[19 16v , Martijns Project]

Vertel hier alles over je project.
Martijn.

ok, leek me wel leuk om mijn auto hier ook tussen te drukken aangezien ik het exterieur drastisch verandert heb.

Eens kijken of het jullie opvalt wat er verandert is en als iemand anders ook zou iets wel moet ie maar ff een PM sturen

zie de voor + na foto's.

Voor verandering
[img]http://home.tiscali.nl/dezepaginasucked ... v/voor.jpg[/img]

en...
.
.
.
.

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.

.

.
Na verandering
[img]http://home.tiscali.nl/dezepaginasucked ... v/wrak.jpg[/img]

:evil: (N) :evil: @!^*^^#@!&^ :(

snif...
Marcel B.

godverdegodver!
Don't walk the grass... smoke it
-jacco-
Über-Spammer

Howly Shit,

Zonde man...
1.2 8V, 1.4T, 1.4T, 1.4T, 1.8 16V, 2.0 16V, 2.0T
joeri_16V
Car: megane 2

:s
Bart V

damn dat is echt kl*te. Ik ken het gevoel...zo stond mijn 19 er niet zo lang geleden ook ongeveer bij :@

Wat is er precies gebeurt???
Martijn.

mercedes kwam van links uit een weg , nam wat te ruime bocht, kwam op mijn weghelft.......en de rest kun je raden :(
Bart V

Had jij voorrang in die situatie?
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

Da's mooi klote! :@
Ik hoop voor je dat het geen total loss wordt. :s
plieshout

even kijken, wat is er veranderd...deurgrepen netjes weggewerkt IN de carroserie, vette striping over de gehele zijkant, originele raamblindering verwijderd....netjes strak gedaan...nu alleen nog laten taxeren en je verzekering ophogen...

Even serieus, is altijd klote als je schade aan je mobiel krijgt...
Martijn.

Bart V schreef:Had jij voorrang in die situatie?
gelukkig wel , nou maar kijken wat de verzekering allemaal zecht.

vet klote, heb 'm nog maar 2 maand alle andere auto's hiervoor mochten ze best in de prak rijden , BEHALVE DEZE !!!!!
Martijn.

plieshout schreef:even kijken, wat is er veranderd...deurgrepen netjes weggewerkt IN de carroserie, vette striping over de gehele zijkant, originele raamblindering verwijderd....netjes strak gedaan...nu alleen nog laten taxeren en je verzekering ophogen...
:lol:
Emiel

Foto's werken niet :S
Bram

Damn das balen. Mankeer je zelf nog iets of is het alleen maar blikschade??
Martijn.

blik blik blik en nog eens blik..zo goed als zeker total-loss verklaart..gvd..

weet iemand mischien +- de dagwaarde van een R19 16v uit 1992 ?
PtrGte
Contacteer:

wie weet kun je je auto nog met terugwerkende kracht laten taxeren...

CED Bergweg (heb ik stage gelopen) deed dat in uitzonderlijke gevallen geloof ik...

succes in ieder geval...

reken met die dagwaarde niet op een bedrag wat HEEL VEEL hoger is dan 1000 euro...
Martijn.

hoe bedoel je met terugwerkende kracht ?
-PAZ-
Über-Spammer

dagwaarde zal niet hoog liggen, een auto van 12 jaar oud is voor de verzekering bijna nix waard. dan mag hij nog zo goed zijn, opgeknapt, overgespoten, honderden euroŽs erin gestoken enz enz.maakt voor de verzekering echt helemaal geen hol uit jammer genoeg.

veel succes met de afhandeling van je schade
R5GTT. Drive it like you stole it
Martijn.

hmz...klote zooi...heb de auto net 2 maand.
dan maar weer een andere 19 16v aanschaffen :S
sweetdevil

ik hou van je schatje dat is belangrijker dan je auto. :p
Steven
Car: M536

Najaa soms willen de taxateurs nog wel een beetje soepel zijn als ze zien dat de rest van de auto nog netjes is.

Maareh hijs misschien economisch totall, maar je kan em zo opknappen en verder rijden hoor. Je kenteken nemen ze ook niet in, alleen als ie technisch totall is.

2 nieuwe deuren, voorschermpje en een plaatwerker en je moet voor dat geld van de dagwaarde em met gemak kunnen opknappen.
Als je de onderdelenlijn probeert kun je misschien nog mazzel hebben dat je het plaatwerk in kleur kan krijgen.
Martijn.

lui daaro zijden dat als ie Eco-total is dat de verzekering de auto inneemt en jou de dagwaarde uitkeert maar dat je hem weer van hun kunt kopen voor hoeveel hij in huidige staat waard is, maar eerst maar zien wat ze er voor geven
Steven
Car: M536

Ojah dat klopt idd, bennie helemaal helder meer ;)

Maar je kan soms wel eens mazzel hebben hoor, ik zou eerst de schadeexpert afwachten.
Robert Turbo

Arghhh :@

Klote voor je.

