hoi people,ikheb me vandaag een 11Turbo bij aan geschaft,bj 87,kleur wit.km 161000
foto's zie link http://users.pandora.be/gordini/R11%20Turbo%20II/
wat er mee doen??
alles in orde zetten voor apk.
kan ik projekt maxi(kitcar) turbo voort afmaken.
dan deze helemaal afbreken en opbouwen in nieuwstaat
greets gille
Laatst gewijzigd door gille op ma 27 sep 2004 16:16, 8 keer totaal gewijzigd.
ff update,heb wat nieuwigheden gevonden,
de koelslangen zijnwat porieus,dus dat word hier en daar vernieuwen.
banden profiel perfekt,maat 185/65/R14
er komen wel schoepenvelgen op(clio 16v)
aja..............voor de ongelovigen er is daadwerkelijk een dinitrol behandeling ondergaan,wel in 1990 maar who care's.
wat heb ik nog nodig::::: schoepenvelgen (clio 16v)
linkerkoplamp,witte mistlampen,sportuitlaat(wie weet wat of heeft wat????)
greets
omdat ik een pracht exemplaat van een 21Turbo ga kopen,komt deze te koop
dus mensen hij staat TE KOOP
bj 87 carroserie redelijk hard,motor en turbo perfekt,originele wielen met goede banden,openbdak elektrische ramen
wat aandacht nodig heeft is een linkerkoplamp,en de uitlaat rammelt,is wel nieuwe buis,maar slecht vastgezet(vorige eigenaar),heb ff geen brug of put ter beschikbaar.
vraagprijs 1100euro.
groetjes gille
Dit doet me aan Marco en Patrick uit Limburg denken, is alweer een flinke tijd geleden, maar die zijn ook flink aan het schuiven geweest met hun 5-jes , zal wel wel met de lucht in het zuiden te maken hebben .
dus ........... moet ik niet meer zoeken naar een 11 turbo voorbumper, maar terug naar een 21 turbo voorbumper, maar misschien niet zo laag
Voor mij geen probleem, als je je tuinmeubelen maar komt halen deze week
bruno @af schreef:dus ........... moet ik niet meer zoeken naar een 11 turbo voorbumper, maar terug naar een 21 turbo voorbumper, maar misschien niet zo laag
Voor mij geen probleem, als je je tuinmeubelen maar komt halen deze week
yep andere bumper mag,als ie maar dezelfde laagte komt als de standaard.en die tuinmeubelen,kom ik deze week oppikken