Bmw rijder slaat mijn ruit in!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hierin kunnen allerhande zaken gerelateerd aan Renault worden geplaatst, die niet elders thuishoren
djtheo

t is mij ook een keer gebeurt. vier mannen in een merc. met een instelling van wij mogen alles en de rest moet rustig aan de kant blijven. ik reed toen van leeuwarden naar woensdrecht dus was een flink stukkie rijden. ik hallde wat autos in, en er zat een merc op me achterbumper... daar heb ik echt gloeiende hekel aan... BUMPERKLEVERS dus ik flink in de ankers... in eerste instantie gebeurde er niks... ze remden af hielden afstand... maar haalden me toen in. en toen begon de ellende.. remmen... ik inhalen... zij gas mij weer inhalen afsnijden en dergelijke dit herhaalde een aantal keren. totdat ik mijn middelvinger aan hun showde... :foto: hier waren ze niet van gediend ik kreeg echt vanalles op me auto gegooid... blikjes flesjes cdhoesjes... dus ik inhalen over vluchtstrook en gas.. k had toen een fiat tempra ging niet loeihard dus ze waren al snel achter me... heb ze zo lang mogelijk achter me gehouden maar toen kwamen ze weer om me heen... ze probeerden me te stoppen wat als gevolg had dat ik de berm in schoot... :X ik kon de wagen netjes op de weg houden en heb mijn lichten uitgedaan ben toen naar ze toe gereden zij stonden te wachten op de vluchtstrook en toen ik bijna bij ze was heb ik mijn groot licht aan gedaan ze schrokken zich kapot want ze hadden me niet zien aankomen... ik ben ze uit eindelijk kwijt geraakt... ik kwam op een afrit aan en reed op de linker baan... ben op het laatste moment naar rechts gegaan... en zo de afrit ingeslagen...
rust... dacht ik tien km verderop zaten ze alweer achter me... maar toen kreeg ik hulp uit onverwachte hoek... er waren mensen die het gezien hadden en gebeld hadden met de cops... die hebben eerst die gozers aangehouden. later ben ik stop gezet... om mijn verhaal te doen... resultaat van dit verhaal een flink beschadigde auto maar wel vergoed gekregen... conclusie je kunt het beste rustig doen en net doen of je ze niet ziet want anders kan het zo zijn dat je flinke problemen krijgt...
djtheo

t is mij ook een keer gebeurt. vier mannen in een merc. met een instelling van wij mogen alles en de rest moet rustig aan de kant blijven. ik reed toen van leeuwarden naar woensdrecht dus was een flink stukkie rijden. ik hallde wat autos in, en er zat een merc op me achterbumper... daar heb ik echt gloeiende hekel aan... BUMPERKLEVERS dus ik flink in de ankers... in eerste instantie gebeurde er niks... ze remden af hielden afstand... maar haalden me toen in. en toen begon de ellende.. remmen... ik inhalen... zij gas mij weer inhalen afsnijden en dergelijke dit herhaalde een aantal keren. totdat ik mijn middelvinger aan hun showde... :foto: hier waren ze niet van gediend ik kreeg echt vanalles op me auto gegooid... blikjes flesjes cdhoesjes... dus ik inhalen over vluchtstrook en gas.. k had toen een fiat tempra ging niet loeihard dus ze waren al snel achter me... heb ze zo lang mogelijk achter me gehouden maar toen kwamen ze weer om me heen... ze probeerden me te stoppen wat als gevolg had dat ik de berm in schoot... :X ik kon de wagen netjes op de weg houden en heb mijn lichten uitgedaan ben toen naar ze toe gereden zij stonden te wachten op de vluchtstrook en toen ik bijna bij ze was heb ik mijn groot licht aan gedaan ze schrokken zich kapot want ze hadden me niet zien aankomen... ik ben ze uit eindelijk kwijt geraakt... ik kwam op een afrit aan en reed op de linker baan... ben op het laatste moment naar rechts gegaan... en zo de afrit ingeslagen...
rust... dacht ik tien km verderop zaten ze alweer achter me... maar toen kreeg ik hulp uit onverwachte hoek... er waren mensen die het gezien hadden en gebeld hadden met de cops... die hebben eerst die gozers aangehouden. later ben ik stop gezet... om mijn verhaal te doen... resultaat van dit verhaal een flink beschadigde auto maar wel vergoed gekregen... conclusie je kunt het beste rustig doen en net doen of je ze niet ziet want anders kan het zo zijn dat je flinke problemen krijgt...
Maus

Bas schreef:Er zijn weinig bedrijven die zo gedegen een administratie bijhouden als leasebedrijven. Daar moet je wel verder mee komen.
Helaas wil dit ook nog niet alles zeggen. Als de bestuurder volhoudt dat hij op die bewuste avond daar niet gereden heeft en bv z'n wagen uitgeleend had aan een collega, ben je nog nergens. :(