Hopelijk kun je hem nog maken.
Renault 5 GT Turbo "EVO"
Bart V

Als ik het zo bekijk kom je met een zijscherm, en 2 deuren een heel eind (als alles erachter nog recht is tenminste) Je krijgt toch wel een beetje geld als het meezit, dus ik zou het toch nog even niet al te somber in zien.
Patrick L.

zonde, naja,
succes met de verzekering, mischien valt het mee...
Patrick RS
Moderator
Car: Megane

das behoorlijk kut idd dit :(
Jobba
Contacteer:

klote man.. :@
ik heb het een paar maanden geleden ook gehad met mn 5, die werd economisch total-loss verklaard met behoud van de wagen.
ik kreeg dus de dagwaarde van de 5 (450,- euro) uitgekeerd en mocht m gewoon houden...
ff rond gebeld naar sloperijen tot ik de juiste kleur deur had gevonden en voor 50 euro was het weer klaar. hopelijk heb jij ook wat mazzel!
bart_kerkvliet

Ik kan me hier zo kwaad om maken. Heb zelf ook een Sedan en vind het persoonlijk de mooiste 19-16V! (smaken verschillen)

Verzekeringen staan bij mijn nog onder de georganiseerde misdaad. Wij sparen hard voor een auto naar onze smaak en dat dat dan toevallig een ouder model is mag helemaal niets uitmaken in de schadeloosstelling. Een ander sloopt een eigendom van jou en om dat niet zelf te hoeven betalen is hij daarvoor verzekerd. Als zijn verzekering jou dan niet schadeloos stelt zou ik bij de persoon die jou schade heeft berokkend aankloppen.

Neem geen genoegen met "wat zijn verzekering" vindt of zegt. Jij hebt schade en jij moet dat vergoed krijgen. Dus alleen al naar de materiele schade moet je een vervangend product/voertuig of wat dan ook kunnen kopen. Of deze kunnen laten herstellen naar de staat waar deze in verkeerde. En eigenlijk nog een extra bedrag door waarde vermindering omdat het nu een schade auto is.

En dan heb je ook nog psychische, emotionele en lichamelijke klachten ook blijkt achteraf toch?

Bart heeft het echt niet op verzekeringsmaatschappijen en hun regels.
Marcel (Mr. Bacardi Cola)

paz-maniac schreef:dagwaarde zal niet hoog liggen, een auto van 12 jaar oud is voor de verzekering bijna nix waard. dan mag hij nog zo goed zijn, opgeknapt, overgespoten, honderden euroŽs erin gestoken enz enz.maakt voor de verzekering echt helemaal geen hol uit jammer genoeg.
Da's niet waar. Catrinus z'n auto is voor een fors bedrag verbouwd. Zijn auto is getaxeerd en de verzekering houdt daar echt wel rekening mee.
Martijn.

Bart V schreef:Als ik het zo bekijk kom je met een zijscherm, en 2 deuren een heel eind (als alles erachter nog recht is tenminste) Je krijgt toch wel een beetje geld als het meezit, dus ik zou het toch nog even niet al te somber in zien.
Voor spatbotd, 2 deuren en achterspatbord , bumpers hebben kleine krasjes , vels is ook wat geraakt voor weet niet of daar ook nog wat krom is.

Het is waarschijnlijk ook wel te doen om 'm te repareren maar je moet even tegen de spullen aanlopen.
Martijn.

bart_kerkvliet schreef:Ik kan me hier zo kwaad om maken. Heb zelf ook een Sedan en vind het persoonlijk de mooiste 19-16V! (smaken verschillen)

Verzekeringen staan bij mijn nog onder de georganiseerde misdaad. Wij sparen hard voor een auto naar onze smaak en dat dat dan toevallig een ouder model is mag helemaal niets uitmaken in de schadeloosstelling. Een ander sloopt een eigendom van jou en om dat niet zelf te hoeven betalen is hij daarvoor verzekerd. Als zijn verzekering jou dan niet schadeloos stelt zou ik bij de persoon die jou schade heeft berokkend aankloppen.

Neem geen genoegen met "wat zijn verzekering" vindt of zegt. Jij hebt schade en jij moet dat vergoed krijgen. Dus alleen al naar de materiele schade moet je een vervangend product/voertuig of wat dan ook kunnen kopen. Of deze kunnen laten herstellen naar de staat waar deze in verkeerde. En eigenlijk nog een extra bedrag door waarde vermindering omdat het nu een schade auto is.

En dan heb je ook nog psychische, emotionele en lichamelijke klachten ook blijkt achteraf toch?

Bart heeft het echt niet op verzekeringsmaatschappijen en hun regels.
de Sedan is idd mooier :D

psychische en emotionele schade is ook hoog, snachts niet kunnen slapen enzo
sweetdevil

schatje het is niet anders dat onze auto er zo bij staad. je weet toch dat ik over al geld uit kan trekken we krijgen die mooie auto van ons weer op de weg hoor schatje. hou van jou (F)
Marcel B.

(L)
bart_kerkvliet

Marcel B. schreef:(L)
Ben het er helemaal met eens, auto moet de weg weer op.

Als je hem niet opknapt blijft het je altijd bij. Als je hem wel oplapt heb je er weer plezier aan en blijft het klote en een herinnering maar mooiere herinneringen komen er dan nog na.

Heb je misschien ook een foto met daglicht waar de schade beter zichtbaar is voor ons?
Marcel B.

Eerlijk gezegd moest ik gewoon een traantje wegpinken door de reactie van sweetdevil ;)

maar dit is echt serieus klote, zooo zonde van die ontzettend mooie kar!
Plaats reactie