[Clio RS] (P@t)
Die witte velgen zijn zeker vet! 

-
- Moderator
- Car: Megane
weet iemand of je ook een armsteun voor in de clio hebt?
-
Vette auto
, veel plezier ermee!!

One clio to rule them all
P@TB@D schreef:zo vandaag chris blij gemaakt, heb namelijk dikke letters en voor en achter rtc houder gemonteerd![]()
meteen effe witten knippers besteld.
Chris schreef:
Als je toch geld gaat uitgeven, bestel dan eerst die dikke platen!

-
- Moderator
scherp bramBram schreef:P@TB@D schreef:zo vandaag chris blij gemaakt, heb namelijk dikke letters en voor en achter rtc houder gemonteerd![]()
meteen effe witten knippers besteld.Chris schreef:
Als je toch geld gaat uitgeven, bestel dan eerst die dikke platen!

maar er is dus niemand met een armsteun in een clio?
lijkt mij wel chill

het is zeker chill rijden WANT ik heb er 1P@TB@D schreef:scherp bramBram schreef:P@TB@D schreef:zo vandaag chris blij gemaakt, heb namelijk dikke letters en voor en achter rtc houder gemonteerd![]()
Als je toch geld gaat uitgeven, bestel dan eerst die dikke platen!en heb ook al witte knippers besteld alleen nog niet binne
![]()
lijkt mij wel chill

zal zo wel een

-
- Moderator
ja een foto zou beter zijn. heb jij hem gewoon bij reno besteld? of komt ie uit een ander type?
nee ik heb hem bij carros besteld en hij is d8 ik tevens leverancier voor onder andere Renault, en heb er d8 ik 150,-voor betaaldP@TB@D schreef:ja een foto zou beter zijn. heb jij hem gewoon bij reno besteld? of komt ie uit een ander type?
de dealer heeft ze ook zover ik weet
er is ook een topic over alleen zijn de

http://www.renault-tuning.com/viewtopic ... 70#1426170
-
- Moderator
maail maarMarco V schreef:krijg de foto's niet online
kl@#$te upload site,
kan ze wel naar je mailen en dat jij ze online zet

-
- Moderator
zo dat ziet er nice uit zeg
maar ik ga dan wel voor de versie met leer denk
is wel 180 euro of zo hehe. maar gaat eerst is bij reno informeren

maar ik ga dan wel voor de versie met leer denk

als je leer hebt zou ik wel voor de leer versie gaanP@TB@D schreef:zo dat ziet er nice uit zeg![]()
maar ik ga dan wel voor de versie met leer denkis wel 180 euro of zo hehe. maar gaat eerst is bij reno informeren
en zou de reno niet duurder zijn?
-
- Moderator
ik heb idd leer dus vandaar. maar of ut bij reno duurder is weet ik niet want mijn pa werkt er en misschien met de korting die ik krijg is ut waarschijnlijker goedkoperMarco V schreef:als je leer hebt zou ik wel voor de leer versie gaanP@TB@D schreef:zo dat ziet er nice uit zeg![]()
maar ik ga dan wel voor de versie met leer denkis wel 180 euro of zo hehe. maar gaat eerst is bij reno informeren

ik hoor ut wel als je er 1 hebP@TB@D schreef:ik heb idd leer dus vandaar. maar of ut bij reno duurder is weet ik niet want mijn pa werkt er en misschien met de korting die ik krijg is ut waarschijnlijker goedkoperMarco V schreef:als je leer hebt zou ik wel voor de leer versie gaanP@TB@D schreef:zo dat ziet er nice uit zeg![]()
pat 40% korting jongen! dat weet je toch!heheP@TB@D schreef:ik heb idd leer dus vandaar. maar of ut bij reno duurder is weet ik niet want mijn pa werkt er en misschien met de korting die ik krijg is ut waarschijnlijker goedkoperMarco V schreef:als je leer hebt zou ik wel voor de leer versie gaanP@TB@D schreef:zo dat ziet er nice uit zeg![]()

