Zijn er RTCers die hier naartoe willen gaan?Misschien leuk om een topic aan te maken hierover:AUTOMAXX INDOOR GALA:
UNDERGROUND XPERIENCE - GELREDOME ARNHEM
AutoMaxx gaat het terrein van Tiësto en Madonna veroveren! Op 11 december zal het Gelredome in het teken van spectaculaire shows en tuning staan. Het concept in het kort: de grote showarena wordt gebruikt voor twee grote showblokken met veel entertainment op autogebied. Verwacht dus geen statische show, maar driftende auto’s, meterslange vlammen en spetterende demo’s. Tussendoor kun je genieten van onder andere verschillende dj's, juicy babes en een gamezone op de traverse. Op de parking vinden ook nog leuke dingen plaats. Schrijf 11 december dus in je agenda en houdt rekening met een totaal nieuwe show! Binnenkort vind je de allerlaatste nieuwtjes en info op http://www.undergroundxperience.nl.
Je kunt ook met je club een Pitbox reserveren voor je club. Misschien een idee voor de RTC.
Need For Speed Underground event te Arnhem.
Lex schreef:
Renault 5 GT turbo Bleu Sport
-
- Über-Spammer
- Car: 2x twingo2 +5GTT
- Contacteer:
Voor mij is het maar een heel klein stukje. maar dan moet ik natuurlijk niet alleen zijn......
Gr.Frits

Gr.Frits
Project: GTT Blue Sport
De Clio staat er om de hoek geparkeerd, dus waarom niet ?
-
ik woon er 5 km van vandaan dus kom ook
<b\>16V is a beat on a Runway<b>
ook ik ga er proberen te zijn...
-
Moet ik tegen die tijd effe kijken of ik kan, tis jammer dat het op een zaterdag is want dan kan ik meestal niet...
Gr, Frits.
Gr, Frits.
gaat er nog een delegatie naar circuit zolder?
ligt eraan tot hoe laat t duurt, anders rijd ik er vanaf werk ff heen.
-
- Car: Twingo GT
- Contacteer:
klinkt op zich niet verkeerd, en niet zo ver rijden..dus als we gaan dan ga ik wel mee hoor
moet t wel op tijd weten zodat ik vrij kan krijgen van mn werk...

moet t wel op tijd weten zodat ik vrij kan krijgen van mn werk...
Hé ! das in de achtertuin! 

Over die NFSU 2 event in Zolder... Gaan daar eigenlijk nog mensen naartoe, lijkt me wel leuk en is voor mij niet al te ver rijden.
Vraagje over 1/8 mile sprinten, hoe zit dat met deelnemen, kan je je daar voor inschrijven, kost dat geld, komen er dan eerst voorronden? Iemand wat meer info daarover, kwil nl. heel graag m'n 5-je een x testen op de strip
Vraagje over 1/8 mile sprinten, hoe zit dat met deelnemen, kan je je daar voor inschrijven, kost dat geld, komen er dan eerst voorronden? Iemand wat meer info daarover, kwil nl. heel graag m'n 5-je een x testen op de strip

* Renault 5 GTTurbo ph.1 *
-
- Car: megane 2
Van TCZ gaan we ook met een groep.Diddy schreef:Over die NFSU 2 event in Zolder... Gaan daar eigenlijk nog mensen naartoe, lijkt me wel leuk en is voor mij niet al te ver rijden.
-
- Contacteer:
wij hadden ook nog een eigen stand met pitbox op dit event.Lex schreef:Er is ook nog een intro event op het circuit in Zolder Belgie.
Met sprints, slalom en drift series.
Zie de automaxx-site
NFSU event te zolder. hieronder een paar van onze foto's, de rest van de foto's is te vinden op de site.
http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... p?album=38
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220032.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220055.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220051.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220057.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220065.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220074.JPG[/img]
[img]http://www.edf-streetforce.nl/e107_plug ... 220109.JPG[/img]
veel kijkplezier.
Twingo te koop!!!!
was zeker mooi, zeker wel vet
heb ook verschillende gtt's zien sporte

heb ook verschillende gtt's zien sporte

-
- Car: Talisman sedan
- Contacteer:
Ik ben gisteren ook geweest. Veel gave creaties gezien
.
Alleen de 5jes waren met de sprint niet echt op z'n best.....

