En WIE kan me aan dit spruitstuk helpen??
Als ik de tekst goed begrijp, een speciale uitvoering van de renault 9 / 11.
Zal niet mee vallen. Schijnbaar zijn er een paar geleverd in Canada of Australië lang geleden.
Een vriend van mij heeft met hem gemaild daar over, is niet aan te komen.
Riël schreef:Model VIN Years Volume Engine code System
Renault 5
VF.8220.......... 1986 - 1991 1,4 C7J K-Jetronic
VF.8221.......... 1991 - 1991 1,4 C7K K-Jetronic
Heb ik gelijk als ik denk dat het de c7J motor is waar dit spruitstuk opzit?
Ik zou het niet weten. Maar probeer maar eens meer te weten te komen, en het liefst er achter komen waar je ze kan kopen. Ik zou ook allen maar het inlaat gedeelt willen en het gasklephuis (plenum)hoeft niet eens.
Hier is het antwoord mailtje van die meneer: Hello !
This is my car. The aluminium part comes from R11 "Alliance" & "Alizee", which were exported to California. It is impossible to find it nowadays, so as soon as I learned that I could get this one, I was already on the road to buy it. =)
Me and my friends from TFP Team, are building some injection kit (aluminium plenum, throttle from Clio 172, eprom remapped in fuel and ingnition for stock engine with 16PSI / 1Bar or modded engine/turbo), for people who wants to do this mod. See some pics attached.
See you.
Het is dus van een R11. Als je nog iets ondekt hoor ik het graag.
meestal gebruiken ze een bepaald motor type toch wel in meerdere modellen toch, dus het lijkt mij dat dit spruitstuk toch nog wel op meer autoŽs zit/heeft gezeten
Riël schreef:Model VIN Years Volume Engine code System
Renault 5
VF.8220.......... 1986 - 1991 1,4 C7J K-Jetronic
VF.8221.......... 1991 - 1991 1,4 C7K K-Jetronic
Heb ik gelijk als ik denk dat het de c7J motor is waar dit spruitstuk opzit?
R8220 = r5 turbo. Iemand al een rondgeneusd op de sloop of het spruitstuk van een twingo passend te maken is? Deze waren in eerste instantie iig ook uitgerust met het cleon blok. Zelfde geldt voor de twingo. En anders misschien hele kop overzetten?
Ja, maar die cleonmotor had geen multipoint. Ik heb wel passende spruitstukjes, maar de clue is 'plug'nplay' Dus liever niet zelf gaan lassen. Dit spruitstuk is mooier. Ben amerika aan't platmailen
Hallo, het gaat over spruitstukjes, etsballen. Heb trouwens contact met een amerikaanse sloperij die had er liggen, ben benieuwd, zal wel van 1.7 zijn o.i.d.
Het door u gezochte woord is niet gevonden in het eendelige Van Dale Hedendaags Nederlands. Dit kan komen doordat het er niet in staat, bijvoorbeeld omdat het te nieuw is, of omdat het niet voldoet aan de opnamecriteria. Maar ook is mogelijk dat de spelling niet correct is.
heeft iemand een vertaling van wat hier allemaal beschreven staat in het nederlands of engels, ik spreek dus echt maar 2 of 3 woorden frans.of weet iemand hoe dit even snel te vertalen is naar nederlands of engels