nadat ik zo slim ben geweest om mijn gtt voor de deur te laten verrotten heb ik een ander carro gekocht.
afgelopen 2 dagen ben ik bezig geweest met het motorblok over te zetten en dit is allemaal goed gegaan.
alleen bleek er ineens een GAT in de benzine tank te zitten!!
auto gezien vanaf passagierszijde: vlak achter de achterbrugophanging zit de tank, je kan er net je vinger tussen steken. Hier zit een soort van ronde bobbel in de tank, bij mij is deze bobbel open!! Gesneden ofso lijkt het.
Wie kan mij vertellen wat voor bobbel dit is en of er gewoon een dop op kan!!
Ik vind dit echt niet leuk!!! eerst de hele auto opgebouwd en ineens kom je erachter dat de tank lek is, welke debiel maakt er ook een gat in een tank?!
na 2 dagen bezig te zijn geweest heb ik geen zin meer om een hele benzinetank te verwisselen dus wiee heeft goed advies voor mij?
overigens ter info: we hebben van 2 r5gtt de motorblokken gewisseld volgens het subframelos,tillen principe.....heeel leuk uit te voeren op een parkeerplaats in den haag
pleaseeee iemand geef me een goede tip en vertel me dat er een dop bestaat!!
[r5gtt]Help, gat in benzinetank!!
Zo niet ben ik bang dat de tank stuk is.
Probleem heb ik ook gehad. Lek is wel te dichten. Met twee componenten lijm. Heb ik ook gedaan, geen enkel probleem meer 

Mijn motor Honda VTR Firestrom te koop, pm voor details
heb je een foto? of kun je die maken?
En het allerbelangrijkste heb je het plekje al goed bekeken met extra licht?? want daar zit volgens mij ook de spuitmond van de tank. (daar is hij gegoten door ome renault) en daarin zit weer een ander busje gesmolten om alles aftedichten. en volgens mij kun je je vingen in dat busje steken.
En het allerbelangrijkste heb je het plekje al goed bekeken met extra licht?? want daar zit volgens mij ook de spuitmond van de tank. (daar is hij gegoten door ome renault) en daarin zit weer een ander busje gesmolten om alles aftedichten. en volgens mij kun je je vingen in dat busje steken.
-
Dat 'gat'is makkelijk te dichten met 2 componentenlijm 

Hans Brinker storyAbel schreef:heb je een foto? of kun je die maken?

Ja dat met die vinger heeft ie vast ook al uitgeprobeerd 

[img]http://www.johnandjohn.nl/sketches/hansjebrinker.jpg[/img]pierre schreef:Hans Brinker story
Van John and John echt brilliante cartoon!

-
- Car: 5 GT Turbo
- Contacteer:
Dat "gat" heb ik ook gehad. (die in mn benz.tank dus! voor de duidelijkheid.
)
Zit inderdaad zo'n gietmond van Ome Reno aan de zijkant.
Twee componentenlijm helpt.
Maar volgens mij is de enige definitieve oplossing vervangen.
En dat is best te doen. (met wat gekloot...
)
Succes, krijn.

Zit inderdaad zo'n gietmond van Ome Reno aan de zijkant.
Twee componentenlijm helpt.
Maar volgens mij is de enige definitieve oplossing vervangen.
En dat is best te doen. (met wat gekloot...

Succes, krijn.