Hey,
Ik heb mijn clio nu sinds februari dit jaar en heb er inmiddels al ruim 14.000 km mee gereden. Er staat aan op de zijkant van mijn dashbord dat ik bij 15.000 km een controlle beurt

moet doen (a 35,-).
Aangezien ik niet helemaal gelukkig was met mijn dealer, heb ik een andere dealer opgebeld om een afspraak te maken voor die controlle beurt. Zegt die: controlle beurt??? Dat hoeft helemaal niet, vooral als je zoveel rijdt

..... Ik wist dus niet wat ik moest doen, heb ik even in het onderhouds boekje gekeken omdat ik geen risico wil lopen met mijn garantie, maar daar is dus ook niks over een controlle beurt te vinden.... Ik toch het zekere voor het onzekere genomen en nog een aantal dealers opgebeld, maar die zeiden allemaal dat ik wel even moest langs komen, zodat ze de auto even konden controleren (voor 35 euro dus). Heb ik uiteindelijk toch ook maar even naar Renault nederland gebeld, maar wisten dus helemaal niks van een controlle beurt en zeiden dat ik echt pas bij 30.000 km voor het eerst naar de dealer moet.
Wat zouden jullie doen??