40% korting???jef schreef:P@TB@D schreef:ik heb idd leer dus vandaar. maar of ut bij reno duurder is weet ik niet want mijn pa werkt er en misschien met de korting die ik krijg is ut waarschijnlijker goedkoperMarco V schreef:als je leer hebt zou ik wel voor de leer versie gaanP@TB@D schreef:zo dat ziet er nice uit zeg![]()
pat 40% korting jongen! dat weet je toch!hehe
nou dan zou ik niet twijfelen, gelijk halen dat ding en inbouwen

Goedesmorgens.. *Hips*P@TB@D schreef:scherp bramBram schreef:P@TB@D schreef:zo vandaag chris blij gemaakt, heb namelijk dikke letters en voor en achter rtc houder gemonteerd![]()
Als je toch geld gaat uitgeven, bestel dan eerst die dikke platen!en heb ook al witte knippers besteld alleen nog niet binne
![]()
lijkt mij wel chill

Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Moderator
zo nu heb ik ook voor 17 eurie's 2 witte knippers
en voor een 6pack amstel een laguna en een crx lip
weet nog niet wat ik er mee ga doen op mijn voor of achter bumper we zien wel

en voor een 6pack amstel een laguna en een crx lip
weet nog niet wat ik er mee ga doen op mijn voor of achter bumper we zien wel

-
- Moderator
weet iemand hoe duur een verlagings setje is voor mijn clio??
dus zeg maar alleen veren
Euhm, welk merk heeft je voorkeur? Je kunt bijv. kijken op http://www.stroevemotorsport.nl of http://www.improve-tuning.nlP@TB@D schreef:weet iemand hoe duur een verlagings setje is voor mijn clio??
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Mijn Apex veren kostten me een jaar geleden 120,-P@TB@D schreef:weet iemand hoe duur een verlagings setje is voor mijn clio??
Dat set heb ik nu te koop. Ze passen op alle Clio II's, maar of daar ook de RS bij hoort weet ik niet helemaal zeker. Mag je natuurlijk geheel vrijblijvend proberen.

Edit: klik
5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
"Diesel: the ultimate thrill killer" (J. Clarkson, 2008)
-
- Moderator
ik moet er vier hebben, ik zou bijna denken dat ze niet passen aanegezien alles anders is voor de clio rs.
weet iemand of deze passen???
weet iemand of deze passen???
-
- Moderator
moet ik uit die lijst concluderen dat ut gewoon moet passen??::
http://www.stroevemotorsport.nl/product ... l/apex.htm
RENAULT Clio all, excl. Dsl, 1.6-16V ,2.0 Sport and V6 98> 150-4050 40 mm 95,00 Coil spring rear axle
RENAULT Clio 2.0 Sport 99> 150-4051 40 mm 109,00
RENAULT Clio all, excl. Dsl, 1.6-16V ,2.0 Sport and V6 98> 150-4050 40 mm 95,00 Coil spring rear axle
-
- Car: Renault Clio III RS
Bij autosportcompany verkopen ze deze. Ik dacht dat dit merwede veren waren.
http://www.autosportcompany.nl/viewdeta ... &afdid=607
http://www.autosportcompany.nl/viewdeta ... &afdid=607
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Op mijn voorveren staat 150-40501 en op de achterveren 150-40502. Dat zou dus de bovenste set moeten zijn.P@TB@D schreef:moet ik uit die lijst concluderen dat ut gewoon moet passen??::

5 Baccara 2.0 - 21 2 Litres Turbo - Laguna Grandtour 3.0 V6 24V Initiale - Clio RS
-
- Über-Spammer
- Contacteer:
Deze zouden o.a. niet voor een 1.6 16v moeten zijn. Maar daar heb ik ze wel opgehad. Lijstje lijkt me niet heel betrouwbaar....
Deze zouden o.a. niet voor een 1.6 16v moeten zijn. Maar daar heb ik ze wel opgehad. Lijstje lijkt me niet heel betrouwbaar....
-
- Moderator
we proberen ut gewoon en mochten ze niet passen dan weten we dat ook weer en dan krijg je ze gewoon weer trug