Maar 't wordt idd steeds gekker op de weg. Zo had ik enkele weken geleden ook tweemaal in 1 week last van dit soort idioten die mij nog probeerden in te halen terwijl 1 van de rijstroken afgekruist was. (Er werd volop langs de weg gemaaid.)
Ook bij mij moet je dat niet proberen dus ik blijf met m'n vrachtwagen voor 'm rijden. De eerste keer bleken er wat opgeschoten jongeren in (helaas) een Reno te zitten, die me al wild handgebarend duidelijk probeerden te maken dat ze niet zo blij waren met me.
De tweede keer bleken er van die smerige Frambozen in een afgetrapte Mercedes achter me te zitten. Zij probeerden mij zelfs nog via de vluchtstrook in te halen. :gun: De werkzaamheden waren voorbij, zij komen langszij, gaan voor me rijden en gaan diverse malen boven op de rem staan. Ze hadden 't geluk dat de voorkant van m'n Iveco niets kan hebben, maar anders had ik ze finaal aan gort gereden. :evil:
rasit..

Maus schreef:
Helaas wil dit ook nog niet alles zeggen. Als de bestuurder volhoudt dat hij op die bewuste avond daar niet gereden heeft en bv z'n wagen uitgeleend had aan een collega, ben je nog nergens. :(
Als er getuigen zijn die beweren dat die auto daar is geweest kan de bestuurder moeilijk alles ontkennen en eventueel afschuiven op een collega.. Daar heeft die collega geen zin in denk ik. :)
Laatst gewijzigd door rasit.. op di 7 sep 2004 19:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Maik (WOOFER)
Über-Spammer

Ja precies rasit.

Als het een beetje meezit moet alles goed aflopen.
djtheo

Maik (WOOFER) schreef:Ja precies rasit.

Als het een beetje meezit moet alles goed aflopen.
diegene kan wel zeggend dat het een collega van hem was dan moet die collega er maar bij komen en dan komt de aap wel uit de mauw :worship:
Riël
Über-Spammer

mouw
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Marko

Bart V schreef:fok, wat een zieke gasten rijden er rond. Was er niet nog iemand hier laatst met zo'n verhaal??? Echt bizzar :@
Je weet mijn verhaal bart met die gek die op me moterkap stond te dansen...ook zo bizar
ChrisClio16V

Als je richting Gouda wilde had dat niet eens gekund.
A16 afgesloten wegens asfalteren

De A16 (Breda-Rotterdam) wordt in het weekeinde van 3 tot 6 september tussen de knooppunten Zonzeel en Klaverpolder in de richting Rotterdam afgesloten wegens asfalteringswerkzaamheden.
Het aanbrengen van een nieuwe toplaag begint op vrijdagavond negen uur. Maandagochtend om zes uur gaat de weg weer open.

Daarom moest je waarschijnlijk naar links en de A16 op richting Antwerpen. Dat moet toch een mooie omweg geworden zijn via A58, A29 en A17. Anyhow, ik hoop dat ze die ******lijers te pakken krijgen. Waar mensen zich al niet druk om kunnen maken....

PS ik probeer je geloofwaardigheid niet onderuit te halen ofzo hoor, dit schoot me gewoon te binnen omdat ik er zelf met taxi rijden last van heb gehad.
Droes

al nieuws pttm?
Remi

Wat een graftakken! Ik zou ze poging tot doodslag aan de broek hangen. Alles eruit halen wat erin zit.
*Stephan_RSI*

Damn wat een diep trieste kerels, echt ziek dit.
Succes met schade van je auto en verdere afloop van die kl**tzakken.

Grts Stephan

Ps. RTC knokploeg?? Animo voor? :wink: :D
Marc01
Contacteer:

Remi schreef:Wat een graftakken! Ik zou ze poging tot doodslag aan de broek hangen. Alles eruit halen wat erin zit.
Dat moet de OvJ helaas beslissen, maar zou zeker aangifte doen van poging tot doodslag, beter nog, poging tot moord, kan de OvJ altijd nog zien wat ie wil...
R5 GT Turbo
Remi

Marc01 schreef:
Remi schreef:Wat een graftakken! Ik zou ze poging tot doodslag aan de broek hangen. Alles eruit halen wat erin zit.
Dat moet de OvJ helaas beslissen, maar zou zeker aangifte doen van poging tot doodslag, beter nog, poging tot moord, kan de OvJ altijd nog zien wat ie wil...
Ik zou in elk geval het onderste uit de kan halen.
Remi

*Stephan_RSI* schreef: Ps. RTC knokploeg?? Animo voor? :wink: :D
I'm in Stefan :wink:

Nu alleen nog een paar snelle zwarte auto's vinden :gun:
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Remi schreef:

Een BMW of zo 8) 8)
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

Droes schreef:al nieuws pttm?
Heb een top agent!!!!! die met de zaak bezig is, heeft mijn prive gegevens vervangen door een door mij verstrekt postbus nummer. WIL ECHT GEEN ENKEL RISICO LOPEN.

