ACT: Je eigen auto VS iemand anders auto. I
-
afgelopen zaterdag in breda me eens laten gaan tegen een golf v5 4motion. sprintje met rollende start weliswaar. mn cliotje zat rond de 3500 toeren in z'n 2 toen ik z'n achterkant van de golf omlaag zag gaan. dus trapte ik het gas ook maar in. ik kon m goed (lees: makkelijk) bijhouden in zn kielzog. toen ging ie naar rechts en "mocht" ik er langs. 2 verbaasde blikken...onbetaalbaar.
Toch vreemd dat het mij nooit overkomt.
Afgelopen zondagmiddag in Leeuwarden een witte Clio 16V met spoiler op de achterklep.
Hij rollen, ik sta stil voor het stoplicht.
Een gat van 300 meter vind ik niet bepaald lichtelijk zoek rijden, maar gewoon echt zoek rijden.
Over een afstand van 1000m, schat ik.
En weet je wat grappig is.....
Ik ben mijn nieuwe onderblok aan het inrijden.
Als het me lukt ben ik vrijdag in Dr8ten op de airstrip. Maar ben pas laat klaar met werken.
(18.00)
En je mag me gewoon aanspreken, ik bijt niet, en vindt Renaults tevens nog leuk ook!
Afgelopen zondagmiddag in Leeuwarden een witte Clio 16V met spoiler op de achterklep.
Hij rollen, ik sta stil voor het stoplicht.
Een gat van 300 meter vind ik niet bepaald lichtelijk zoek rijden, maar gewoon echt zoek rijden.
Over een afstand van 1000m, schat ik.
En weet je wat grappig is.....
Ik ben mijn nieuwe onderblok aan het inrijden.
Als het me lukt ben ik vrijdag in Dr8ten op de airstrip. Maar ben pas laat klaar met werken.
(18.00)
En je mag me gewoon aanspreken, ik bijt niet, en vindt Renaults tevens nog leuk ook!
Ik had ook wat vreemds van het weekend...
Ik stond voor het stoplicht naast een golf. Jong binkie erin met wit petje en een hoop goud om zn nek. Licht op groen en go
Trok een gat van wel 1000 meter.
En het grappige was.....
Er hing geeneens een motor in mn auto.
En toen werd ik wakker met mn lul in mn hand en mn vinger in mn kont. [img]http://www.renault-tuning.com/images/smiles/disgust.gif[/img]
Ik stond voor het stoplicht naast een golf. Jong binkie erin met wit petje en een hoop goud om zn nek. Licht op groen en go

Trok een gat van wel 1000 meter.
En het grappige was.....
Er hing geeneens een motor in mn auto.
En toen werd ik wakker met mn lul in mn hand en mn vinger in mn kont. [img]http://www.renault-tuning.com/images/smiles/disgust.gif[/img]
5 GT Turbo '88 GT5
-
- Contacteer:

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
-
- Über-Spammer
waar moeten we dan precies op lettenGTI1-G60 schreef:
(18.00)

Golfje 1 zwart, kan niet missen.Gabri schreef:waar moeten we dan precies op lettenGTI1-G60 schreef:
(18.00)
En je mag me gewoon aanspreken, ik bijt niet, en vindt Renaults tevens nog leuk ook!, ben je aan het racen of kijken.
Zal proberen om te rijden, maar ben pas laat klaar met werken.
[img]http://www.dubstreme.com/Feature/Andre/Dscf2151.jpg[/img]
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
gister bij ons in oss, de weg richting uden (n50) bij t stoplicht..zo'n patser in zn civicje (1.6 16v ofzo??) met zo'n dik conservenblik eronder, stond te patseren met gas geven enzo...
*groen* ben em de hele weg voorgebleven tot de twee banen 1 baan werd..toen moest ie achter me..en chagerijnig dat ie keek
's avonds heb ik er maar een
op gepakt, om t te vieren 
*groen* ben em de hele weg voorgebleven tot de twee banen 1 baan werd..toen moest ie achter me..en chagerijnig dat ie keek

's avonds heb ik er maar een

-
- Contacteer:
Scénic 1 fase 2 1.4 16v tegen Mégane Classic 1 fase 2 1.9 dTi
HIj trok zo hard op (misschien had ik niet zo reikhalzend naar het merkteken op zijn deur moeten kijken) dat ik dacht, ach, laat ik dat ook maar doen.
Tja, daar reed ik dus redelijk overtuigend van weg. Had hij zijn diesel maar moeten chippen.
- Peter
HIj trok zo hard op (misschien had ik niet zo reikhalzend naar het merkteken op zijn deur moeten kijken) dat ik dacht, ach, laat ik dat ook maar doen.
Tja, daar reed ik dus redelijk overtuigend van weg. Had hij zijn diesel maar moeten chippen.

