Ronnie's GT Turbo phase2 project.
-
- Car: Alpine/5gtt/16v
- Contacteer:
Ron,gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst,heb hem al meogen bewonderen afgelopen zaterdag,ziet er goed uit en rijdt ook goed 
renault 5 gt turbo bleu sport/renault clio 1.8 16v
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
renault Alpine V6 GT Turbo/renault clio williams
Tja, en als je ziet hoe die opknapt...., dat kan je wel aan Ron overlaten.....
Vanmiddag heeft ie (even) de neus gepolijst....., echt behoorlijk netjes..., gewoon mooi rood...
Ik weet zeker dat er binnekort weer een heel net 5 je een nieuw leven gaat krijgen....!

Vanmiddag heeft ie (even) de neus gepolijst....., echt behoorlijk netjes..., gewoon mooi rood...

Ik weet zeker dat er binnekort weer een heel net 5 je een nieuw leven gaat krijgen....!
Volgens mij zie ik onderaan een open luchtfilter (dat groene stuk)pierre schreef:ik zie geen luchtfilterhuis ?
R5 GT Turbo
-
Hey Pierre als je goed kijkt zie je een openluchtfilter van Green zitten onder die twee slangen die vanaf de intercooler komen.
Of praat ik nu poep.
Greetz.
Robert-Jan
Of praat ik nu poep.
Greetz.
Robert-Jan
VLK Groep
-
veel plezier met je nieuwe aanwinst 

een clio is net als je vriendin, je gaat er steeds meer van houden (en ze kosten ook genoeg)
Idd ongeloofeloos, een GTT met weinig tot geen roest...Chris schreef:De GT staat nu zonder skirts en interieur in de schuur.. Nagenoeg GEEN roest, ongeloofelijk..

De wonderen zijn de wereld nog niet uit...

1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
valt wel mee hoor, ik ken er wel een aantal die weinig tot geen roest hebben...
Immer wieder die verdammte Holländer
die staan naast de GT's met de eerste startmotor zeker...
nope, ronnie b 

weinig roest kan, hangt af van het gebruik, 's winters stallen en met mooi weer rijden.-Ray- schreef:die staan naast de GT's met de eerste startmotor zeker...
ik heb nog de originele benzine in de tank bij aflevering erin gedaan.

-
- Erelid - RvT
- Car: R5 Gt Turbo Phase 1
restaureren dat is de oplossing.Chris schreef:Pierre, tectylbehandeling, thats the word.
[img]http://d2k.dezeserver.nl/Tino/Project/borbetlinks.jpg[/img]

.:: TurboPowerr ::.
schoonheid in zijn simpelste vorm 

-
- Contacteer:

Echt... als ik later groot en sterk ben..

Megane Coupe '99 ph2[img]http://images.spritmonitor.de/342311_5.png[/img]
Ze zijn wel te vinden met weinig roest. Je moet alleen goed zoeken en een beetje mazzel hebben. Ik had ook geluk met mijn gtt alleen hebben we alles uit voorzorg vervangenJacco Twingi schreef:
Idd ongeloofeloos, een GTT met weinig tot geen roest...![]()
De wonderen zijn de wereld nog niet uit...
There will be plenty of time to rest when your dead
mijn auto heeft bij aflevering in 1987 een tuff-kote dinol 2-laags behandeling gekregen.Chris schreef:Pierre, tectylbehandeling, thats the word.
de roest begon al binnen 1 jaar.
het staal wat renault gebruikte is laagwaardig, dus alleen een gunstig gebruik van de auto kan roestvrijheid garanderen.
tectyleren, afsoppen, afzemen of voor de open haard iedere avond helpt niet zoveel, denk ik, heb ik trouwens ook gedaan.
heb nu een strippenkaart bij de spuiterij.
Zo langzamerhand kan het opbouwen weer beginnen. De 5 is helemaal gepolijst en ziet er bijna als nieuw uit.
Een dezer dagen gaat waarschijnlijk wel het blok eruit om de motorsteunen te vervangen en nog wat kleine dingetjes.
Een dezer dagen gaat waarschijnlijk wel het blok eruit om de motorsteunen te vervangen en nog wat kleine dingetjes.
5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP
Nou ehhh, dr mag wel is eff doorgewerkt worden aan dat "ouwe gebakkie" Ron.....
Dat ding staat maar in de schuur, en schiet nie echt op..., of moet je wachten op Tjabel.....
Als je hulp nodig hebt mag je altijd bellen he.....

Dat ding staat maar in de schuur, en schiet nie echt op..., of moet je wachten op Tjabel.....

-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Koffie,thee,limonade,enz aha als catering bedoel jeIvo8hoven schreef:

nee hij bedoeld of je nog 2 linker handen kunt gebruiken en dan na 5 minuten alles onder smeren met bloedjochem de haas schreef:Koffie,thee,limonade,enz aha als catering bedoel jeIvo8hoven schreef:

GT Turbo under construction..
koop een paar jampotglazen.......pierre schreef:ik zie geen luchtfilterhuis ?

GT Turbo under construction..
koop een paar extra jampotglazen dan komt het wel goed met jou....jappe schreef:koop een paar jampotglazen.......pierre schreef:ik zie geen luchtfilterhuis ?

5 GT Turbo Phase II''Bleak pearl'',Peugeot 305 GTX 105 HP