Er stond ook al iemand van justie op de vmail.
Hessel
Über-Spammer
Car: renault 5gt turbo
Contacteer:

*Stephan_RSI* schreef:Damn wat een diep trieste kerels, echt ziek dit.

Grts Stephan

Ik zit zelf meer te denken aan een stalk ploeg of een ziek ploeg of een achtervolg ploeg of een irriteer ploeg of een knuffel ploeg in super snelle renaults

Nee even zonder gekheid, aan de ene kant lijkt t me wel wat maar schiet je er wat mee op????

Nee .......toch........
Roy
Moderator

Geweld met geweld bestrijden werkt perfect.
Kijk naar Rusland :wink:

Succes met je verdere afhandeling. (Y)
5 GT Turbo '88 GT5
Calle

pttm schreef:
*Stephan_RSI* schreef:Damn wat een diep trieste kerels, echt ziek dit.

Grts Stephan

Ik zit zelf meer te denken aan een stalk ploeg of een ziek ploeg of een achtervolg ploeg of een irriteer ploeg of een knuffel ploeg in super snelle renaults

Nee even zonder gekheid, aan de ene kant lijkt t me wel wat maar schiet je er wat mee op????

Nee .......toch........
Doe maar een relax ploeg, pass de dutchie... :smoke: :D
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Remi schreef:

ik heb altijd een "vriend"
in de auto altijd handig :wink:
voor zulk volk

Ps. RTC knokploeg?? Animo voor? TUURLIJK :D

Renault-Terror-Corps strikes back (Y)
Thierry

Nog een leuke oplossing klik

:lol: :lol:
Calle

Thierry schreef:Nog een leuke oplossing klik

Brilliant!! :lol: :lol: :lol: Waar haal je die?
Riël
Über-Spammer

Bel Steven es, die pas wel in de kofferbak 8)
Renault 5 GT Turbo ... "What's yours called?"
Progress:[|||||||||||||||||............]
Gabri van der Veen
Über-Spammer

misschien heeft de apenheul nog wel 1 over :lol: , wel eerst even africhten denk ik :p
Project 21 16v
Alles past! Zolang je het maar aanpast
Thierry

Calle schreef:

Die had ik een tijdje geleden al eens gezien en ik vond m wel toepasselijk :D
Remi

Thierry schreef:
Calle schreef:

Die had ik een tijdje geleden al eens gezien en ik vond m wel toepasselijk :D
Die is wel geinig ja.

(Storm waarom heb je trouwens je naam veranderd?)
Remi

Frits schreef:
Remi schreef:

Een BMW of zo 8) 8)
Allemaal Renault Méganes Coupé-Cabriolets, zwarte natuurlijk, geblindeerd dakraam :wink:, al moeten die dan wel even bij AC Schnitzer langs, die weten er vast wel raad mee :smoke:

5.7l Corvette blok lijkt me ook wel gaaf :D
Remi

Maar weer ff ontopic:

Zover ik het begrijp gaat het dus wel weer goed komen pttm?
Droes

[off topic
die is goed :lol:
Storm heeft zen naam verandert omdat dit gevraagd werd door de moderaters hier, is gemakkelijker ivm contributie. off topic]
Foeke

le mouton noir (sandy) schreef:
Remi schreef:

voor zulk volk

OKE moet maar weer, btw heb ook een zwarte auto :D :D
<-------So you know don't mess with a Reno------->
R(ay)Si

Riël schreef:Bel Steven es, die pas wel in de kofferbak 8)
:worship: :lol:
Alleen nog maar VW!
Steven
Car: M536

Zow nu kop de aap uit de mo.. eh... kofferbak :D

Pas jij maar op brillemans, straks krijg je nog teveel Noten op je zang.
Krijg je nog wel >-)
le mouton noir (sandy)
Contacteer:

Foeke schreef:
le mouton noir (sandy) schreef:
Remi schreef:

voor zulk volk

OKE moet maar weer, btw heb ook een zwarte auto :D :D
overbodig misschien,maar ik ook :wink:
Thierry

Droes schreef:[off topic
die is goed :lol:
Storm heeft zen naam verandert omdat dit gevraagd werd door de moderaters hier, is gemakkelijker ivm contributie. off topic]
Precies, en het is ook wel makkelijk voor op de meetings he :)
Plaats reactie