Alleen de 5jes waren met de sprint niet echt op z'n best.....
Cleaned Style
Projecttopic
Projecttopic
Chris schreef:Lex schreef:Zijn er RTCers die hier naartoe willen gaan?Misschien leuk om een topic aan te maken hierover:AUTOMAXX INDOOR GALA:
UNDERGROUND XPERIENCE - GELREDOME ARNHEM
AutoMaxx gaat het terrein van Tiësto en Madonna veroveren! Op 11 december zal het Gelredome in het teken van spectaculaire shows en tuning staan. Het concept in het kort: de grote showarena wordt gebruikt voor twee grote showblokken met veel entertainment op autogebied. Verwacht dus geen statische show, maar driftende autos, meterslange vlammen en spetterende demos. Tussendoor kun je genieten van onder andere verschillende dj's, juicy babes en een gamezone op de traverse. Op de parking vinden ook nog leuke dingen plaats. Schrijf 11 december dus in je agenda en houdt rekening met een totaal nieuwe show! Binnenkort vind je de allerlaatste nieuwtjes en info op http://www.undergroundxperience.nl.
Je kunt ook met je club een Pitbox reserveren voor je club. Misschien een idee voor de RTC.
Kan je hier nou tientallen getunde auto's bekijken of is het meer een spektakel show. Of is het misschien beide

-
- Contacteer:
Wij zijn ook van de partij...
Wat ik begreep is het van 4 tot 11 show en daarna showen
Wat ik begreep is het van 4 tot 11 show en daarna showen

