hebben er ook een, over een weekje ga ik ze weer zien op een meeting. Nog specifieke vragen, of hebbie al infobronnen?
~thijs~ schreef:@ Riel. Officieel moet een camper op camper kenteken staan, maar bij deze zit het hele interieur los waardoor het zeg maar een bedrijfsbus is die "gebruikt" wordt als campeerbus. het zit allemaal een beetje vaag in elkaar. Ben iig nu het goedkoopste uit
Wat muts je nou? Dat ding is toch gewoon +25 belastingvrij?
Errug gaaf overigens, die estafettes, een paar 'kenissen' van me hebben er ook een, over een weekje ga ik ze weer zien op een meeting. Nog specifieke vragen, of hebbie al infobronnen?
Klopt maar een camperverzekering is duurder dan een grijs kenteken verzekering, scheelt zeg maar de helft. dus ben ik zo goedkoper uit
ga je naar het zeevaardersweekend? ik heb nog geen vragen maar mocht ik ze krijgen dan weet ik bij wie ik moet wezen