- Peter
Mooi manPaulRSi schreef:gister bij ons in oss, de weg richting uden (n50) bij t stoplicht..zo'n patser in zn civicje (1.6 16v ofzo??) met zo'n dik conservenblik eronder, stond te patseren met gas geven enzo...
*groen* ben em de hele weg voorgebleven tot de twee banen 1 baan werd..toen moest ie achter me..en chagerijnig dat ie keek![]()
![]()
![]()
![]()
's avonds heb ik er maar eenop gepakt, om t te vieren

RSi rules

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Gisteren nog effe op deterugweg vanaf Leiden een Mercedes E-klasse CDi met duits kenteken gepest. En even verder op bij de laatste stoplichten op de N11 die zelfde Mercedes en een Lexus IS 200 helemaal zoek getrokken.
Bij 180km/u het gas maar weer los gelaten.
Bij 180km/u het gas maar weer los gelaten.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92
-
Tijdens de toertocht:
5 GTX vs. Saxo vts
De Saxo kwam niet van de plaats en ik verbaasde mezelf toen ik bij 100km/h nog steeds op zn bumpoer zat
5 GTX vs. Saxo vts
De Saxo kwam niet van de plaats en ik verbaasde mezelf toen ik bij 100km/h nog steeds op zn bumpoer zat

Omstreeks 15.30 op de N11 Zwart 5gtt p2 vs. Bleu sport
[img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/in ... -chris.jpg[/img]
'K kwam net iets te kort
...................... hé Chris.
[img]http://www.clubs.nl/clubsdata/221481/in ... -chris.jpg[/img]
'K kwam net iets te kort

ja maar die heeft ook de JL geheimen in zijn bleu-sport zitten he,is nie eerlijk zenneFlorus schreef:Bij 't stoplichtsprintje scheelde het niet zo veel,in z'n 3 begon
hij me er uit te lopen(tot daar die auto in de weg reed).
Hij is in ieder geval sneller,ik zat er namelijk alleen in,en hij met z'n 2.

Vospower vs Rianne 120cc Liebfraumilch.
Helaas, vospower schakelde halverwege mis waardoor het andere geslacht het bekertje eerder op tafel wist te zetten

Helaas, vospower schakelde halverwege mis waardoor het andere geslacht het bekertje eerder op tafel wist te zetten

-
Hahaha! potverdomme die kan zuipen

-
Nee wijn is niet mijn goede brandstof, ik rijd beter op bier 

-
- Contacteer:
Dan weer ff wat anders waar mijn 16v toch niet
tegenop kan. Rij ik vrolijk s'avonds laat naar
huis in utrecht, wordt ik ineens opgeduwd door
een of andere brede mercedes die me later toen
ik naar rechts ging geruisloos voorbij vloog.
Ik bij t stoplicht toch sportief
en een
terug van een uitziend als boeren vent
op leeftijd. Wij voor t stoplicht, w88 op groen licht. Stoplicht groen, ik ff gelachen want hij was
wat traag met zijn reactie. Ik vol tot 8000 tpm
(gechipt) en door naar ze 2, komt ie me weer geruisloos voorbij vliegen.
Toen kwam ik tot de comclusie dat het een AMG was
(e-klasse) met een 5.5 v8 in t vooronder. Dat werd
bij het volgende stoplicht ook bevestigt door de bestuurder
Hij in 4.7 sec naar de 100 en ik in net iets onder
de 8
tegenop kan. Rij ik vrolijk s'avonds laat naar
huis in utrecht, wordt ik ineens opgeduwd door
een of andere brede mercedes die me later toen
ik naar rechts ging geruisloos voorbij vloog.
Ik bij t stoplicht toch sportief

en een

op leeftijd. Wij voor t stoplicht, w88 op groen licht. Stoplicht groen, ik ff gelachen want hij was
wat traag met zijn reactie. Ik vol tot 8000 tpm
(gechipt) en door naar ze 2, komt ie me weer geruisloos voorbij vliegen.
Toen kwam ik tot de comclusie dat het een AMG was
(e-klasse) met een 5.5 v8 in t vooronder. Dat werd
bij het volgende stoplicht ook bevestigt door de bestuurder

Hij in 4.7 sec naar de 100 en ik in net iets onder
de 8

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
He, Wesley bij welke Renault dealer werk jij dan hier in de buurt.
AMG moet met een goede getunede GT goed te doen zijn.
Vanavond met de Beemer van met maatje Dennis het leven van een nieuwe Toyota Corolla zuur gemaakt.
Uiteraart op de rondweg IJsselstein, toen hij achter ons zat hebben we hem nog effe getrakteerd op een mooie drift.
AMG moet met een goede getunede GT goed te doen zijn.
Vanavond met de Beemer van met maatje Dennis het leven van een nieuwe Toyota Corolla zuur gemaakt.
Uiteraart op de rondweg IJsselstein, toen hij achter ons zat hebben we hem nog effe getrakteerd op een mooie drift.

Renault 5 GT Turbo Orange '86 / Clio 1.8 16v Black '92