-
- Contacteer:
Ik heb vandaag kaartjes gekocht alleen snap er geen hol van.
Op internet staat dat het om 16.00 uur begint op het kaartje staat dat het pas om 19.00 en de deuren open om 17.00 uur.
Wat is het nu?
Op internet staat dat het om 16.00 uur begint op het kaartje staat dat het pas om 19.00 en de deuren open om 17.00 uur.
Wat is het nu?
-
16.00 UUR
De deuren van het Gelredome gaan open. Treed binnen in de wereld van The Underground Xperience en neem rustig een kijkje op de promenade of bij de prachtige showcarsdie rondom het stadion opgesteld staan
19.00 UUR
Het spektakel gaat beginnen! Fasten your seatbelts en geniet na de exciting opening met tientallen getunede showcars van de spectaculaire driftdemo van Driftworks. Nadat de rubber je om de oren vliegt krijg je een oorverdovend welkom van Pyromaniac! Daarna laat Russ Swift een Evo alle hoeken van het Gelredome zien Wil je zelf actie ondernemen? Zorg dan dat je uitgekozen wordt om mee te doen aan de Heavy Power Race, dan kun je zelf eens laten zien hoeveel stuurmanskunsten je in huis hebt Na een demonstratie van enkele dikke Skylines uit Engeland krijg je het eerste deel van de officiële Twin Drift Challenge waarin 16 serieuze driftwagens strijden om de eerste plaats.
20.35 UUR
En dan is het tijd voor een adempauze. Maar wees niet getreurd: er is genoeg te zien en te beleven op de promenade! Naast de tal van verkoopstands kun je lekker chillen en genieten van een hapje en drankje. Voor de mensen die wat meer actie willen raden we de Music Areas aan. Hier kun je je uitleven op de muziek of een glimp opvangen van de breakdance battles en dance shows.
21.20 UUR
Maar zorg ervoor dat je op tijd terug op je plaats bent, want ook het tweede deel van het Indoor Gala mag je niet missen! We beginnen meteen met de halve finale van de Twin Drift Challenge, waarin driftmasters als Tom Coronel (Nissan Skyline), Jaap van Lagen (Nissan 350Z), Michel Schaap (Nissan S13), Olaf Commijs (Nissan S13), Paul Vlasblom (M3 touring) en Leon Kaan (M3 GT), allemaal leden van het Sideways Drift Team. En natuurlijk de twee drifters van Driftworks: Phil (Nissan S14) en Julian Smith (Nissan S14). Hierna stroomt de arena helemaal vol met allerlei spectaculaire acts. Let goed op, want je zult niet weten waar je moet kijken. De temperatuur zal stijgen, want Indian Pete komt eens flink vlammen. Ook Russ Swift laat weer een flink staaltje Mini-kunst zien. Dan is het tijd voor de superspannende Twin Drift finale: welke coureur mag zich Twin Drift Master gaan noemen? Het publiek en de jury zullen een hard oordeel vellen Het einde van de show blijft nog even geheim, maar dat ook dit spectaculair gaat worden kun je al wel raden
23.00 UUR
Om 23.00 uur komt het einde in zicht, maar wees niet getreurd! De arena zal vol staan met getunede autos, waar je nog een kijkje kunt nemen. Vergeet niet om je favorieten om een handtekening te vragen: Russ Swift, Pyromaniac, Indian Pete en vele anderen zullen je graag een krabbeltje geven.
Heb jij je tickets al???
Bron: http://www.undergroundxperience.nl/
De deuren van het Gelredome gaan open. Treed binnen in de wereld van The Underground Xperience en neem rustig een kijkje op de promenade of bij de prachtige showcarsdie rondom het stadion opgesteld staan
19.00 UUR
Het spektakel gaat beginnen! Fasten your seatbelts en geniet na de exciting opening met tientallen getunede showcars van de spectaculaire driftdemo van Driftworks. Nadat de rubber je om de oren vliegt krijg je een oorverdovend welkom van Pyromaniac! Daarna laat Russ Swift een Evo alle hoeken van het Gelredome zien Wil je zelf actie ondernemen? Zorg dan dat je uitgekozen wordt om mee te doen aan de Heavy Power Race, dan kun je zelf eens laten zien hoeveel stuurmanskunsten je in huis hebt Na een demonstratie van enkele dikke Skylines uit Engeland krijg je het eerste deel van de officiële Twin Drift Challenge waarin 16 serieuze driftwagens strijden om de eerste plaats.
20.35 UUR
En dan is het tijd voor een adempauze. Maar wees niet getreurd: er is genoeg te zien en te beleven op de promenade! Naast de tal van verkoopstands kun je lekker chillen en genieten van een hapje en drankje. Voor de mensen die wat meer actie willen raden we de Music Areas aan. Hier kun je je uitleven op de muziek of een glimp opvangen van de breakdance battles en dance shows.
21.20 UUR
Maar zorg ervoor dat je op tijd terug op je plaats bent, want ook het tweede deel van het Indoor Gala mag je niet missen! We beginnen meteen met de halve finale van de Twin Drift Challenge, waarin driftmasters als Tom Coronel (Nissan Skyline), Jaap van Lagen (Nissan 350Z), Michel Schaap (Nissan S13), Olaf Commijs (Nissan S13), Paul Vlasblom (M3 touring) en Leon Kaan (M3 GT), allemaal leden van het Sideways Drift Team. En natuurlijk de twee drifters van Driftworks: Phil (Nissan S14) en Julian Smith (Nissan S14). Hierna stroomt de arena helemaal vol met allerlei spectaculaire acts. Let goed op, want je zult niet weten waar je moet kijken. De temperatuur zal stijgen, want Indian Pete komt eens flink vlammen. Ook Russ Swift laat weer een flink staaltje Mini-kunst zien. Dan is het tijd voor de superspannende Twin Drift finale: welke coureur mag zich Twin Drift Master gaan noemen? Het publiek en de jury zullen een hard oordeel vellen Het einde van de show blijft nog even geheim, maar dat ook dit spectaculair gaat worden kun je al wel raden
23.00 UUR
Om 23.00 uur komt het einde in zicht, maar wees niet getreurd! De arena zal vol staan met getunede autos, waar je nog een kijkje kunt nemen. Vergeet niet om je favorieten om een handtekening te vragen: Russ Swift, Pyromaniac, Indian Pete en vele anderen zullen je graag een krabbeltje geven.
Heb jij je tickets al???
Bron: http://www.undergroundxperience.nl/
-
- Contacteer:
Dat had ik inderdaad ook gelezen.
maar op mijn kaartje staat deuren open om 17.00
Maarja ik ga er gewoon lekker vroeg heen op de parkeerplaats zal anders ook nog wel wat leuks te zien zijn.
En kun je een beetje redelijk plek zoeken
maar op mijn kaartje staat deuren open om 17.00
Maarja ik ga er gewoon lekker vroeg heen op de parkeerplaats zal anders ook nog wel wat leuks te zien zijn.
En kun je een beetje redelijk plek zoeken
-
- Contacteer:
Gaan er nog mensen?
Ik vertrek nu.
Ik vertrek nu.
-
- Car: GTT
ik vertrek over 10 min en kom samen met een witte gttHooliead schreef:Gaan er nog mensen?
Ik vertrek nu.
-
- Car: GTT
ben er gisteren geweest wa opzich wel vet maar de entree was wel prijzig vond ik 8 euro om te parkeren en nog eens 25euro entree maar verder wel mooiDanny van Duren schreef:ik vertrek over 10 min en kom samen met een witte gttHooliead schreef:Gaan er nog mensen?
Ik vertrek nu.