Kep vorige week nog op de achterbank van me 5 proberen te slapen, maar geloof mij dan lig je liever in de regen in een tentje.
Bovendien is de tent ook bedoelt om regen tegen te houden anders werkt de tent ook niet

Rob schreef:Maar hopen dat die (nog niet) gele GTT er dan wel is heBram (vospower) schreef:er komt nog een autotje bij het geld is net overgemaakt![]()
![]()
![]()
Ja, heb er wel eff zin in, we komen effies heen en weer rijden met zn 3 en....Chris schreef:Bijdeze meld ik dat Ivo, Ronnie en ik er zaterdagavond zullen zijn, we crossen ff heen en weer, en blijven niet slapen.
Kijk eens in mijn signature voor het gesloten topicDennis VK schreef:WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR heb je die lijst dan?????Ollie schreef:Ik heb de mensen waarvan ik zeker weet dat ze gaan cursief gezet en de maybe's dikgedrukt. Kan dat nog ff gedubbelcheckt worden
En nog iets: Ken mijn auto op het terrein staan? Want dan slaap ik op de bank ipv in een tentje met dit baggerweer.......
Ook geen zin om met iemand mee te rijden? Zou jammer zijn als je niet meeging manpatrick 21TURBO schreef:ik heb geen auto (die rijd)dus ik kan dus ook niet deelnemen aan de toertocht,heel jammer maar ja ik kan geen ijzer met handen maken,breken,buigen e.d.
groet pat.
Komen de speciale mensen weer, moet ik een aparte categorie aanmaken:Chris schreef:Bijdeze meld ik dat Ivo, Ronnie en ik er zaterdagavond zullen zijn, we crossen ff heen en weer, en blijven niet slapen.
aangezien er nog niemand heeft gereageerd heeft op myn oproep en ik dezelfde avond toch naar houseoldskool schreef: ik wil ook wel komen kan alleen de tocht doen en bbqen, en dan weer naar huis.
kan ik nog met iemand meeryden ?
en wat zyn dan de kosten dan?
want die staan er nergens by voor alleen zaterdag.
graag pm
marcel
de harde kern blijft over...zo ist ookOllie schreef:Leuk, al die afmeldingen
aan my ligt het niet heb op tyd aan gegeven dat ik wel WIL komen maar als er niemand zo vriendelyk is om my mee te nemen.Ollie schreef:
Leuk, al die afmeldingen