Auto verkopen zonder kenteken
VRAAG: als je een auto wilt verkopen zonder kenteken, heb je dan ook een soort van bewijs nodig dat je de auto hebt verkocht? Het lijkt me logisch dat de koper een betalingsbewijs krijgt, maar hoe zit het met de verkoper???
is er nog wel een kenteken van deze auto of is hij oficieel al gesloopt??
of gaat het om een buitenlands auto, wat meer info graag, dan kan ik een zinnig antwoord geven op je vraag
of gaat het om een buitenlands auto, wat meer info graag, dan kan ik een zinnig antwoord geven op je vraag
R5GTT. Drive it like you stole it
De auto heeft geen kenteken. Het is een Duitse auto.paz-maniac schreef:is er nog wel een kenteken van deze auto of is hij oficieel al gesloopt??
Heb je nog meer info nodig?
wanneer de auto op duits kenteken staat heb je met papieren enzo nix te maken volgens mij, als het goed is dan is er in duitsland een uitvoer verklaring afgegeven voor de auto, en zo lang jij geen papieren hebt waarop staat dat de auto op jou naam staat kan je em gewoon door verkopen. dus dan hoef je geen paieren ofzo te regelen, gewoon verkopen, geld ontvangen en klaar
R5GTT. Drive it like you stole it
Bednkt voor je info!paz-maniac schreef:wanneer de auto op duits kenteken staat heb je met papieren enzo nix te maken volgens mij, als het goed is dan is er in duitsland een uitvoer verklaring afgegeven voor de auto, en zo lang jij geen papieren hebt waarop staat dat de auto op jou naam staat kan je em gewoon door verkopen. dus dan hoef je geen paieren ofzo te regelen, gewoon verkopen, geld ontvangen en klaar