Alpine HU geeft alleen nog maar hoge tonen weer

Dump hier alles omtrent je ICE perikelen
Plaats reactie
Marcel B.

Zit ik lekker in me waggi, mp3 cdtje pompt uit me speakers, je weet toch gewoon chill....

Magoed was het nummer dus zat, en skip door naar het volgende nummer, terwijl ik dat doe valt de hele radio uit. Kon op knopjes drukken wat ik wilde maar hij ging niet meer aan.

Dus ik doe frontje er ff af en d'r weer op, vervolgens gaat de radio wel aan maar nu geeft ie alleen nog maar hoge tonen weer.
Zowel door m'n composet (via de HU aangesloten) als door de achterspeakers (via versterker aangesloten)

Ook kan ik in de menu's nix meer veranderen behalve sub level en volume, dus balance kan niet meer naar links en naar rechts, fader niet naar achter en naar voren en ook de bass en treble kan ik nix meer aan doen.

Iemand die raad weet? of is de HU gewoon naar de klote?
Don't walk the grass... smoke it
Marc01
Contacteer:

Marcel B. schreef:Zit ik lekker in me waggi, mp3 cdtje pompt uit me speakers, je weet toch gewoon chill....

Magoed was het nummer dus zat, en skip door naar het volgende nummer, terwijl ik dat doe valt de hele radio uit. Kon op knopjes drukken wat ik wilde maar hij ging niet meer aan.

Dus ik doe frontje er ff af en d'r weer op, vervolgens gaat de radio wel aan maar nu geeft ie alleen nog maar hoge tonen weer.
Zowel door m'n composet (via de HU aangesloten) als door de achterspeakers (via versterker aangesloten)

Ook kan ik in de menu's nix meer veranderen behalve sub level en volume, dus balance kan niet meer naar links en naar rechts, fader niet naar achter en naar voren en ook de bass en treble kan ik nix meer aan doen.

Iemand die raad weet? of is de HU gewoon naar de klote?
Zit dr geen resetknop op? Ik heb iets soortgelijks met mijn radio gehad, toen heb ik heb gereset en was ie weer goed. Anders ff van de spanning afhalen?

suc6
R5 GT Turbo
Marcel B.

Geweldig! :) :worship:

ALleen iedere keer als ik naar dat ene mp3tje skip gebeurt het weer, wazig! :)
Don't walk the grass... smoke it
Ollie

Mik weg die cd, een alpine mp3-virus :p
Erik Olijnsma
Über-Spammer
Contacteer:

Ollie schreef:Mik weg die cd, een alpine mp3-virus :p
Raar, maar waar.

Dit komt door de software. een corrupte MP3 kan storingen in de software geven.

Er is gelukkig een methode voor die marc ook al aangaf, en iedereen kent die met Windows werkt.

Resetten!
Olijnsma AutoMotive Services; Installatie auto-electronica, raamreparatie en vervangen, blinderen & tinten.
2004 Meg II GrandTour, 1988 R5 GTT ph2, 1997 Fiat Scudo 1.9TD
Gabri van der Veen
Über-Spammer

Erik Olijnsma schreef:
en iedereen kent die met Windows werkt.

Resetten!
dan mis ik toch het blauwe scherm :lol:
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Plaats reactie