Bas schreef:Er zijn weinig bedrijven die zo gedegen een administratie bijhouden als leasebedrijven. Daar moet je wel verder mee komen.
Helaas wil dit ook nog niet alles zeggen. Als de bestuurder volhoudt dat hij op die bewuste avond daar niet gereden heeft en bv z'n wagen uitgeleend had aan een collega, ben je nog nergens.
Maar 't wordt idd steeds gekker op de weg. Zo had ik enkele weken geleden ook tweemaal in 1 week last van dit soort idioten die mij nog probeerden in te halen terwijl 1 van de rijstroken afgekruist was. (Er werd volop langs de weg gemaaid.)
Ook bij mij moet je dat niet proberen dus ik blijf met m'n vrachtwagen voor 'm rijden. De eerste keer bleken er wat opgeschoten jongeren in (helaas) een Reno te zitten, die me al wild handgebarend duidelijk probeerden te maken dat ze niet zo blij waren met me.
De tweede keer bleken er van die smerige Frambozen in een afgetrapte Mercedes achter me te zitten. Zij probeerden mij zelfs nog via de vluchtstrook in te halen.

De werkzaamheden waren voorbij, zij komen langszij, gaan voor me rijden en gaan diverse malen boven op de rem staan. Ze hadden 't geluk dat de voorkant van m'n Iveco niets kan hebben, maar anders had ik ze finaal aan gort gereden.