Clio 1.4 RT 1992

Hier kunnen problemen en technieken besproken worden.
Plaats reactie
Expjah

Beste heren,

Ik heb van een oude(2maanden) auto nog 4speakers liggen die ik graag in mijn clio zou willen hebben 2x13cm JBL & 2x17.5 panasonics maar nu zit ik te denken waar ik de voorspeakers kan plaatsen, ik heb geen zin om mijn deur te gaan veranderen om in mijn deur speakers te plaatsen.. kan het misschien in het dashboard? waar de normale speakers ook in zitten?..

Weet iemand de afmetingen van die speakers in het dashboard? of iemand anders een goed idee?

Als het kan wil ik gewoon die gaten in het dashboard gebruiken, is dat mogelijk? als er maar 7cm boxjes in passen is het ook wel goed..

Bvd Roy
Marcel B.

De standaard afmetingen in het dashboard zijn 10 cm, groter gaat je niet lukken helaas, in de deur kan 13 of 16.5, ligt eraan :)
Don't walk the grass... smoke it
Expjah

Marcel B. schreef:De standaard afmetingen in het dashboard zijn 10 cm, groter gaat je niet lukken helaas, in de deur kan 13 of 16.5, ligt eraan :)
Dat hoeft ook helemaal niet, 10cm vind ik wel genoeg voor in(gewoon jbl ofzo) dan zet ik de achter boxen wel harder.. is het makkelijk in te bouwen??
Marcel B.

Jahoor, zelfs ik kan het :)

Met een torx schroevendraaier de ventilator/speakerkappen van je dash afschroeven en dan kan je er zo bij :)
Don't walk the grass... smoke it
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Hou er wel rekening mee dat als je je speakers achter harder zet dan voor, dat het dan (in mijn ogen) voor geen meter meer klinkt. Je kunt beter alleen voor een goeie composet monteren met een leuke subwoofer, dan dat je er ovalen inhangt aan de achterkant.
Strijder

precies,
ik heb ook 10 cm boxjes voorin op de standaard plek zitten van pioneer (kleinste met meeste bass erin van pioneer)

http://www.pioneer.nl/nl/product_detail ... _id=25-132
Gerald
Über-Spammer
Car: 2x twingo2 +5GTT
Contacteer:

Merijn schreef:Hou er wel rekening mee dat als je je speakers achter harder zet dan voor, dat het dan (in mijn ogen) voor geen meter meer klinkt. Je kunt beter alleen voor een goeie composet monteren met een leuke subwoofer, dan dat je er ovalen inhangt aan de achterkant.
Ik loop toch niet te klagen merijn. En dat ook met 10 cm. voor en ovalen achter. Een goeie radio is dan natuurlijk wel een must.

GR.Frits
Merijn
Über-Spammer
Car: 5 GT Turbo

Ik zeg al... Persoonlijk zou ik voor een andere setup gaan. Muziek dat van achteren komt klinkt gewoon niet lekker. :)
Haas
Car: Megane RS

Merijn schreef:Ik zeg al... Persoonlijk zou ik voor een andere setup gaan. Muziek dat van achteren komt klinkt gewoon niet lekker. :)
true that!
Mrtn
Car: R5GTT

net of je met je rug naar een concert zit :lol:
Mrtn = Maarten
Plaats reactie